Ziekelijk groot is het.
 Ziekelijk groot is het. 

Dan is het OV gewoon inefficiënt bedoel je.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef eer-ik het volgende:
Hoe de fuck kun je een uur reizen met het OV, in 1 stadZiekelijk groot is het.
KutUtrecht, kleine strontstad.

Nee, moet niet maar een SMS-je bevestigde datquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet dat ja?
Heb je anders nog geen weekend?
Een collega van me komt morgen jouw kant op, als alles een beetje meezit

Hier wonen 7 miljoen mensen, in Utrecht misschien 300,000 ofzoquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef eer-ik het volgende:

Als er syntus rijd moet je nergens raar van opkijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef eer-ik het volgende:

Dat zou ik niet van Londen OV willen zeggenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het OV gewoon inefficiënt bedoel je.

Wat een lief smsjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, moet niet maar een SMS-je bevestigde dat
Jawel, want ik werk nooit op vrijdag
Gaat vast wel goedkomen hoor al zal het wel vertraagd zijn

Ach, ik ga in NL nooit met het OV, met goede reden. Tokio heeft gewoon het beste OV van de wereld. Nooit zoiets stipt op tijd en netjes meegemaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik niet van Londen OV willen zeggen

Helemaal goedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een lief smsje
Weet ik toch, jij bent ook van de lange weekends
En dat denk ik ook wel, dat dat goed komt

Wie betaald?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef eer-ik het volgende:
@ Ph: het OV is altijd ruk...
Zo, even een extra meet geregeld in Londen

Met Stuart zuipenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef eer-ik het volgende:
@ Ph: het OV is altijd ruk...
Zo, even een extra meet geregeld in Londen

Ik vind het OV hier ook prima. De tube is doordeweeks uitstekend zelfsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ga in NL nooit met het OV, met goede reden. Tokio heeft gewoon het beste OV van de wereld. Nooit zoiets stipt op tijd en netjes meegemaakt

Doet me denken aan een Top Gear afleveringquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ga in NL nooit met het OV, met goede reden. Tokio heeft gewoon het beste OV van de wereld. Nooit zoiets stipt op tijd en netjes meegemaakt

Hahaha, ik ben inmiddels flink getraind hier hoorquote:

Ik wou dat het kon, hier zijn het ook afzettersquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart, waarom is het zo knetterduur dan... Een stukje treinen voor 16 pond... Daar kan je hier het ganse land mee door reizen.... Nou is londen wel ongeveer net zo groot als de helft van nederland maar ach

Met de metro kost het je iets van 4 pond maar hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart, waarom is het zo knetterduur dan... Een stukje treinen voor 16 pond... Daar kan je hier het ganse land mee door reizen.... Nou is londen wel ongeveer net zo groot als de helft van nederland maar ach

Dat was zelfs valsspelen van ze om de auto te laten winnen. Dat was niet de snelste bullettrain die ze hadden, wat dus een kwartier scheelt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Top Gear aflevering

Leuk! Ik ga ook altijd uit lunchen op zondagquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: gaan we zuipen ja?
Maar nee, seriously, zondag ga ik lunchen bij m'n nichtje die daar woont, gezellig

Maar die auto mogen ze mij zeker wel doenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was zelfs valsspelen van ze om de auto te laten winnen. Dat was niet de snelste bullettrain die ze hadden, wat dus een kwartier scheelt.
 ook al is het de versie er voor
 ook al is het de versie er voor  

Ik ken de tijden van verschillende stations hier in NL uit mijn hoofd, is dat niet erg dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ken die OV-reistijden uit mijn hoofd

Moet ik maar weer gaan
 Moet ik maar weer gaan  

Dan heb je verdomd veel mazzelquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb hier in nederland over het algemeen ook weinig problemen met OV

Mijn sigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb hier in nederland over het algemeen ook weinig problemen met OV

Het is maar wat je gewent bentquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef eer-ik het volgende:
@ trev: tot gister had ik gratis 1e klas treinvervoer. Heb 3 jaar niet betaald voor de trein, flink afzien nu. Zeker met die @#@#$@#4 2e klas.

als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veelquote:

Met je Oyster kaart telt dat op bij je dagmax. Nooit reizen zonder want in de bus kost het je dan anders het dubbelequote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: dan ga ik niet met de trein dus. 4 pond vind ik prima.

Dat had ik al in een 3 dagenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veel

Doe je goedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veel

Ja, fijn he?quote:

Dat zou zeker fijn voor jullie zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fijn he?
Maar misschien wel samen Sinterklaas vieren

omdat leuk?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer ook niks gehoord... dus wil wel maar waarom eigenlijk
 )
  )

Vertel het onsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk de straat gevonden waar ik verbleef in London

Wees blij dat je nog nooit met de syntus gereisd hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef eer-ik het volgende:
@ trev: dat is ook wel zo, maar zeker in de spits was ik altijd verdomd blij dat ik 1e klas kon reizen. Dat eindeloze geouwehoer van die mensen werd ik altijd strontziek van in de 2e klas, terwijl 1e klas gewoon erg rustig is. Daar is niks tegenin te brengen.
Afgezien daarvan háát ik de trein, geef mij maar een auto. Gebruik de trein alleen maar als ik van hier naar Amsterdam moet ofzo, simpelweg omdat het én gratis, en sneller was.
Met nadruk op was.
Hey Droompjequote:

Goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef Giertje het volgende:
Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.63 posts per minuut - [KSC #2215] Meets in de sneeuw
7.34 posts per minuut - [KSC #2174] Tijd om te schakelen
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed

Ik krijg ook reacties terug dus niet zo negatiefquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat leuk?
zuwwe samen doen?
(niet zoals ik nu typ, want dan wordt het natuurlijk niets)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |