Dan heb je verdomd veel mazzelquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb hier in nederland over het algemeen ook weinig problemen met OV
Mijn sigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb hier in nederland over het algemeen ook weinig problemen met OV
Het is maar wat je gewent bentquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef eer-ik het volgende:
@ trev: tot gister had ik gratis 1e klas treinvervoer. Heb 3 jaar niet betaald voor de trein, flink afzien nu. Zeker met die @#@#$@#4 2e klas.
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veelquote:
Met je Oyster kaart telt dat op bij je dagmax. Nooit reizen zonder want in de bus kost het je dan anders het dubbelequote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: dan ga ik niet met de trein dus. 4 pond vind ik prima.
Dat had ik al in een 3 dagenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veel
Doe je goedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veel
Ja, fijn he?quote:
Dat zou zeker fijn voor jullie zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fijn he?
Maar misschien wel samen Sinterklaas vieren
omdat leuk?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer ook niks gehoord... dus wil wel maar waarom eigenlijk
Vertel het onsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk de straat gevonden waar ik verbleef in London
Wees blij dat je nog nooit met de syntus gereisd hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef eer-ik het volgende:
@ trev: dat is ook wel zo, maar zeker in de spits was ik altijd verdomd blij dat ik 1e klas kon reizen. Dat eindeloze geouwehoer van die mensen werd ik altijd strontziek van in de 2e klas, terwijl 1e klas gewoon erg rustig is. Daar is niks tegenin te brengen.
Afgezien daarvan háát ik de trein, geef mij maar een auto. Gebruik de trein alleen maar als ik van hier naar Amsterdam moet ofzo, simpelweg omdat het én gratis, en sneller was.
Met nadruk op was.
Hey Droompjequote:
Goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef Giertje het volgende:
Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.63 posts per minuut - [KSC #2215] Meets in de sneeuw
7.34 posts per minuut - [KSC #2174] Tijd om te schakelen
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
Ik krijg ook reacties terug dus niet zo negatiefquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat leuk?
zuwwe samen doen?
(niet zoals ik nu typ, want dan wordt het natuurlijk niets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |