Het is al 5 dec, dus vandaag.. Maar als je nog gaat slapen, kun je ook zeggen morgen.. Verwarring wegquote:Op zondag 5 december 2010 00:37 schreef Ruudt het volgende:
Verward, is het nu vandaag Sinterklaas of morgen?
Ah, nice!quote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is al 5 dec, dus vandaag.. Maar als je nog gaat slapen, kun je ook zeggen morgen.. Verwarring weg
hier nietquote:Op zondag 5 december 2010 03:11 schreef DeKstro het volgende:
Ik voel me leeg en ongelukkig. Morgen is het weer over hoor.
Hé, kom op !quote:Op zondag 5 december 2010 01:53 schreef RealZeus het volgende:
Verdrietig, ik mis haar. Ik wil zo graag dat ze weer in mijn armen ligt.
Proberen om afleiding te zoeken.. Ik zou ook niets liever willen dan dat die eikel van een ex weer naast me ligt.. Hoe stom dat ook is, ik mis hem toch op de een of andere manier! Wat ie ook geflikt heeft..quote:Op zondag 5 december 2010 01:53 schreef RealZeus het volgende:
hoe lang waren jullie samen?quote:Op zondag 5 december 2010 01:53 schreef RealZeus het volgende:
Niet lang, maar het leek zo goed te gaan en het voelde zo goed. En bovenal was het de eerste keer dat ik me geliefd voelde.quote:Op zondag 5 december 2010 11:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe lang waren jullie samen?
ot:lekker aan het poetsen
Ja, zeker als je net denkt dat het de goede kant op gaat. Maandag miste ze me nog zo erg dat ze niet kon wachten en naar me toe kwam en vrijdag was het gebeurd.quote:Op zondag 5 december 2010 12:07 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vind het k*t voor je RZ,ik kan me er wel mee indenken hoe ziek je je al na zo'n korte tijd kan voelen ,zeker als het éindelijk dan eens zo lijkt te zijn..sterkte
ot: tja dan voel ik me toch weer eens echt alleen..zo als je erover gaat nadenken..
Dat werd gisteren dus een supertopdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef zyx1981 het volgende:
Goed. Morgen kan een supertopdag worden, of ik ga me bezattenHoop het eerste
quote:Op zondag 5 december 2010 12:11 schreef scrub_nurse het volgende:
de laatste keer dat ik iets met iemand had,voelde ik me ook zwaar klote nadat ik 2 weken wat met hem had, ik heb me weken door hem gek laten maken, er eindelijk in mee gegaan,geloofde er zelfs bijna in, de 2e week is hij continu bij mij geweest. Ik werd er haast gek van het ging me te snel. Ik vroeg hem even naar huis te gaan,ff een middag voor mezelf. Hij kwam meteen niet meer terug..hij ging toch terug naar zijn ex. Ik was er kapot van, weer alleen.. en dat was inmiddels 10 jaar geleden..ongelofelijk hoe die tijd gaat..
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 12:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dat werd gisteren dus een supertopdagNadat ik haar braaf op de trein had gezet ben ik naar balfolk gegaan. En vanmiddag naar Groningen om Sinterklaas te vieren door met vrienden Sint (film) te gaan kijken
waarom zeg je altijd mijn ouder, zo raar, waarom niet mn moeder of mn vaderquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef cafpow het volgende:
voel me gewoon kut. Het kan me niet veel meer schelen, moet samen met ouder nu ook nog eens kerstboom optuigenwaar ik dus geen zin in heb. Heb eigenlijk helemaal geen zin in kerst en oud en nieuw. En veel te weinig geslapen dus moe, ga maar kijken of ik even een dutje kan doen hopende dat mijn stemming er iets beter van wordt
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
OT: veel gedaan, nu zin in wat leuks maar watdus verveeld.
Beterschap/Sterkte Bitchiequote:
Uit gewoonte, ik ben het gewend geraakt om mijn ouder te zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom zeg je altijd mijn ouder, zo raar, waarom niet mn moeder of mn vader![]()
OT: veel gedaan, nu zin in wat leuks maar watdus verveeld.
beterchapquote:
dat kan niet,wij hebben namelijk geen relatie.quote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja rz? Zal wel dubbel zijn of niet
Hoe rottig sommige mensen mij ook laten voelen , ik besef keer op keer dat ik t liefste vriendje heb dat ik kan wensen* Cassandra87 voelt zich helemaal verliefd
Vertel?quote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog steeds verward.. Maar toch voel ik me ook een stuk beter!
Morgen begint de werkweek weer, denk dat dat me wel gaat helpen om alles te verwerken van de afgelopen dagen
Ex.. Hele verhaal naja een stukje, staat in het topic van het loslaten van je ex. Voordat ik het helemaal ga uittypen nu :pquote:
Yukiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 6 december 2010 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki
PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef Yuki het volgende:
Wakker geworden met een rotgevoel, en een afspraak afgezegd omdat ik er onwijs tegenop zie en m'n moeder me niet naar huis kan brengen
Ik voel me zwak
Boh maar dat zei je er niet bij op de WAquote:Op maandag 6 december 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
Een beetje geschrokken. Lang leve de gladheid, de bus achter ons vond het leuk om tegen ons aan te rijden, waardoor de achterruit in 1000 stukjes viel.
Er lag toch echt iemand anders naast mij vannacht danquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
dat kan niet,wij hebben namelijk geen relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |