SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:23 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen die LL kaarten kopen voor zulke bedragen horen thuis in een gesticht.Helemaal mee eens!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedemorgen
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Vergeet geen sneeuwpop te bouwen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
Zometeen Twan naar school brengen, kopje thee drinken bij mn ouders en dan nog cadeautje halen voor de jongen van wie Twan vanmiddag een feestje heeft. Mijn ochtend is gevuld.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
Eerste band Pinkpop bekend.Nou, dat is een reden om NIET te gaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Arme Twan. Niet schaatsen, geen sneeuwpop..........quote:
De sneeuw in Nederland moet je ook niet proeven.quote:
Correct.quote:
Hij mag zelf wel naar buiten hoor... hij stond vanmorgen wel sneeuwballen te maken...quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arme Twan. Niet schaatsen, geen sneeuwpop..........
Toys XL Is dat Toys 'r US maar dan 10x zo groot?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag zelf wel naar buiten hoor... hij stond vanmorgen wel sneeuwballen te maken...
Mn ouders zijn er niet, dus maar even thuis een kopje thee drinken en dan naar Toys XL.
Dat is de nieuwe naam voor Toys 'r Us. Die naam bestaat geloof ik niet meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toys XL Is dat Toys 'r US maar dan 10x zo groot?
Ah, ik loop blijkbaar een beetje achter.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe naam voor Toys 'r Us. Die naam bestaat geloof ik niet meer.
Blijkbaar... ik vind het ook niet zo'n fijne winkel eigenlijk. Is wel erg groot.. maar ik heb geen zin om nu de stad in te gaan en deze winkel zit op het "meubelplein".quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, ik loop blijkbaar een beetje achter.
Je gaat dus kijken voor een bad eendje en komt terug met een bankstel en eethoek?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar... ik vind het ook niet zo'n fijne winkel eigenlijk. Is wel erg groot.. maar ik heb geen zin om nu de stad in te gaan en deze winkel zit op het "meubelplein".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cobra4 op 30-11-2010 09:58:14 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Mogguhquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, dat is een reden om NIET te gaan!!![]()
Typisch Nederlandsquote:Smakeloze scheldpartijen bij uitdelen zout
PURMEREND -
Scheldpartijen, bedreigingen en je reinste diefstal. Het ontbrak er nog aan dat Purmerenders met gemeentepersoneel op de vuist gingen, maar ook dat scheelde niet veel: het gratis uitdelen van strooizout aan de burgers liep afgelopen zaterdag totaal uit de hand. Het kon wel eens de laatste keer geweest zijn.
,,Het begon nog gemoedelijk'', vertelt Frans Gervais, die de uitdeelpost op het Gildeplein bemande. ,,Een buurtbewoner had koffie en appelflappen voor ons meegenomen. Maar de sfeer sloeg al snel om. Al voordat we officieel begonnen, was het al zo druk dat mensen zelf in de voorraad zakken begonnen te plukken. Ook vroegen heel veel mensen om twee zakjes zout. Eén voor de buurvrouw die slecht ter been is of omdat ze zo'n lang tuinpad hebben. Daar mogen we niet aan voldoen: de regel is dat iedereen één zakje zout krijgt. Dat is van tevoren bekendgemaakt en staat bij de wijkposten ook aangegeven.''
,,Maar dat pikten veel mensen niet. Ze werden agressief en gingen schelden. 'Lul', 'klootzak' en 'mongool' kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd. Toen ik van een pallet een nieuwe voorraad op wilde halen, zag ik dat het plastic eromheen weg was gescheurd en er een hele doos met zoutzakken was verdwenen.''
Volgens Erwin Teunisse, die namens de gemeente de zoutverstrekking coördineert, deden zich op alle zeven wijkposten dezelfde taferelen voor. ,,Bij één van de posten kwam een man die vier dozen zout wilde. Toen hij die niet kreeg, werden onze medewerkers uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is. Er zijn drie incidenten geweest waarbij maar net voorkomen kon worden dat mensen op de vuist gingen. In sommige gevallen hebben medewerkers mensen uiteindelijk maar meer dan één zak zout meegegeven, gewoon omdat ze bang waren voor de consequenties als ze dat niet zouden doen.''
Gervais en Teunisse hebben geen goed woord over het gedrag van veel Purmerenders: ,,Onvoorstelbaar. Je biedt de mensen als gemeente een aardige service en dan krijg je dit.'' Het stadsbestuur vindt dat ook. Het college van b en w overweegt te stoppen met het gratis verstrekken van zout.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat dus kijken voor een bad eendje en komt terug met een bankstel en eethoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou een nieuw bankstel en eethoek is nooit weg... maar nee. Dat wat ik wilde hebben voor Lennon hadden ze niet meer
hele winkel staat vol met speelgoed.. maar dat wat ik wil hebben, is er gewoon niet. Waren er maar een paar van.
Sorry, maar wij vinden Colplay gewoon helemaal niets. We hebben het album X&Y nog gekocht, maar dat was geld weggooien. Tja, smaken verschillen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, die TTen eens met Cobra
[..]hoe kun je dat zeggen?!? Ik had het nooit verwacht, maar zij waren het hoogtepunt van Werchter, vorige zomer
wát een energie komt er van dat podium af
Hun laatste cd vind ik trouwens ook erg mooi
lekker divers.
Make love, not war ☮
quote:Carlos Mercedes Vásquez is weer terecht. In stukjes, welteverstaan. Het lichaam van de 27-jarige speler van Malacateco uit Guatemala werd vlakbij de grens met Mexico in vijf zakken gevonden. Er zat ook een briefje bij de lugubere vondst: 'Dat komt ervan als je de vrouw van een ander aanraakt'. Vásquez werd vorige week ontvoerd door gewapende mannen toen hij met zijn ploeggenoten boodschappen ging doen. (El Periódico)
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm andersom leuker gevonden denk ik
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm andersom leuker gevonden denk ik
Dus zó ga je om me mensen die vervelende filosofische vragen stellen!quote:Iemand vroeg ooit aan de Amerikaanse schrijver Hunter S. Thompson: Hunter, hoe klinkt het als je klapt met één hand? Hierop verkocht Hunter hem een klap in zijn gezicht.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat dus kijken voor een bad eendje en komt terug met een bankstel en eethoek?Heb gisteren als herinnering aan onze eendentocht een badeendje gekregen met daarop de moralistische tekst: 'Samen en niet in je eendje!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was een heel vet optredenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, die TTen eens met Cobra
[..]hoe kun je dat zeggen?!? Ik had het nooit verwacht, maar zij waren het hoogtepunt van Werchter, vorige zomer
wát een energie komt er van dat podium af
Hun laatste cd vind ik trouwens ook erg mooi
lekker divers.
Ja ik moet bekennen dat ik het oude materiaal veel beter vindquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, maar wij vinden Colplay gewoon helemaal niets. We hebben het album X&Y nog gekocht, maar dat was geld weggooien. Tja, smaken verschillen..
Idem hier.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, maar wij vinden Colplay gewoon helemaal niets. We hebben het album X&Y nog gekocht, maar dat was geld weggooien. Tja, smaken verschillen..
Volgens mij heet ze Stephaniequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Stefanie Piek heeft me vanmorgen al de nodige hersenkronkels opgeleverd, overigens, reeds...
Ja maar is ze dat ook? Want dat is niet waar haar IP naar verwijstquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ééntje gevonden op Facebook onder Stefanie Piek...
Dat dus...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier.
Ouder werk prima, nieuwer werk te gelikt...
Achter de cameraquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
Net gevonden op het internet. Een foto uit 1991. Zoek C4.
[ afbeelding ]
Ben je de tank?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij dan degene die bovenop staat?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij dan degene die bovenop staat?
Schattig banketbakkersmutsjequote:
Toen nog wel. 19 jaar geleden.quote:
quote:
Bloedheet in de zomer maar lekker warm in de winter die kwartiermutsen.quote:
Verbeet is er zo van geschrokken dat ze nu nog zit te stotteren tijdens het voorlezen van de stemmingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
In het TV debat zojuist een verhaal dat Amerikaanse diplomaten van al hun contacten biometrische gegevens, frequent flyer nummers, credit card nummers en wachtwoorden op moeten schrijven en bewaren. WTF
Geen idee, ik ben nog niet afgestudeerd voor Sherlock Holmes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar is ze dat ook? Want dat is niet waar haar IP naar verwijst
quote:
Staat de woonplaats niet bij de adverteerder?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog niet afgestudeerd voor Sherlock Holmes.
Doe nu slechts praktijkervaring op...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat klinkt dat ver weg... is het natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |