Is toch altijd een twijfelachtige eer. Maar goed, als je jezelf toch zielig vindt kun je het maar beter goed doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef djenneke het volgende:
Ik wil helemaal deze topic niet openen
Boe! Doet je foon het nog?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:44 schreef Soempie het volgende:
Lui. Pyjamabroek en dikke trui aan en zo met een dekentje op de bank een boek lezen.
Klopt... ach, ook dit gaat weer voorbij denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Is toch altijd een twijfelachtige eer. Maar goed, als je jezelf toch zielig vindt kun je het maar beter goed doen.
Het probleem zit hem doorgaans niet zozeer in een specifiek actueel probleem, maar meer in de samenkomst van diverse problemen die elkaar soms ook versterken.
Daar heb ik nu een beetje last van. Lastige zaak. Wacht maar tot volgende maand, wanneer ik het met jullie ga hebben over de term "feestdagen". Dan gaan we pas gezellig kletsen
Zoiets?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Beach het volgende:
Beetje raar, iets wat ik niet zou mogen denken/voelen.
Maar wel zin in vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zoiets?Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |