quote:Op zondag 5 december 2010 12:11 schreef scrub_nurse het volgende:
de laatste keer dat ik iets met iemand had,voelde ik me ook zwaar klote nadat ik 2 weken wat met hem had, ik heb me weken door hem gek laten maken, er eindelijk in mee gegaan,geloofde er zelfs bijna in, de 2e week is hij continu bij mij geweest. Ik werd er haast gek van het ging me te snel. Ik vroeg hem even naar huis te gaan,ff een middag voor mezelf. Hij kwam meteen niet meer terug..hij ging toch terug naar zijn ex. Ik was er kapot van, weer alleen.. en dat was inmiddels 10 jaar geleden..ongelofelijk hoe die tijd gaat..
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 12:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dat werd gisteren dus een supertopdagNadat ik haar braaf op de trein had gezet ben ik naar balfolk gegaan. En vanmiddag naar Groningen om Sinterklaas te vieren door met vrienden Sint (film) te gaan kijken
waarom zeg je altijd mijn ouder, zo raar, waarom niet mn moeder of mn vaderquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef cafpow het volgende:
voel me gewoon kut. Het kan me niet veel meer schelen, moet samen met ouder nu ook nog eens kerstboom optuigenwaar ik dus geen zin in heb. Heb eigenlijk helemaal geen zin in kerst en oud en nieuw. En veel te weinig geslapen dus moe, ga maar kijken of ik even een dutje kan doen hopende dat mijn stemming er iets beter van wordt
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
OT: veel gedaan, nu zin in wat leuks maar watdus verveeld.
Beterschap/Sterkte Bitchiequote:
Uit gewoonte, ik ben het gewend geraakt om mijn ouder te zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom zeg je altijd mijn ouder, zo raar, waarom niet mn moeder of mn vader![]()
OT: veel gedaan, nu zin in wat leuks maar watdus verveeld.
beterchapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |