SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:23 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen die LL kaarten kopen voor zulke bedragen horen thuis in een gesticht.Helemaal mee eens!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedemorgen
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Vergeet geen sneeuwpop te bouwen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
Zometeen Twan naar school brengen, kopje thee drinken bij mn ouders en dan nog cadeautje halen voor de jongen van wie Twan vanmiddag een feestje heeft. Mijn ochtend is gevuld.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
Eerste band Pinkpop bekend.Nou, dat is een reden om NIET te gaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Arme Twan. Niet schaatsen, geen sneeuwpop..........quote:
De sneeuw in Nederland moet je ook niet proeven.quote:
Correct.quote:
Hij mag zelf wel naar buiten hoor... hij stond vanmorgen wel sneeuwballen te maken...quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arme Twan. Niet schaatsen, geen sneeuwpop..........
Toys XL Is dat Toys 'r US maar dan 10x zo groot?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag zelf wel naar buiten hoor... hij stond vanmorgen wel sneeuwballen te maken...
Mn ouders zijn er niet, dus maar even thuis een kopje thee drinken en dan naar Toys XL.
Dat is de nieuwe naam voor Toys 'r Us. Die naam bestaat geloof ik niet meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toys XL Is dat Toys 'r US maar dan 10x zo groot?
Ah, ik loop blijkbaar een beetje achter.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe naam voor Toys 'r Us. Die naam bestaat geloof ik niet meer.
Blijkbaar... ik vind het ook niet zo'n fijne winkel eigenlijk. Is wel erg groot.. maar ik heb geen zin om nu de stad in te gaan en deze winkel zit op het "meubelplein".quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, ik loop blijkbaar een beetje achter.
Je gaat dus kijken voor een bad eendje en komt terug met een bankstel en eethoek?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar... ik vind het ook niet zo'n fijne winkel eigenlijk. Is wel erg groot.. maar ik heb geen zin om nu de stad in te gaan en deze winkel zit op het "meubelplein".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cobra4 op 30-11-2010 09:58:14 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Mogguhquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, dat is een reden om NIET te gaan!!![]()
Typisch Nederlandsquote:Smakeloze scheldpartijen bij uitdelen zout
PURMEREND -
Scheldpartijen, bedreigingen en je reinste diefstal. Het ontbrak er nog aan dat Purmerenders met gemeentepersoneel op de vuist gingen, maar ook dat scheelde niet veel: het gratis uitdelen van strooizout aan de burgers liep afgelopen zaterdag totaal uit de hand. Het kon wel eens de laatste keer geweest zijn.
,,Het begon nog gemoedelijk'', vertelt Frans Gervais, die de uitdeelpost op het Gildeplein bemande. ,,Een buurtbewoner had koffie en appelflappen voor ons meegenomen. Maar de sfeer sloeg al snel om. Al voordat we officieel begonnen, was het al zo druk dat mensen zelf in de voorraad zakken begonnen te plukken. Ook vroegen heel veel mensen om twee zakjes zout. Eén voor de buurvrouw die slecht ter been is of omdat ze zo'n lang tuinpad hebben. Daar mogen we niet aan voldoen: de regel is dat iedereen één zakje zout krijgt. Dat is van tevoren bekendgemaakt en staat bij de wijkposten ook aangegeven.''
,,Maar dat pikten veel mensen niet. Ze werden agressief en gingen schelden. 'Lul', 'klootzak' en 'mongool' kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd. Toen ik van een pallet een nieuwe voorraad op wilde halen, zag ik dat het plastic eromheen weg was gescheurd en er een hele doos met zoutzakken was verdwenen.''
Volgens Erwin Teunisse, die namens de gemeente de zoutverstrekking coördineert, deden zich op alle zeven wijkposten dezelfde taferelen voor. ,,Bij één van de posten kwam een man die vier dozen zout wilde. Toen hij die niet kreeg, werden onze medewerkers uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is. Er zijn drie incidenten geweest waarbij maar net voorkomen kon worden dat mensen op de vuist gingen. In sommige gevallen hebben medewerkers mensen uiteindelijk maar meer dan één zak zout meegegeven, gewoon omdat ze bang waren voor de consequenties als ze dat niet zouden doen.''
Gervais en Teunisse hebben geen goed woord over het gedrag van veel Purmerenders: ,,Onvoorstelbaar. Je biedt de mensen als gemeente een aardige service en dan krijg je dit.'' Het stadsbestuur vindt dat ook. Het college van b en w overweegt te stoppen met het gratis verstrekken van zout.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat dus kijken voor een bad eendje en komt terug met een bankstel en eethoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou een nieuw bankstel en eethoek is nooit weg... maar nee. Dat wat ik wilde hebben voor Lennon hadden ze niet meer
hele winkel staat vol met speelgoed.. maar dat wat ik wil hebben, is er gewoon niet. Waren er maar een paar van.
Sorry, maar wij vinden Colplay gewoon helemaal niets. We hebben het album X&Y nog gekocht, maar dat was geld weggooien. Tja, smaken verschillen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, die TTen eens met Cobra
[..]hoe kun je dat zeggen?!? Ik had het nooit verwacht, maar zij waren het hoogtepunt van Werchter, vorige zomer
wát een energie komt er van dat podium af
Hun laatste cd vind ik trouwens ook erg mooi
lekker divers.
Make love, not war ☮
quote:Carlos Mercedes Vásquez is weer terecht. In stukjes, welteverstaan. Het lichaam van de 27-jarige speler van Malacateco uit Guatemala werd vlakbij de grens met Mexico in vijf zakken gevonden. Er zat ook een briefje bij de lugubere vondst: 'Dat komt ervan als je de vrouw van een ander aanraakt'. Vásquez werd vorige week ontvoerd door gewapende mannen toen hij met zijn ploeggenoten boodschappen ging doen. (El Periódico)
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm andersom leuker gevonden denk ik
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm andersom leuker gevonden denk ik
Dus zó ga je om me mensen die vervelende filosofische vragen stellen!quote:Iemand vroeg ooit aan de Amerikaanse schrijver Hunter S. Thompson: Hunter, hoe klinkt het als je klapt met één hand? Hierop verkocht Hunter hem een klap in zijn gezicht.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat dus kijken voor een bad eendje en komt terug met een bankstel en eethoek?Heb gisteren als herinnering aan onze eendentocht een badeendje gekregen met daarop de moralistische tekst: 'Samen en niet in je eendje!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was een heel vet optredenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, die TTen eens met Cobra
[..]hoe kun je dat zeggen?!? Ik had het nooit verwacht, maar zij waren het hoogtepunt van Werchter, vorige zomer
wát een energie komt er van dat podium af
Hun laatste cd vind ik trouwens ook erg mooi
lekker divers.
Ja ik moet bekennen dat ik het oude materiaal veel beter vindquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, maar wij vinden Colplay gewoon helemaal niets. We hebben het album X&Y nog gekocht, maar dat was geld weggooien. Tja, smaken verschillen..
Idem hier.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, maar wij vinden Colplay gewoon helemaal niets. We hebben het album X&Y nog gekocht, maar dat was geld weggooien. Tja, smaken verschillen..
Volgens mij heet ze Stephaniequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Stefanie Piek heeft me vanmorgen al de nodige hersenkronkels opgeleverd, overigens, reeds...
Ja maar is ze dat ook? Want dat is niet waar haar IP naar verwijstquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ééntje gevonden op Facebook onder Stefanie Piek...
Dat dus...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier.
Ouder werk prima, nieuwer werk te gelikt...
Achter de cameraquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
Net gevonden op het internet. Een foto uit 1991. Zoek C4.
[ afbeelding ]
Ben je de tank?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij dan degene die bovenop staat?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij dan degene die bovenop staat?
Schattig banketbakkersmutsjequote:
Toen nog wel. 19 jaar geleden.quote:
quote:
Bloedheet in de zomer maar lekker warm in de winter die kwartiermutsen.quote:
Verbeet is er zo van geschrokken dat ze nu nog zit te stotteren tijdens het voorlezen van de stemmingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
In het TV debat zojuist een verhaal dat Amerikaanse diplomaten van al hun contacten biometrische gegevens, frequent flyer nummers, credit card nummers en wachtwoorden op moeten schrijven en bewaren. WTF
Geen idee, ik ben nog niet afgestudeerd voor Sherlock Holmes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar is ze dat ook? Want dat is niet waar haar IP naar verwijst
quote:
Staat de woonplaats niet bij de adverteerder?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog niet afgestudeerd voor Sherlock Holmes.
Doe nu slechts praktijkervaring op...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat klinkt dat ver weg... is het natuurlijk ook.
Vind je hem ook (té) politiek correct?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is die Dibi van GL toch een irritant ventje zeg. Vooral zijn toon.
Saffie, bad, tukkie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:05 schreef MaJo het volgende:
Zo, ik ga in een lekker warm badjewel weer flink wat kou doorstaan de afgelopen dagen
gisteren zelfs onze auto laten staan in culemborg omdat ik het niet verantwoord vond om ermee te rijden. En dat 3 dagen nadat de auto na 3 maanden stilstaan uberhaupt weer kon rijden
maar goed, nu in bad dus
En hoe slaafs Europa de VS volgt, dappere heren daar in Brussel en verre, verre omstreken...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
In het TV debat zojuist een verhaal dat Amerikaanse diplomaten van al hun contacten biometrische gegevens, frequent flyer nummers, credit card nummers en wachtwoorden op moeten schrijven en bewaren. WTF
Ook dat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je hem ook (té) politiek correct?
Ik heb die muts nog.quote:
Maar zijn de meeste politici dat niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar die toon van hem is gewoon verschrikkelijk. Betweterig en verschrikkelijk arrogant.
Stuur die Stefanie mijn kant op. Ik heb haar nodig...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb het schavot met de galg al klaar. Waar moet die staan?
Niet als Dibi. Die klinkt echt arrogant. Hij praat als of de anderen minder zijn dan hij is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar zijn de meeste politici dat niet?
Denken de Einsteins van het land te zijn, maar in werkelijkheid dummies ofzoiets?
Noem het beestje bij de naam en zeg gewoon Marokkaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet als Dibi. Die klinkt echt arrogant. Hij praat als of de anderen minder zijn dan hij is.
Hij heeft de toon van een arrogante, vergeef me, bontkraag dragende medemens.
Ok dan. Hij roept nog net geen tzzzz als het hem niet aanstaat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noem het beestje bij de naam en zeg gewoon Marokkaan.
Ik doe niet aan discriminatie, maar eufemismen zijn op zich ook discriminatie.
Maar ik durf geen kut te schrijven als er dames aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Een Marokkaan is een Marokkaan. Een kut-Marokkaan is een kut-Marokkaan. Niet alle Marokkanen zijn kut-Marokkanen.
Dames? Waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik durf geen kut te schrijven als er dames aanwezig zijn.
Ik durf het anders wel aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een jongens meisje dus nu mag het.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een jongens meisje dus het mag.
Of heb je ondertussen al een handtas? Dan ben je tomboy af natuurlijk.quote:
Is dit geen scorebordjournalistiek?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of heb je ondertussen al een handtas? Dan ben je tomboy af natuurlijk.
Nee, het IP-adres verwijst echter naar Hengelo...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat de woonplaats niet bij de adverteerder?
Wat kan/wil jij nog bijdragen aan de zoektocht naar de eigenaar van de volgende gegevens:quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stuur die Stefanie mijn kant op. Ik heb haar nodig...
Ben benieuwd of je iets kan traceren wat ik nog niet weet...quote:X-Originating-IP: [86.84.136.233]
From: danny gerards <goedele74@live.nl>
Op dat IP heb ik gezocht en dan kom je hier:quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kan/wil jij nog bijdragen aan de zoektocht naar de eigenaar van de volgende gegevens:
[..]
Ben benieuwd of je iets kan traceren wat ik nog niet weet...
Ik durf niet te zeggen of dat ook de exacte locatie van Stephanie Piek is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het IP-adres verwijst echter naar Hengelo...
Als je mij zou tracen, dan kom je ook in Rotterdam uit en daar woon ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of dat ook de exacte locatie van Stephanie Piek is.
IP-adressen voor particulieren wijzen niet altijd naar de exacte locaties.
Ooit nog de locatie van mijn eigen IP-aders, en deze heeft volgens verschillende websites een plek ergens in Nederland. Vaak in Amsterdam zelf, Haarlem en Den Haag kwamen ook voorbij...
Ik heb wel een schoudertas, maar die gebruikte ik vooral in de zomer omdat mijn zomerjas niet zoveel zakken heeft als mijn winterjasquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of heb je ondertussen al een handtas? Dan ben je tomboy af natuurlijk.
Ai.......quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb wel een schoudertas, maar die gebruikte ik vooral in de zomer omdat mijn zomerjas niet zoveel zakken heeft als mijn winterjas
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Etcetera het volgende:
Leef je uit. Ik draag ook wel eens een rok tegenwoordig, ik heb een jurk gekocht van de zomer en ik heb laatst een lingeriesetje gekocht.
Foto's? NEE
Komaan, er zijn ergere dingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Etcie is een vrouw aan het worden en wij moeten de foto's missen.
't Is wat zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Etcie is een vrouw aan het worden en wij moeten de foto's missen.
Zo ver was ik ook al, maar Stephanie Piek is verder niet via Google te vinden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op dat IP heb ik gezocht en dan kom je hier:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
En dan hebben we het over Stephanie Piek met PH. Maarja.
Ik heb IP-adres ook in Rijswijk gevonden, maar dat klopt inderdaad niet meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je mij zou tracen, dan kom je ook in Rotterdam uit en daar woon ik niet.
Daarbij is die ene pagina gecached dus het IP zou ondertussen al aan iemand anders kunnen toebehoren.
Dus 29 januari kom jij in een rokje?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't Is wat zeg
Was wel slecht trouwensOp Twitter had ik een tijdje terug geroepen dat het een rokjesdag was. Een vriend vroeg om foto's, die ik dus niet stuurde (sowieso dan moet ik ze eerst maken
). We gingen naar de koffieavond, ik kom daar binnen en een andere vriend roept 'kijk W.! DIt is beter dan foto's!'
Die was dus ook gaan Twitteren
Ik heb geen plannen 29 januariquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus 29 januari kom jij in een rokje?
Kom op Watson, dit is geen instelling voor iemand die de krochten van het internet als z'n broekzak kent...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
@MadMaster: Ik vermoed dat die desbetreffende lijpkees ook nog de mailadres van zijn vriendin/kennis/whatsoever gebruikt om deze desbetreffende persoon op te naaien.
Dit is helaas een veelvoorkomende praktijk...
Nog steeds geen plannen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze dan, Bier & Whisky Meet bij mij thuis.
Ik zet je op de lijst...
Ehm, nee...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook geen handtas, ben ik nu ook een tomboy?
't Is dat je niet in het openbaar roggeltquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef MaJo het volgende:
Dat ligt er aan of je de 29e op de meet komt...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef MaJo het volgende:
29 januari, wedstrijd boeren. Zet maar in je agenda.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef MaJo het volgende:
Good luck with that onequote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op Watson, dit is geen instelling voor iemand die de krochten van het internet als z'n broekzak kent...
Eigenlijk zouden Internet vigilantes ook geridderd moeten worden in de orde van Oranje-Nassau. Ik zal er Kamervragen over stellen...quote:Ik heb in de loop der jaren een stuk of 8 van dit soort figuren weten te traceren.
Sommigen plaatsen gewoon hun telefoonnummer er bij, die zijn het makkelijkst uiteraard, maar ook het leukst. Gewoon opbellen (zonder nummerherkenning) en dan net zo lang bashen totdat ze ophangen. En dan weer opnieuw bellen natuurlijk, op de meest vreemde tijden...
Anderen (zoals deze) via mail benaderen (met een mailadres niet op naam) en dan een reactie uitlokken. Via de Modjes van Dime kom je vervolgens meer te weten.
Zaten er ook scriptkiddies bij die dat bandlid uit zijn lijden wilden verlossen?quote:De leukste was er eentje die gewoon reclame maakte in de advertentie voor z'n band, waarvan een homepage met guestbook beschikbaar was. Die had ineens heel veel guests met niet al te leuke berichten...
Het internet, je blijft lachen...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ehm, nee...
* Ofyles2 nu buiten westen en het noorden kwijt is, tegelijkertijd...
Cobra is wegens onsmakelijke handelingen in het bijzijn van mw. MM uitgesloten van deelname, hoor ik net van mw. MM...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
29 januari, wedstrijd boeren. Zet maar in je agenda.
Als ik Stephanie Piek kan traceren, dan ben jij helemaal makkelijk te traceren.quote:
Dat had ik ook al, stond bij dat IP-adres in Hengelo...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mw Piek lijkt klant te zijn bij Het Net, maar wat zinnigs kan ik niet mededelen
Nee, wat collega tapers optrommelen en dan gaat het handmatig al erg hard in zo'n guestbook...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Zaten er ook scriptkiddies bij die dat bandlid uit zijn lijden wilden verlossen?
kut is Algemeen Beschaafd Bosch (ABB) en kan bijna in alle zinsverbanden gebruikt worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra is wegens onsmakelijke handelingen in het bijzijn van mw. MM uitgesloten van deelname, hoor ik net van mw. MM...
Nee, nu zeker niet meer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik doe niets eens mee aan die wedstrijd!
Nee! Alleen X en Y doen aan dat soort dingen. Wie dat zijn verklap ik niet.quote:
Ik heb ineens vrienden op Facebook waar ik het bestaan niet van wist.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee! Alleen X en Y doen aan dat soort dingen. Wie dat zijn verklap ik niet.
Dan mag je wel even PMen wie x en y zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ineens vrienden op Facebook waar ik het bestaan niet van wist.
In combinatie met je opmerking nu ineens wel...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ineens vrienden op Facebook waar ik het bestaan niet van wist.
In combinatie met je opmerking nu ineens wel...
PM die site maar, ik wil genieten...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wat collega tapers optrommelen en dan gaat het handmatig al erg hard in zo'n guestbook...
Die heb ik niet meer voorhande, was iets met 'De Buren' of zo, een Nederlandstalig bandje bestaande uit 3 heren met een fez op hun hoofd. Op zich dus al triest...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PM die site maar, ik wil genieten...
Nope. Vvk begint pas in maart 2011. Maar of we naar Pinkpop gaan, is wel afhankelijk van de bands. Ik ga sowieso niet 3 dagen.. 1x 3 dagen is nog te regelen, maar 2x 3 dagen niet. Dus pinkpop wordt maar 1 dag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
He Diaan...
Al Pinkpop kaarten gekocht?
Ik snap die eipet nog niet hoor. 1 x reageren en 2 reacties posten!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet over jou...
Je zit er zo hard naastquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer voorhande, was iets met 'De Buren' of zo, een Nederlandstalig bandje bestaande uit 3 heren met een fez op hun hoofd. Op zich dus al triest...
Laat maar, ik dacht dat het over X en Y gingquote:
Je zit er dichterbij dan je denkt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat maar, ik dacht dat het over X en Y ging![]()
Ik heb wel eens een SC-boerwedstrijd meegemaakt. De winnaar/winnares destijds was zeker wel terechtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een SC-boerwedstrijd meegemaakt. De winnaar/winnares destijds was zeker wel terecht
In Iran hebben ze toch geen manierenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een SC-boerwedstrijd meegemaakt. De winnaar/winnares destijds was zeker wel terecht
Ze weten daar wel hoe een geit te bereidenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Iran hebben ze toch geen manieren
Dat was echt genantquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Iran hebben ze toch geen manieren
Gewoon nu al in je agenda zettenquote:
X en Y zijn nu online hier...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Ho eens even, ik heb helemaal niets gehoord over richtlijnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Pak je agenda, blok de 29e en het is geregeld...
Mits je je aan de richtlijnen van mw. MM kan houden uiteraard.
Komt daar het woord 'geitenbreier' vandaan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze weten daar wel hoe een geit te bereiden
Ik tot vanavond, toen Cobra over en boeren-wedstrijd begon, ook niet...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ho eens even, ik heb helemaal niets gehoord over richtlijnen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Mijn Facebook-account is geblokkeerd wegens verdachte handelingen onder mijn account.
Nu (deels) juist wel...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht omdat je je echte naam niet gebruikt?
Oh, of heb je je MSN-gegevens o.i.d. ingevuld? Dan gaat 'ie allemaal vrienden toevoegen en dat kunnen er dan 100 zijn
Een voorkeur voor een bepaalde plek waar jij moet gaan staan? Ligt eraan of je rust wil of niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
En ik ratel nog even door:
Mijn zwager zit in het opbouwteam van Lowlands (ze beginnen 2 weken van te voren al) en ik kan bij hem mijn spullen vooraf dumpen, die hij dan op plek naar wens dropt...![]()
Iemand nog voorkeur voor een bepalde plek?
MSN heb ik niet en dat zal ik ook echt nooit gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, of heb je je MSN-gegevens o.i.d. ingevuld? Dan gaat 'ie allemaal vrienden toevoegen en dat kunnen er dan 100 zijn
Whatever, ik duw oordoppen in en ik vind het verder wel goed dan...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een voorkeur voor een bepaalde plek waar jij moet gaan staan? Ligt eraan of je rust wil of niet.
Omdat die dichtbij de ingang van het festivalterrein zitten en gewoon gezellig zijn. Niets is zo vervelend als 's nachts naar camping 8 moeten lopenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Want?
In 'mijn tijd' had je maar één kampong...
Ik zal mijn zwager ook nog eens polsen v.w.b. een geschikte plek voor mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat die dichtbij de ingang van het festivalterrein zitten en gewoon gezellig zijn. Niets is zo vervelend als 's nachts naar camping 8 moeten lopen
It's feels good to be a NSB'er sometimes...quote:Madmaster,
Thanks a lot for letting us know. Thanks to the email you forwarded, we could find the seller's identity on DIME.
His DIME membership is now a souvenir.
Best,
Dat moeten dan bijzondere kaarten zijn want LL heeft geen dagkaartenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mijn zwager ook nog eens polsen v.w.b. een geschikte plek voor mij.
Hij weet een beetje hoe ik ben en hij is een ouwe rot v.w.b. Lowlands.
Hij is opperhoofd (of zo) bij de scouts in Biddinghuizen en zo is hij al jaren betrokken bij de opbouw van Lowlands. Voor z'n zus (mw. MM) gaat hij een dagkaart regelen, dus die komt ook nog even buurten als het goed is...
Geen idee, ik ben geen incrowd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moeten dan bijzondere kaarten zijn want LL heeft geen dagkaarten
Personeelsbandje dan ofzo?
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er een soort van gastenlijst is waarop mensen per dag of voor het gehele evenement geplaatst kunnen worden. Als mw. MM dan ook een handvol muntjes als VIP weet te scoren, dan zie ik het allemnaal wel zitten...
Temperatuur luchttoevoer staat hier op -5,7 Dan nog even de windchill erbij en we hebben een lekker temperatuurtje.quote:Op woensdag 1 december 2010 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ga maar eens buiten kijken
-3 op zeven meter hoogte in de stad
Super toevoeging voor Fok dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je im komt met 7 minuten vertraging binnen
Ik denk het.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zouden ze eerst door de censuur moeten en is Danny nog neit helemaal wakker?
quote:Op woensdag 1 december 2010 07:39 schreef Cobra4 het volgende:
Even een collega over de zeik gekregen. Die heeft de (gedeelde) magnetron op zijn kantoor staan. "Want daar staat ie veiliger".
Dus ik heb net even een bord bami en babi-pangang opgewarmd.
Hij zit nu te kokken achter zijn bureau vanwege de lucht.
zat me gisteren toevallig af te vragen of je de boel al voldoende weer dicht zou hebben om nu nog een beetje te kunnen klussen. Loop je geen risico dat je hoofdwaterleiding bevriest?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister weer tot half 11 aan het klussen geweest en het was me daar toch een potje koud!
En nu dus halfgaar aanwezig op het werk...
Wat is er speciaal in Alkmaar MM?
Die ligt er wel maar is nog niet aangesloten, dus dat zal wel loslopenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zat me gisteren toevallig af te vragen of je de boel al voldoende weer dicht zou hebben om nu nog een beetje te kunnen klussen. Loop je geen risico dat je hoofdwaterleiding bevriest?
Ik rij er straks wel even langsquote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Wat er speciaal in Alkmaar is, vertel ik vanavond pas.
[/cliffhanger]
Je kunt me vinden op Wognumsebuurt 2.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die ligt er wel maar is nog niet aangesloten, dus dat zal wel loslopen
[..]
Ik rij er straks wel even langs
Heerlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
De gevoelstemperatuur hier buiten is nu -16, koleertje
quote:
Niet op de fiets nee. Maar ik ben vanochtend wel lopend naar het werk gegaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
jij hoeft zeker niet op de fiets... wind tegen.... helemaal ingepakt: sjaal, muts en handschoenen
Speciaal = niet per definitie plezier...quote:Op woensdag 1 december 2010 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier in Alkmaar op deze speciale dag, MM.
Ik zal kijken wat ik kan doen, langsrijden gaat sowieso lukkenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kunt me vinden op Wognumsebuurt 2.
Tot zo!!
Ow okay...quote:Op woensdag 1 december 2010 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal = niet per definitie plezier...
In "mïjn" trein was het ook lekker warm, dat is ook weleens anders..quote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
In de trein is het prima te doen qua temperatuur, op het station had ik wel een kerstballen-gevoel...
Ik wilde een paar minuten geleden al typen: nu niet meer... maar toen kreeg ik telefoon en iemand aan mn bureau.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wilde een paar minuten geleden al typen: nu niet meer... maar toen kreeg ik telefoon en iemand aan mn bureau.
Helaas niet.....quote:
Dus hier is sneeuw wel leuk?quote:En hebben jullie de nieuwe achtergrond van de posts al gezien? Ik vind het wel gezellig staan.
Yepquote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef lubje25 het volgende:
heeft iedereen zo'n sneeuw-achtergrond?
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet.....
[..]
Dus hier is sneeuw wel leuk?
Ik eerst ook niet hoor. Totdat ik het een ander topic ook zag.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef lubje25 het volgende:
begreep al niet waarom jojo het niet had
Ja en die is wat minder goedquote:Op woensdag 1 december 2010 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Dat hangt dan ook nog af van de staat van je toestel he
Daar kan je best gelijk in hebben. 46 euro is nog steeds een aardig bedrag, maar nog een smartphone als reserve achter de hand hebben is ook wel prettig. Ik overweeg nog even verderquote:Op woensdag 1 december 2010 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Maak dan van die 92 euro maar de helft of minder denk ik, want die telefoonboeren zullen altijd de laagste prijs willen geven - helaas voor jou.
Ik weet dat er een hele berg prostituees zitten maar daar zal je wel niet voor gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Wat er speciaal in Alkmaar is, vertel ik vanavond pas.
[/cliffhanger]
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-bij-connexxion.html
Met een studenten OV wordt er vanaf vandaag per ongeluk saldo afgeschreven van je kaart als je met een Connectionbus gaat
Ze adviseren dus niet in te checken. En vervolgens dat je dus restitutie kunt vragen via de website als je dus wel ingechecked hebt. Lekker hoor want tot die tijd is je kaart weer niet geldig tenzij je er geld op gaat zetten
Dat moet toch anders te doen zijn?
Om die reden heb ik al bijna een jaar lang een htc touch cruise in de la liggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar kan je best gelijk in hebben. 46 euro is nog steeds een aardig bedrag, maar nog een smartphone als reserve achter de hand hebben is ook wel prettig. Ik overweeg nog even verder
Die gast op 1:21 is het meest opzienbarende in dat filmpje.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Zo, zij zijn goed met touw!
http://a.blip.tv/scripts/(...)a1dsaj0jpju&source=3
Mijn zusje is niet tevreden met haar Samsung touchtelefoon, dus wat mij betreft mag ze mijn oude Nokia proberen voor ik besluit er iets mee te gaan doenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om die reden heb ik al bijna een jaar lang een htc touch cruise in de la liggen.
Die is nu ook al zowat niks meer waard
Prima! Touchscreen is even wennen, maar dat komt omdat het mijn eerste telefoon met touchscreen is. Heb je de combinatie energiespaarstand + profiel op stil aan dan werkt de trilstand volgens mij niet, wat lastig kan zijn. Verder vind ik het een prima telefoon waar ik eigenlijk alles wel mee kan wat ik met een telefoon wil kunnenquote:
Okay... internetten gaat er ook goed op?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima! Touchscreen is even wennen, maar dat komt omdat het mijn eerste telefoon met touchscreen is. Heb je de combinatie energiespaarstand + profiel op stil aan dan werkt de trilstand volgens mij niet, wat lastig kan zijn. Verder vind ik het een prima telefoon waar ik eigenlijk alles wel mee kan wat ik met een telefoon wil kunnen
Ja hoor, gaat best. In het begin had ik wat moeite de juiste link aan te klikken (bijvoorbeeld bij Fok!) maar 'dubbelklikken' op een leeg stuk zorgt voor een zoom-in zodat het een stuk makkelijker gaat. En voor een klein beetje zoom kan je de iPhone-truc gebruikenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... internetten gaat er ook goed op?
iPhone heeft multitouch, N8 ook. Daarmee kan je zoomen zoals in onderstaand filmpjequote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
iPhone-truc? Ik heb nog een oudere nokia, niets niet modern..Ik weet van geen trucs.
Heb wel de hele dag tussen veelal niet onaantrekkelijke dames gezeten, maar niemand van hen die haar diensten in lijfelijke zin heeft aangeboden...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat er een hele berg prostituees zitten maar daar zal je wel niet voor gaan
De stil-stand is altijd stil, dus geen enkele sjoege van je telefoon, wat er ook gebeurd.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima! Touchscreen is even wennen, maar dat komt omdat het mijn eerste telefoon met touchscreen is. Heb je de combinatie energiespaarstand + profiel op stil aan dan werkt de trilstand volgens mij niet, wat lastig kan zijn. Verder vind ik het een prima telefoon waar ik eigenlijk alles wel mee kan wat ik met een telefoon wil kunnen
Ow datmoet ik later even bekijken. Ik kan op mn werk (nog) geen filmpjes bekijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
iPhone heeft multitouch, N8 ook. Daarmee kan je zoomen zoals in onderstaand filmpje
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
"Zijn hier ook stoute kinderen??????"
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
"Zijn hier ook stoute kinderen??????"
[ afbeelding ]
Leuk, een battle of the bitches...quote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Zelfgemaakt![]()
Soempie ging volgens mij een zwarte piet maken, dan wordt t nog gezellig
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, een battle of the bitches...
Ik zet mijn geld op Soempie...
LadyBlack wordt het, krijg ik voor elke euro die ik inzet meer terug...quote:Op woensdag 1 december 2010 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, een battle of the bitches...
Ik zet mijn geld op Soempie...
Is dat familie van de trekhaak?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb wel eens met een pikhaak gedaan, telt dat ook?
Nee, familie van Nico.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ow correctie, ik kan wel vingerhaken!!
Enne goed nieuws... mn oma is al een paar weken klaar met de chemo en moest afgelopen maandag door MRI en vandaag naar oncoloog: de tumor bij de eileiders was bijna niet meer te zien en de bloedwaarden waren gedaald van 2200 naar 30Supergoed dus... over 3 maanden moet ze weer terug voor controle!!
quote:
Oh happy day!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En mn nichtje die net in september 18 jaar is geworden, heeft vandaag haar rijbewijs gehaald.Vind ik goed van dr.
Daar wil ik wel even op inhakenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Zat leuke meiden daar om aan de haak te slaan.
Mooi..quote:
Etcie weet wel waar je deel 2 kunt vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi..Deze film heb ik nooit gezien, wel de eerste.. en dat was ook een reden om niet naar de tweede te gaan kijken.
We hebben nu andere wapens die haaks kunnen schieten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar Cobra, ondanks dat je niet haakt, je werkt neem ik aan toch nog wel met een haakbus?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef MaJo het volgende:
Voel me nog steeds duizelig en moeEven wat eten en dan weer verder tukken denk ik
Redelijk. Ze heeft last van haar been, maar volgens de oncoloog komt het niet door de chemo... maar is haar heup aan het slijten. Vervelend, maar minder eng/erg als die kanker of evt. uitzaaiingen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje Majo, dat klinkt niet tofLekker verder slapen inderdaad, je zult t wel nodig hebben!
Diaan, goed nieuws inderdaad van je oma! Voelt ze zich ook nog goed?
Haak aan!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom maar weer even inhaken en meekwijnen...
Check wel even of de badmeester klaar staat met zijn haak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |