Nee, dan is er namelijk nog een kansje.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe vervelend liefdesverdriet ook is, hoop is nog erger ik kan t weten.
Ik roep ook dat ik niet verliefd wil worden maar ook dit keer heb ik jammerlijk gefaald.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef HLV_Siempre het volgende:
Liefdesverdriet is ruk. Ik word ook niet snel verliefd gelukkig. Word ik wel verliefd, dan komt er doorgaans ook weinig goeds uit voort.
Ik denk er serieus over na relaties af te zweren als m'n huidige relatie op niets uitloopt. En daar heeft het wel alle schijn van als ik eerlijk ben.
Ik kan mezelf er redelijk voor afsluiten... Had ik dat maar gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik roep ook dat ik niet verliefd wil worden maar ook dit keer heb ik jammerlijk gefaald.
juist.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wanneer hevig verbaasd gewoon niet goed genoeg is!
quote:
Dit dus.quote:
Ahh, leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef formerjellybean het volgende:
geirriteerd dat me ogen blijven tranen, speciaal spul gekocht ervoor.
Verder is het heerlijk om te horen dat iemand die je leuk vind even in de kroeg was om te kijken of ik er ook was.
Ik was er die avond net niet , maar kreeg het dus van de barvrouw te horen.
Even een lief berichtje gestuurd om te zeggen dat ik hoorde dat ik er was en dat ik meestal daar op de vrijdagen alleen ben.
Dit soort onverwachte dingen maken het verliefd zijn leuk, Het is leuk om te horen dat de dag nadat je hem zag hij weer kwam kijken of ik er was![]()
Dat doet een vrouwenhart goed
omdat ik niks positiefs zie. Thats whyquote:
Ik ga NU een heet bad in, voel me blootquote:
en dat zeg je nu pas!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga NU een heet bad in, voel me bloot.
Wat fijn om te lezen bosquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de mensen die zich kut voelen, maar ik kan het haast niet geloven, Na ruim 1.5 jaar me slecht te voelen, voel ik me gewoon vrijwel de hele dag zo goed als top
Go bosquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de mensen die zich kut voelen, maar ik kan het haast niet geloven, Na ruim 1.5 jaar me slecht te voelen, voel ik me gewoon vrijwel de hele dag zo goed als top
Ja, al moet ik niet te euforisch worden, nog een lange weg te gaan. Maar dit voelt wel lekker even en daar moet ik van genietenquote:
valse hoop dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan is er namelijk nog een kansje.
OT: Leeg en vooral ontzettend alleen.
ik dacht dat je klaar met m was omdat ie zich op een dating site had aangemeldquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef formerjellybean het volgende:
geirriteerd dat me ogen blijven tranen, speciaal spul gekocht ervoor.
Verder is het heerlijk om te horen dat iemand die je leuk vind even in de kroeg was om te kijken of ik er ook was.
Ik was er die avond net niet , maar kreeg het dus van de barvrouw te horen.
Even een lief berichtje gestuurd om te zeggen dat ik hoorde dat ik er was en dat ik meestal daar op de vrijdagen alleen ben.
Dit soort onverwachte dingen maken het verliefd zijn leuk, Het is leuk om te horen dat de dag nadat je hem zag hij weer kwam kijken of ik er was![]()
Dat doet een vrouwenhart goed
Ja, dat wel, maar hoop doet leven...quote:
Maar je voelde je juist zo goed?quote:
Ik voel me ook goed hoor. Maar heb gewoon een saai weekend in het verschiet en daar heb ik geen zin inquote:
Ah, maar daar kun je misschien nog verandering in brengen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 05:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me ook goed hoor. Maar heb gewoon een saai weekend in het verschiet en daar heb ik geen zin in
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 06:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, maar daar kun je misschien nog verandering in brengen.
Ik heb ook een saai weekend in het verschiet, maar na verschillende weekenden die vol zaten vind ik dat juist heerlijk.
dat vind ik altijd zo'n stomme opmerking. Hoop maakt je helemaal kapot. Vooral als t verwachte resultaat uitblijft.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar hoop doet leven...
OT: Kut, ik kan er nog steeds niet bij en ik hoop zo dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, maar ik weet in mijn hoofd wel beter.
Sorry, de volgende keer zal ik het optijd aangevenquote:
Dat is je geraden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik het optijd aangeven.
OT: Goed geslapen, voel me lekker.
Oke, dan niet.quote:
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef Xantalien het volgende:
Ik begin een beetje agressief te worden. Lullig als dierbaren niks van zich laten horen terwijl je nieuws hebt gekregen dat je pa kanker vrij is.![]()
Zo dat is echt zuur! logisch dat je agressief wordt erdoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef Xantalien het volgende:
Ik begin een beetje agressief te worden. Lullig als dierbaren niks van zich laten horen terwijl je nieuws hebt gekregen dat je pa kanker vrij is.Maar wel altijd alles weten als er nieuws is, en maar doorlullen, en zodra het nieuws eraf is, is het niks meer aan. Vieze vuile gore klootzakken zijn 't.
Zo. Dat lucht op.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed nieuws!En laat die dierbaren dat goede nieuws niet voor je verpesten.
Dankjullie. 't Lucht ook echt ontzettend op, zeker omdat m'n pa de hele tijd zei; 'volgens mij zit er nog meer kanker in m'n longen.' Ik heb dan ook stiekem gister wel weer een traantje weg moeten vegen omdat ik weer voor me zag hoeveel pijn hij had net na de operatie. Sowieso is het een enorme schok, mede omdat hij nog maar 45 is. Eerste wat hij zei toen hij het hoorde; 'Ik maak mijn dochters 16e verjaardag niet meer mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zo dat is echt zuur! logisch dat je agressief wordt erdoor!
Edtit: wel heel goed nieuws voor je vader!
Goed zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Beach het volgende:
Goed, en dat is eigenlijk verdomd lang geleden.
Nu maar hopen dat ik dat vast kan houden.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo
OT: stress, bang dat ik faal, moe
Ik kan me daar heel goed in verplaatsen.. Ik weet nog goed dat mijn vader zijn harttransplantie kreeg.. Leek toen net een 2e kans voor hem en voor ons als gezin.. Ik was heel bang dat mijn vader nooit opa kon zijn, me ziet zou kunnen zien afstuderen, mijn man niet zou leren kennen, of in ieder geval een serieuze vriend.. En dat lucht het ontzettend op als er goed nieuws is! Mijn vader was ook nooit echt een optimist.. En was toen ook erg vaag heel negatief, en dat is hij af en toe nog steeds, ondanks zo veel goed dat hem is gegund. Dat doet me nog wel eens pijn..quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Xantalien het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie. 't Lucht ook echt ontzettend op, zeker omdat m'n pa de hele tijd zei; 'volgens mij zit er nog meer kanker in m'n longen.' Ik heb dan ook stiekem gister wel weer een traantje weg moeten vegen omdat ik weer voor me zag hoeveel pijn hij had net na de operatie. Sowieso is het een enorme schok, mede omdat hij nog maar 45 is. Eerste wat hij zei toen hij het hoorde; 'Ik maak mijn dochters 16e verjaardag niet meer mee.' Zijn moeder heeft dit ook gehad, en die was binnen drie weken dood...
Ook heftig ja.. Naja, 't punt is, een van die dierbare kan ik echt absoluut niet achter me laten.. Vind je het goed als ik het hele verhaal even PM? Het lucht ontzettend op om er met iemand over te praten, eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan me daar heel goed in verplaatsen.. Ik weet nog goed dat mijn vader zijn harttransplantie kreeg.. Leek toen net een 2e kans voor hem en voor ons als gezin.. Ik was heel bang dat mijn vader nooit opa kon zijn, me ziet zou kunnen zien afstuderen, mijn man niet zou leren kennen, of in ieder geval een serieuze vriend.. En dat lucht het ontzettend op als er goed nieuws is! Mijn vader was ook nooit echt een optimist.. En was toen ook erg vaag heel negatief, en dat is hij af en toe nog steeds, ondanks zo veel goed dat hem is gegund. Dat doet me nog wel eens pijn..
En voor die dierbaren die niets laten horen van zichzelf, dat weet je eigenlijk ook weer meteen dat ze toch niet zo heel dierbaar zijn.. Klinkt hard, maar ik zou me als ik jou was richten op de positieve dingen en daar mijn aandacht niet op vestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |