quote:Op woensdag 1 december 2010 07:39 schreef Cobra4 het volgende:
Even een collega over de zeik gekregen. Die heeft de (gedeelde) magnetron op zijn kantoor staan. "Want daar staat ie veiliger".
Dus ik heb net even een bord bami en babi-pangang opgewarmd.
Hij zit nu te kokken achter zijn bureau vanwege de lucht.
zat me gisteren toevallig af te vragen of je de boel al voldoende weer dicht zou hebben om nu nog een beetje te kunnen klussen. Loop je geen risico dat je hoofdwaterleiding bevriest?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister weer tot half 11 aan het klussen geweest en het was me daar toch een potje koud!
En nu dus halfgaar aanwezig op het werk...
Wat is er speciaal in Alkmaar MM?
Die ligt er wel maar is nog niet aangesloten, dus dat zal wel loslopenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zat me gisteren toevallig af te vragen of je de boel al voldoende weer dicht zou hebben om nu nog een beetje te kunnen klussen. Loop je geen risico dat je hoofdwaterleiding bevriest?
Ik rij er straks wel even langsquote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Wat er speciaal in Alkmaar is, vertel ik vanavond pas.
[/cliffhanger]
Je kunt me vinden op Wognumsebuurt 2.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die ligt er wel maar is nog niet aangesloten, dus dat zal wel loslopen
[..]
Ik rij er straks wel even langs
Heerlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
De gevoelstemperatuur hier buiten is nu -16, koleertje
quote:
Niet op de fiets nee. Maar ik ben vanochtend wel lopend naar het werk gegaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
jij hoeft zeker niet op de fiets... wind tegen.... helemaal ingepakt: sjaal, muts en handschoenen
Speciaal = niet per definitie plezier...quote:Op woensdag 1 december 2010 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier in Alkmaar op deze speciale dag, MM.
Ik zal kijken wat ik kan doen, langsrijden gaat sowieso lukkenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kunt me vinden op Wognumsebuurt 2.
Tot zo!!
Ow okay...quote:Op woensdag 1 december 2010 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal = niet per definitie plezier...
In "mïjn" trein was het ook lekker warm, dat is ook weleens anders..quote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
In de trein is het prima te doen qua temperatuur, op het station had ik wel een kerstballen-gevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |