In Iran hebben ze toch geen manierenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een SC-boerwedstrijd meegemaakt. De winnaar/winnares destijds was zeker wel terecht
Ze weten daar wel hoe een geit te bereidenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Iran hebben ze toch geen manieren
Dat was echt genantquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Iran hebben ze toch geen manieren
Gewoon nu al in je agenda zettenquote:
X en Y zijn nu online hier...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat maar, ik dacht dat het over X en Y ging![]()
quote:
Ho eens even, ik heb helemaal niets gehoord over richtlijnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Pak je agenda, blok de 29e en het is geregeld...
Mits je je aan de richtlijnen van mw. MM kan houden uiteraard.
Komt daar het woord 'geitenbreier' vandaan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze weten daar wel hoe een geit te bereiden
Ik tot vanavond, toen Cobra over en boeren-wedstrijd begon, ook niet...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ho eens even, ik heb helemaal niets gehoord over richtlijnen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Mijn Facebook-account is geblokkeerd wegens verdachte handelingen onder mijn account.
Nu (deels) juist wel...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht omdat je je echte naam niet gebruikt?
Oh, of heb je je MSN-gegevens o.i.d. ingevuld? Dan gaat 'ie allemaal vrienden toevoegen en dat kunnen er dan 100 zijn
Een voorkeur voor een bepaalde plek waar jij moet gaan staan? Ligt eraan of je rust wil of niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
En ik ratel nog even door:
Mijn zwager zit in het opbouwteam van Lowlands (ze beginnen 2 weken van te voren al) en ik kan bij hem mijn spullen vooraf dumpen, die hij dan op plek naar wens dropt...![]()
Iemand nog voorkeur voor een bepalde plek?
MSN heb ik niet en dat zal ik ook echt nooit gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, of heb je je MSN-gegevens o.i.d. ingevuld? Dan gaat 'ie allemaal vrienden toevoegen en dat kunnen er dan 100 zijn
Whatever, ik duw oordoppen in en ik vind het verder wel goed dan...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een voorkeur voor een bepaalde plek waar jij moet gaan staan? Ligt eraan of je rust wil of niet.
Omdat die dichtbij de ingang van het festivalterrein zitten en gewoon gezellig zijn. Niets is zo vervelend als 's nachts naar camping 8 moeten lopenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Want?
In 'mijn tijd' had je maar één kampong...
Ik zal mijn zwager ook nog eens polsen v.w.b. een geschikte plek voor mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat die dichtbij de ingang van het festivalterrein zitten en gewoon gezellig zijn. Niets is zo vervelend als 's nachts naar camping 8 moeten lopen
It's feels good to be a NSB'er sometimes...quote:Madmaster,
Thanks a lot for letting us know. Thanks to the email you forwarded, we could find the seller's identity on DIME.
His DIME membership is now a souvenir.
Best,
Dat moeten dan bijzondere kaarten zijn want LL heeft geen dagkaartenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mijn zwager ook nog eens polsen v.w.b. een geschikte plek voor mij.
Hij weet een beetje hoe ik ben en hij is een ouwe rot v.w.b. Lowlands.
Hij is opperhoofd (of zo) bij de scouts in Biddinghuizen en zo is hij al jaren betrokken bij de opbouw van Lowlands. Voor z'n zus (mw. MM) gaat hij een dagkaart regelen, dus die komt ook nog even buurten als het goed is...
Geen idee, ik ben geen incrowd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moeten dan bijzondere kaarten zijn want LL heeft geen dagkaarten
Personeelsbandje dan ofzo?
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er een soort van gastenlijst is waarop mensen per dag of voor het gehele evenement geplaatst kunnen worden. Als mw. MM dan ook een handvol muntjes als VIP weet te scoren, dan zie ik het allemnaal wel zitten...
Temperatuur luchttoevoer staat hier op -5,7 Dan nog even de windchill erbij en we hebben een lekker temperatuurtje.quote:Op woensdag 1 december 2010 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ga maar eens buiten kijken
-3 op zeven meter hoogte in de stad
Super toevoeging voor Fok dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je im komt met 7 minuten vertraging binnen
Ik denk het.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zouden ze eerst door de censuur moeten en is Danny nog neit helemaal wakker?
quote:Op woensdag 1 december 2010 07:39 schreef Cobra4 het volgende:
Even een collega over de zeik gekregen. Die heeft de (gedeelde) magnetron op zijn kantoor staan. "Want daar staat ie veiliger".
Dus ik heb net even een bord bami en babi-pangang opgewarmd.
Hij zit nu te kokken achter zijn bureau vanwege de lucht.
zat me gisteren toevallig af te vragen of je de boel al voldoende weer dicht zou hebben om nu nog een beetje te kunnen klussen. Loop je geen risico dat je hoofdwaterleiding bevriest?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister weer tot half 11 aan het klussen geweest en het was me daar toch een potje koud!
En nu dus halfgaar aanwezig op het werk...
Wat is er speciaal in Alkmaar MM?
Die ligt er wel maar is nog niet aangesloten, dus dat zal wel loslopenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zat me gisteren toevallig af te vragen of je de boel al voldoende weer dicht zou hebben om nu nog een beetje te kunnen klussen. Loop je geen risico dat je hoofdwaterleiding bevriest?
Ik rij er straks wel even langsquote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Wat er speciaal in Alkmaar is, vertel ik vanavond pas.
[/cliffhanger]
Je kunt me vinden op Wognumsebuurt 2.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die ligt er wel maar is nog niet aangesloten, dus dat zal wel loslopen
[..]
Ik rij er straks wel even langs
Heerlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
De gevoelstemperatuur hier buiten is nu -16, koleertje
quote:
Niet op de fiets nee. Maar ik ben vanochtend wel lopend naar het werk gegaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
jij hoeft zeker niet op de fiets... wind tegen.... helemaal ingepakt: sjaal, muts en handschoenen
Speciaal = niet per definitie plezier...quote:Op woensdag 1 december 2010 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier in Alkmaar op deze speciale dag, MM.
Ik zal kijken wat ik kan doen, langsrijden gaat sowieso lukkenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kunt me vinden op Wognumsebuurt 2.
Tot zo!!
Ow okay...quote:Op woensdag 1 december 2010 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal = niet per definitie plezier...
In "mļjn" trein was het ook lekker warm, dat is ook weleens anders..quote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
In de trein is het prima te doen qua temperatuur, op het station had ik wel een kerstballen-gevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |