Die krijg ik niet vrij. En ik kan geen oud en nieuw vieren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Ik mag al blij zijn als ik in de laatste week de 31ste vrij kan krijgen
Waar werk jij dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die krijg ik niet vrij. En ik kan geen oud en nieuw vieren.
Ja, metro, piccadilly line (andere keus vanaf daar is er niet) en dan central line vanaf Holbornquote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef eer-ik het volgende:
Oh stuart, jij kan me vast wel vertellen wat de beste manier is om van Heathrow op Liverpool street te komen... Die trein is fucking duur (couldn't care less, al vind ik 14 euro voor een kwartier minder reistijd aan de prijzige kant) dus kan beter metro pakken denk ik...
Gatwick is vrij groot though, dat mag je niet vergelijken met Luton of Stanstedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, klote week is dat
[..]
Ik ookmaar jeuj voor jou
![]()
Maar jij voert ook geen flikker uit. Ik ben het land uit.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef eer-ik het volgende:
Ph, doe eens een boekje open?
Ik moet komend jaar 60 dagen werken.
Op een stoel.quote:
mooie stadquote:
Hee Stuquote:
Nah. Mijn laatste fok!meet in tokio was toffer.quote:
Vannacht was er best wel wat gevallen en veel scholen waren dichtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee Stu![]()
![]()
Hoe is het met de sneeuw?
Ja, gaat vrij regelmatig inderdaad. Ik zou er wel een uur voor rekenen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: dat gaat om de 5 minuten he? En duurt tot liverpool street iets va 50 minuten?
Moet daarna naar kings cross (woont broertje) maar moet eerst naar die wijnbar van m om de sleutel te halen.
Heel heel heel misschien mag hij morgen even mee naar huisquote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
Goed bezig, taartje.
Hoe is het met meneer taart?
jouw sloffenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik ook dankzij sloffen
suikersnoetje![]()
hoe is het met je mannetje?
Nee, verwarmd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil ik ook en dan zeker ook een verwarmt kantoor?
Moet dat ja?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vannacht was er best wel wat gevallen en veel scholen waren dicht
Maar goed, morgen moet dat weer open zijn
Oke, dan ga ik alvast beginnen met duimenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel heel heel misschien mag hij morgen even mee naar huis
En maandag moet hij weer geopereerd..
[..]
jouw sloffen![]()
en zie boven
Wil ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |