Nee, dan is er namelijk nog een kansje.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe vervelend liefdesverdriet ook is, hoop is nog erger ik kan t weten.
Ik roep ook dat ik niet verliefd wil worden maar ook dit keer heb ik jammerlijk gefaald.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef HLV_Siempre het volgende:
Liefdesverdriet is ruk. Ik word ook niet snel verliefd gelukkig. Word ik wel verliefd, dan komt er doorgaans ook weinig goeds uit voort.
Ik denk er serieus over na relaties af te zweren als m'n huidige relatie op niets uitloopt. En daar heeft het wel alle schijn van als ik eerlijk ben.
Ik kan mezelf er redelijk voor afsluiten... Had ik dat maar gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik roep ook dat ik niet verliefd wil worden maar ook dit keer heb ik jammerlijk gefaald.
juist.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wanneer hevig verbaasd gewoon niet goed genoeg is!
quote:
Dit dus.quote:
Ahh, leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef formerjellybean het volgende:
geirriteerd dat me ogen blijven tranen, speciaal spul gekocht ervoor.
Verder is het heerlijk om te horen dat iemand die je leuk vind even in de kroeg was om te kijken of ik er ook was.
Ik was er die avond net niet , maar kreeg het dus van de barvrouw te horen.
Even een lief berichtje gestuurd om te zeggen dat ik hoorde dat ik er was en dat ik meestal daar op de vrijdagen alleen ben.
Dit soort onverwachte dingen maken het verliefd zijn leuk, Het is leuk om te horen dat de dag nadat je hem zag hij weer kwam kijken of ik er was![]()
Dat doet een vrouwenhart goed
omdat ik niks positiefs zie. Thats whyquote:
Ik ga NU een heet bad in, voel me blootquote:
en dat zeg je nu pas!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga NU een heet bad in, voel me bloot.
Wat fijn om te lezen bosquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de mensen die zich kut voelen, maar ik kan het haast niet geloven, Na ruim 1.5 jaar me slecht te voelen, voel ik me gewoon vrijwel de hele dag zo goed als top
Go bosquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de mensen die zich kut voelen, maar ik kan het haast niet geloven, Na ruim 1.5 jaar me slecht te voelen, voel ik me gewoon vrijwel de hele dag zo goed als top
Ja, al moet ik niet te euforisch worden, nog een lange weg te gaan. Maar dit voelt wel lekker even en daar moet ik van genietenquote:
valse hoop dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan is er namelijk nog een kansje.
OT: Leeg en vooral ontzettend alleen.
ik dacht dat je klaar met m was omdat ie zich op een dating site had aangemeldquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef formerjellybean het volgende:
geirriteerd dat me ogen blijven tranen, speciaal spul gekocht ervoor.
Verder is het heerlijk om te horen dat iemand die je leuk vind even in de kroeg was om te kijken of ik er ook was.
Ik was er die avond net niet , maar kreeg het dus van de barvrouw te horen.
Even een lief berichtje gestuurd om te zeggen dat ik hoorde dat ik er was en dat ik meestal daar op de vrijdagen alleen ben.
Dit soort onverwachte dingen maken het verliefd zijn leuk, Het is leuk om te horen dat de dag nadat je hem zag hij weer kwam kijken of ik er was![]()
Dat doet een vrouwenhart goed
Ja, dat wel, maar hoop doet leven...quote:
Maar je voelde je juist zo goed?quote:
Ik voel me ook goed hoor. Maar heb gewoon een saai weekend in het verschiet en daar heb ik geen zin inquote:
Ah, maar daar kun je misschien nog verandering in brengen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 05:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me ook goed hoor. Maar heb gewoon een saai weekend in het verschiet en daar heb ik geen zin in
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 06:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, maar daar kun je misschien nog verandering in brengen.
Ik heb ook een saai weekend in het verschiet, maar na verschillende weekenden die vol zaten vind ik dat juist heerlijk.
dat vind ik altijd zo'n stomme opmerking. Hoop maakt je helemaal kapot. Vooral als t verwachte resultaat uitblijft.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar hoop doet leven...
OT: Kut, ik kan er nog steeds niet bij en ik hoop zo dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, maar ik weet in mijn hoofd wel beter.
Sorry, de volgende keer zal ik het optijd aangevenquote:
Dat is je geraden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik het optijd aangeven.
OT: Goed geslapen, voel me lekker.
Oke, dan niet.quote:
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef Xantalien het volgende:
Ik begin een beetje agressief te worden. Lullig als dierbaren niks van zich laten horen terwijl je nieuws hebt gekregen dat je pa kanker vrij is.![]()
Zo dat is echt zuur! logisch dat je agressief wordt erdoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef Xantalien het volgende:
Ik begin een beetje agressief te worden. Lullig als dierbaren niks van zich laten horen terwijl je nieuws hebt gekregen dat je pa kanker vrij is.Maar wel altijd alles weten als er nieuws is, en maar doorlullen, en zodra het nieuws eraf is, is het niks meer aan. Vieze vuile gore klootzakken zijn 't.
Zo. Dat lucht op.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed nieuws!En laat die dierbaren dat goede nieuws niet voor je verpesten.
Dankjullie. 't Lucht ook echt ontzettend op, zeker omdat m'n pa de hele tijd zei; 'volgens mij zit er nog meer kanker in m'n longen.' Ik heb dan ook stiekem gister wel weer een traantje weg moeten vegen omdat ik weer voor me zag hoeveel pijn hij had net na de operatie. Sowieso is het een enorme schok, mede omdat hij nog maar 45 is. Eerste wat hij zei toen hij het hoorde; 'Ik maak mijn dochters 16e verjaardag niet meer mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zo dat is echt zuur! logisch dat je agressief wordt erdoor!
Edtit: wel heel goed nieuws voor je vader!
Goed zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Beach het volgende:
Goed, en dat is eigenlijk verdomd lang geleden.
Nu maar hopen dat ik dat vast kan houden.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo
OT: stress, bang dat ik faal, moe
Ik kan me daar heel goed in verplaatsen.. Ik weet nog goed dat mijn vader zijn harttransplantie kreeg.. Leek toen net een 2e kans voor hem en voor ons als gezin.. Ik was heel bang dat mijn vader nooit opa kon zijn, me ziet zou kunnen zien afstuderen, mijn man niet zou leren kennen, of in ieder geval een serieuze vriend.. En dat lucht het ontzettend op als er goed nieuws is! Mijn vader was ook nooit echt een optimist.. En was toen ook erg vaag heel negatief, en dat is hij af en toe nog steeds, ondanks zo veel goed dat hem is gegund. Dat doet me nog wel eens pijn..quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Xantalien het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie. 't Lucht ook echt ontzettend op, zeker omdat m'n pa de hele tijd zei; 'volgens mij zit er nog meer kanker in m'n longen.' Ik heb dan ook stiekem gister wel weer een traantje weg moeten vegen omdat ik weer voor me zag hoeveel pijn hij had net na de operatie. Sowieso is het een enorme schok, mede omdat hij nog maar 45 is. Eerste wat hij zei toen hij het hoorde; 'Ik maak mijn dochters 16e verjaardag niet meer mee.' Zijn moeder heeft dit ook gehad, en die was binnen drie weken dood...
Ook heftig ja.. Naja, 't punt is, een van die dierbare kan ik echt absoluut niet achter me laten.. Vind je het goed als ik het hele verhaal even PM? Het lucht ontzettend op om er met iemand over te praten, eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan me daar heel goed in verplaatsen.. Ik weet nog goed dat mijn vader zijn harttransplantie kreeg.. Leek toen net een 2e kans voor hem en voor ons als gezin.. Ik was heel bang dat mijn vader nooit opa kon zijn, me ziet zou kunnen zien afstuderen, mijn man niet zou leren kennen, of in ieder geval een serieuze vriend.. En dat lucht het ontzettend op als er goed nieuws is! Mijn vader was ook nooit echt een optimist.. En was toen ook erg vaag heel negatief, en dat is hij af en toe nog steeds, ondanks zo veel goed dat hem is gegund. Dat doet me nog wel eens pijn..
En voor die dierbaren die niets laten horen van zichzelf, dat weet je eigenlijk ook weer meteen dat ze toch niet zo heel dierbaar zijn.. Klinkt hard, maar ik zou me als ik jou was richten op de positieve dingen en daar mijn aandacht niet op vestigen.
Ja hoor dat is goed hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:35 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ook heftig ja.. Naja, 't punt is, een van die dierbare kan ik echt absoluut niet achter me laten.. Vind je het goed als ik het hele verhaal even PM? Het lucht ontzettend op om er met iemand over te praten, eigenlijk.
Verder echt ruk, maar daar is nu weinig aan te doen.quote:
Dat is vervelend, hopelijk heb je iemand waarbij je je hart kan luchtenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verder echt ruk, maar daar is nu weinig aan te doen.
Afleiding was fijn
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef zyx1981 het volgende:
Goed. Morgen kan een supertopdag worden, of ik ga me bezattenHoop het eerste
Jij was precies wat ik nodig had vanavondquote:
Zelfde hier. Hopelijk wordt 2011 echt een super goed jaar!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb nu al zin in 2011, voor het eerst in vele jaren dat ik eens met een positief gevoel het jaar lijk af te sluiten en zonder tegenzin naar het komende kijk.![]()
En dat is ook weleens fijn, als je jaar in, jaar uit constant alle shit over je heen krijgt, dat het eens de goede kant op lijkt te gaan rollen.
Waarom denk je dat het een kutjaar wordt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Xantalien het volgende:
2011 wordt voor mij een kutjaar. Feestdagen worden kutdagen. Serieus, ik zie er tegen op.
Gisteravond heb ik te horen gekregen dat het 99% zeker is dat ik diabetes heb. Het eerste jaar verloopt bijna altijd kut. En dit weet ik dan weer omdat mijn beide ouders ook diabetes hebben. Verder is school vrij zwaar, en ben ik benieuwd hoe het in de liefde zal verlopen. Zoals het er nu uit ziet dus ook kut.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een kutjaar wordt?
En de positieve dingen? Twee van de drie punten die je noemt zijn niet eens zeker (dat het kut wordt wat betreft de diabetes en de liefde), dus ik zou niet te snel er vanuit gaan dat het een rotjaar wordt. In een jaar kan veel gebeuren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:01 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik te horen gekregen dat het 99% zeker is dat ik diabetes heb. Het eerste jaar verloopt bijna altijd kut. En dit weet ik dan weer omdat mijn beide ouders ook diabetes hebben. Verder is school vrij zwaar, en ben ik benieuwd hoe het in de liefde zal verlopen. Zoals het er nu uit ziet dus ook kut.
Klopt, maar ook mede dankzij dit jaar zie ik er tegen op. Laten we zeggen dat ik een tijdje depressief ben geweest. Maar goed. Ik zie er gewoon tegen op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de positieve dingen? Twee van de drie punten die je noemt zijn niet eens zeker (dat het kut wordt wat betreft de diabetes en de liefde), dus ik zou niet te snel er vanuit gaan dat het een rotjaar wordt. In een jaar kan veel gebeuren.
Een hangbankquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier. Hopelijk wordt 2011 echt een super goed jaar!
En verder: zin in vandaag. Kijken of we een nieuwe bank kunnen vinden en verder vooral relaxen. De bank die we nu hebben is veel te hard en te klein. We willen een bank waar we lekker met z'n tweeën in kunnen hangen.
Als niets werkt en het ook niet wil lukken allemaal, denk dan aan de komende zomer waarin je vrijgezel bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:41 schreef RealZeus het volgende:
Pfff. Ze blijft maar in m'n kop zitten, bij alles wat ik doe.
Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten ( deel 45)Ik wil haar terug, vooral omdat mijn gevoel en verstand aan alle kanten zeggen dat het niet klopt.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Als niets werkt en het ook niet wil lukken allemaal, denk dan aan de komende zomer waarin je vrijgezel bent
Ik wou je alleen een beter vooruitzicht voorschotelen dan een eenzame kerstquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik ben elke zomer tot nu toe vrijgezel geweest, ik had het nou wel prettig gevonden als het een keer niet zo was.
Kerst.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Ik wou je alleen een beter vooruitzicht voorschotelen dan een eenzame kerst![]()
Dan hou ik het erop dat ik hoop dat het alsnog goed komt.
Die kunnen we wel makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:27 schreef Soempie het volgende:
Zulke momenten zijn fijn.Lekker warm binnen inderdaad.
Ik wil ook kindjes.
Mijn lenzen deden ook moeilijk, kreeg ze absoluut niet in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:42 schreef Beach het volgende:
hoofdpijn, duf en dan doen mn lenzen ook nog moeilijk
+1quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:28 schreef Mr.Myst het volgende:
Moe, verward. Hoopvol, terwijl ik dat niet mag zijn... Ik word gek van dat knagende gevoel, alleen zijn, steeds maar weer aan haar te denken.
Dikke knuffel voor jouquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:30 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik barst straks echt in janken uit...
Schatje tochquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Godverdegodver, tegenslag nummer zoveel dient zich aan.
Je hebt altijd nog bierquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Godverdegodver, tegenslag nummer zoveel dient zich aan.
Het is al 5 dec, dus vandaag.. Maar als je nog gaat slapen, kun je ook zeggen morgen.. Verwarring wegquote:Op zondag 5 december 2010 00:37 schreef Ruudt het volgende:
Verward, is het nu vandaag Sinterklaas of morgen?
Ah, nice!quote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is al 5 dec, dus vandaag.. Maar als je nog gaat slapen, kun je ook zeggen morgen.. Verwarring weg
hier nietquote:Op zondag 5 december 2010 03:11 schreef DeKstro het volgende:
Ik voel me leeg en ongelukkig. Morgen is het weer over hoor.
Hé, kom op !quote:Op zondag 5 december 2010 01:53 schreef RealZeus het volgende:
Verdrietig, ik mis haar. Ik wil zo graag dat ze weer in mijn armen ligt.
Proberen om afleiding te zoeken.. Ik zou ook niets liever willen dan dat die eikel van een ex weer naast me ligt.. Hoe stom dat ook is, ik mis hem toch op de een of andere manier! Wat ie ook geflikt heeft..quote:Op zondag 5 december 2010 01:53 schreef RealZeus het volgende:
hoe lang waren jullie samen?quote:Op zondag 5 december 2010 01:53 schreef RealZeus het volgende:
Niet lang, maar het leek zo goed te gaan en het voelde zo goed. En bovenal was het de eerste keer dat ik me geliefd voelde.quote:Op zondag 5 december 2010 11:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe lang waren jullie samen?
ot:lekker aan het poetsen
Ja, zeker als je net denkt dat het de goede kant op gaat. Maandag miste ze me nog zo erg dat ze niet kon wachten en naar me toe kwam en vrijdag was het gebeurd.quote:Op zondag 5 december 2010 12:07 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vind het k*t voor je RZ,ik kan me er wel mee indenken hoe ziek je je al na zo'n korte tijd kan voelen ,zeker als het éindelijk dan eens zo lijkt te zijn..sterkte
ot: tja dan voel ik me toch weer eens echt alleen..zo als je erover gaat nadenken..
Dat werd gisteren dus een supertopdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef zyx1981 het volgende:
Goed. Morgen kan een supertopdag worden, of ik ga me bezattenHoop het eerste
quote:Op zondag 5 december 2010 12:11 schreef scrub_nurse het volgende:
de laatste keer dat ik iets met iemand had,voelde ik me ook zwaar klote nadat ik 2 weken wat met hem had, ik heb me weken door hem gek laten maken, er eindelijk in mee gegaan,geloofde er zelfs bijna in, de 2e week is hij continu bij mij geweest. Ik werd er haast gek van het ging me te snel. Ik vroeg hem even naar huis te gaan,ff een middag voor mezelf. Hij kwam meteen niet meer terug..hij ging toch terug naar zijn ex. Ik was er kapot van, weer alleen.. en dat was inmiddels 10 jaar geleden..ongelofelijk hoe die tijd gaat..
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 12:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dat werd gisteren dus een supertopdagNadat ik haar braaf op de trein had gezet ben ik naar balfolk gegaan. En vanmiddag naar Groningen om Sinterklaas te vieren door met vrienden Sint (film) te gaan kijken
waarom zeg je altijd mijn ouder, zo raar, waarom niet mn moeder of mn vaderquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef cafpow het volgende:
voel me gewoon kut. Het kan me niet veel meer schelen, moet samen met ouder nu ook nog eens kerstboom optuigenwaar ik dus geen zin in heb. Heb eigenlijk helemaal geen zin in kerst en oud en nieuw. En veel te weinig geslapen dus moe, ga maar kijken of ik even een dutje kan doen hopende dat mijn stemming er iets beter van wordt
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
OT: veel gedaan, nu zin in wat leuks maar watdus verveeld.
Beterschap/Sterkte Bitchiequote:
Uit gewoonte, ik ben het gewend geraakt om mijn ouder te zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom zeg je altijd mijn ouder, zo raar, waarom niet mn moeder of mn vader![]()
OT: veel gedaan, nu zin in wat leuks maar watdus verveeld.
beterchapquote:
dat kan niet,wij hebben namelijk geen relatie.quote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja rz? Zal wel dubbel zijn of niet
Hoe rottig sommige mensen mij ook laten voelen , ik besef keer op keer dat ik t liefste vriendje heb dat ik kan wensen* Cassandra87 voelt zich helemaal verliefd
Vertel?quote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog steeds verward.. Maar toch voel ik me ook een stuk beter!
Morgen begint de werkweek weer, denk dat dat me wel gaat helpen om alles te verwerken van de afgelopen dagen
Ex.. Hele verhaal naja een stukje, staat in het topic van het loslaten van je ex. Voordat ik het helemaal ga uittypen nu :pquote:
Yukiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 6 december 2010 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki
PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef Yuki het volgende:
Wakker geworden met een rotgevoel, en een afspraak afgezegd omdat ik er onwijs tegenop zie en m'n moeder me niet naar huis kan brengen
Ik voel me zwak
Boh maar dat zei je er niet bij op de WAquote:Op maandag 6 december 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
Een beetje geschrokken. Lang leve de gladheid, de bus achter ons vond het leuk om tegen ons aan te rijden, waardoor de achterruit in 1000 stukjes viel.
Er lag toch echt iemand anders naast mij vannacht danquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
dat kan niet,wij hebben namelijk geen relatie.
Dat kan kloppen, ik lag alleen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er lag toch echt iemand anders naast mij vannacht dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |