dat kan niet,wij hebben namelijk geen relatie.quote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja rz? Zal wel dubbel zijn of niet
Hoe rottig sommige mensen mij ook laten voelen , ik besef keer op keer dat ik t liefste vriendje heb dat ik kan wensen* Cassandra87 voelt zich helemaal verliefd
Vertel?quote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog steeds verward.. Maar toch voel ik me ook een stuk beter!
Morgen begint de werkweek weer, denk dat dat me wel gaat helpen om alles te verwerken van de afgelopen dagen
Ex.. Hele verhaal naja een stukje, staat in het topic van het loslaten van je ex. Voordat ik het helemaal ga uittypen nu :pquote:
Yukiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 6 december 2010 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki
PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef Yuki het volgende:
Wakker geworden met een rotgevoel, en een afspraak afgezegd omdat ik er onwijs tegenop zie en m'n moeder me niet naar huis kan brengen
Ik voel me zwak
Boh maar dat zei je er niet bij op de WAquote:Op maandag 6 december 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
Een beetje geschrokken. Lang leve de gladheid, de bus achter ons vond het leuk om tegen ons aan te rijden, waardoor de achterruit in 1000 stukjes viel.
Er lag toch echt iemand anders naast mij vannacht danquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
dat kan niet,wij hebben namelijk geen relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |