Moet kunnen hoorquote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat leuk Qtel en Rewimo![]()
![]()
En dat is inclusief een knuffelsessie met Beauty, Jamie en Christan?![]()
Het kan voor mensen het verschil zijn tussen niet of wel op vakantie. En aangezien wij de mogelijkheden hebben, bieden we dat graag aan.quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Sam-x het volgende:
Even mijn complimentenGoed dat je dit aanbiedt!
Ontzettend leuk initatief qtel en Rewimo!quote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Het kan voor mensen het verschil zijn tussen niet of wel op vakantie. En aangezien wij de mogelijkheden hebben, bieden we dat graag aan.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:27 schreef Conflict het volgende:
Nu ik dit lees wil ik een aanvullend aanbod doen, mocht hier vraag naar zijn:
Wanneer iemand graag bij TS zou willen kamperen, maar hier de middelen niet voor heeft, bied ik gratis onze drie persoons tent, twee persoons luchtbed, koelbox op 12 volt en kooktoestel, gaslamp en evt. andere benodigdheden te leen aan voor een leuke kampeervakantie
[ afbeelding ]
Ik heb een redelijk grote auto, dus het zou moeten kunnen hoor. Als je niet je gehele inboedel mee neemtquote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef DJMO het volgende:
*slik* het wordt me ook wel zowat in de schoot geworpen he .. Ik zit in poortugaal Bibi (net onder Rotterdam). Als dat al binnen je gebied valt, betwijfel ik alleen of je twee volwassenen, een peuterstoeltje en een maxi-cosi + bagage kwijt kan in je auto ..,
en
strijden hier om het voorrecht momenteel ..
hij kan tegen een bal aanschoppenquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Kun je Jan nog even leren voetballen? Kan ie hier mooi balletje trappen met Christan
quote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef DJMO het volgende:
ik moet tot m'n schande bekennen dat ik nu al zit te bedenken wat er aan bagage mee zou moeten![]()
smile van oor tot oor, rode wangen zegt genoeg denk ik? je zou t kunnen vergelijken met 't vluchtkoffertje voor t ziekenhuis voor de bevalling. Dat pak je toch ook ruimschoots van tevoren in?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Ireth het volgende:
Je bent nog net niet al aan het inpakken DJMO??Lekker he!!! Volgens mij zit je helemaal te stralen nu!
in ieder geval Jan z'n bumba popje. Kind is al vier keer wakker geweest vanavond omdat hij bumba kwijt is in bedquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon vast een lijstje maken en opslaan. Kun je aanvullen of afstrepen als het nodig is
2 hoefijzerkussens tegenover elkaar?quote:Op zondag 5 december 2010 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
in ieder geval Jan z'n bumba popje. Kind is al vier keer wakker geweest vanavond omdat hij bumba kwijt is in bed(en doorslapen zodra hij bumba weer voelt he!) Jan kan tegen die tijd wel los slapen (hoop ik) alleen nog een oplossing verzinnen voor de baby dan, voor hij de hele tent doorrolt in z'n slaap
ja, maar misschien heeft iemand wat over in de buurt?quote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef DJMO het volgende:
Mirjam: Je bedoelt van die voedingskussens? Die zijn behoorlijk prijzig, zeker voor 'n weekje kamperen.
Bibi: ja op zich wel, maar een campingbedje is vaak vrij groot, gaat denk ik niet passen in een tent. Of ik zou met baby in grote tent moeten slapen, en johan met Jan in kleine tent, maar wat Rewimo zegt: komt tijd komt raad
Nee, die heb je hier nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi zijn er ook veel meiden te vinden? Want als dat zo is heb ik misschien interesse.
Tweepersoonstent is sowieso aanwezigquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik hou dit zeker even in de gaten zou de tent eventueel ook op locatie al kunnen zijn
Aangezien ik eventueel volgend jaar een paar dagen er tussen uit wil op de scoot en een tent ook nog eens mee word te veel
ik moet alleen nog uitvissen wanneer m'n man precies vrij is, dan kan ik het met jullie en bibi gaan afstemmenquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef qltel het volgende:
Goed bezig dames. Zal ik alvast een plan-bord neer gaan hangen om bij te komen wie er wanneer komt?
Primaquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Dan hou ik het zeker even in de gaten
dat stuk rijden op de scoot is wel te doen
Leuk, wordt onze minicamping weer eens gebruikt!quote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet alleen nog uitvissen wanneer m'n man precies vrij is, dan kan ik het met jullie en bibi gaan afstemmen
en vergeet het voetbalveldje niet! Ik heb m'n man al gepord dat hij wat dat betreft geen rust krijgt in z'n vakantiequote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk, wordt onze minicamping weer eens gebruikt!
Christanquote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vergeet het voetbalveldje niet! Ik heb m'n man al gepord dat hij wat dat betreft geen rust krijgt in z'n vakantieHij zal echt wel met Christian een potje gaan voetballen (is ook gelijk een mooie training voor hem, hij zit al maanden stil met z'n enkel nadat die begin dit jaar gebroken is geweest)
quote:
Ik noem jou in gedachten ook nog steeds Remiwoquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Voor ze hier komt hamer ik dat er wel in, Ireth
Onze "minicamping'? Op ons weblog (zie hieronder) staan foto's genoeg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef beatrijs het volgende:
Hoe ziet deze plaats eruit? weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Ga ik bij jou ook even hamerenquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Ireth het volgende:
Ik noem jou in gedachten ook nog steeds Remiwo
quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef beatrijs het volgende:
Hoe ziet deze plaats eruit? weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Mij noemen ze vaak qtel, en er zit toch echt een l in..quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga ik bij jou ook even hamerenMeestal wordt het hier RewiNo
Zolang wij maar niet hoeven vind ik het best.quote:
Okee, dan kun je nu gaan oefenen op Christ-an en qltelquote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef DJMO het volgende:
als ik het in gedachten uitspreek is het idd RewiNo maar typen doe ik het altijd (meestal) wel goed .. qltel's naam begin ik maar niet aan, die quote ik wel gewoon om vertypingen te voorkomen
Is het ook goed als ik 'm bij z'n echte naam noem als we er zijnquote:Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, dan kun je nu gaan oefenen op Christ-an en qltel
Als ik die l meeneem qua spraak kom ik op iets uit wat nog het meeste lijkt op klotel...quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Mij noemen ze vaak qtel, en er zit toch echt een l in..
Kuu-el-tel is hetquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Ireth het volgende:
Als ik die l meeneem qua spraak kom ik op iets uit wat nog het meeste lijkt op klotel...![]()
Ja, dán welquote:Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef DJMO het volgende:
Is het ook goed als ik 'm bij z'n echte naam noem als we er zijn
gelukkig, ik vind het niet fijn om om iemands naam heen te moeten draaien omdat ik 'm niet kan uitsprekenquote:
Het zijn losse Q en L 's.. Q-L-Tel, zeg maar..quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik die l meeneem qua spraak kom ik op iets uit wat nog het meeste lijkt op klotel...![]()
Z'n echte naam zal wel lukken denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef DJMO het volgende:
gelukkig, ik vind het niet fijn om om iemands naam heen te moeten draaien omdat ik 'm niet kan uitspreken
Ik dacht altijd Kjoetelquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Het zijn losse Q en L 's.. Q-L-Tel, zeg maar..
Er zit in elk geval geen enkele letter van m'n naam in m'n nickname, dus dat maakt het wellicht al makkelijker..quote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Z'n echte naam zal wel lukken denk ik
Luchtbed en kooktoestel zaten in de geweldige aanbieding van Conflict! Slaapzak hoeft eventueel ook nog niet eens, er liggen er hier ook nog 2. Ik gebruik 'm zelf toch maar 1x per jaar en een rondje in de wasmachine heeft hij zo gemaakt..quote:Op zondag 5 december 2010 23:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Was er daar ook al iets van een luchtbed en kookmogelijkheid aanwezig
Bedacht het me net
Slaapzak moet ik nog aanschaffen
Maar het vervoer is er zo ie zo al
juh, die is zo moeilijk nietquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Z'n echte naam zal wel lukken denk ik
ik hoop dat baby en peuter er ook zo over denken straksquote:Op maandag 6 december 2010 08:33 schreef Rewimo het volgende:
Mooi zoHier kun je ook prima slapen, lekker stil en donker 's nachts
een gezinstentquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Conflict het volgende:
Volgens Biancavia is de tent vierpersoons
Wauw, de huisvestingsproblemen zijn opgelost, begrijp ik..quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Conflict het volgende:
Volgens Biancavia is de tent vierpersoons
quote:Op maandag 6 december 2010 17:24 schreef DJMO het volgende:
qltel, rewimo (sorry late reactie, was met jan voor controle naar t ziekenhuis), ik schaam me ook niet, ik ben die schaamte voorbij. Ik wil het beste voor mijn kinderen, en zal dan ook dankbaar gebruik maken van alles om dat mogelijk te maken. Ik ben er echter wel heel dankbaar voor dat er mensen zoals jullie zijn, (en dat pm-de ik rewimo ook al) die door de buitenkant heenkijken en mensen willen laten delen in hun rijkdom en geluk
Er zijn vast ook wel mensen die willen rijden hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Das voor mij wel te doen ja dik 4 uur rijden op de scoot ong 210 km
ik woon in niet ver van Beuningen, ik mountainbike veel, vooral net over de grens in Duitsland dus vandaar. ik ben redelijk vaak in Goch geweest en ik zou mensen die interesse hebben om bij Qltel te gaan kamperen alleen al voor de rust en de mooie natuur in dat gebied aanraden om deze kans zeker te pakkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef qltel het volgende:
Wij wonen bij de stad Goch in de buurt.
(ik ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig waar je zelf woont)
Oke, die keuze is aan jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om te doen verstand op 0 en gaan
Heb wel tochten van 540 km op 1 dag gehad heb een soort motorscooter ,maar dan met bromblok
Precies en dat was nou echt iets wat ik zocht zie er naar uit volgend jaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik woon in niet ver van Beuningen, ik mountainbike veel, vooral net over de grens in Duitsland dus vandaar. ik ben redelijk vaak in Goch geweest en ik zou mensen die interesse hebben om bij Qltel te gaan kamperen alleen al voor de rust en de mooie natuur in dat gebied aanraden om deze kans zeker te pakken
Da's waar. Maar dan voorzie ik files bij het toilet. O wacht, we hebben er twee, dat scheeltquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Je hebt gelijk Rewimo, maar voor het geval dat je alle fokkers die langs willen komen tegelijkertijd krijgt, is het een uitkomst!
Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij malquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Bij deze word rewimo helemaal niet betaald voor eten ( zo scheelt dat geklooi met een gasstel![]()
)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij mal
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak isquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
@DJMO heb jij al wat zekerheid over de periode dat jullie weg kunnen?
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/bouwvakvakantie-2011.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak is
dat is het probleem niet, zijn baas is nogal een aparte zeg maar. Die wijkt rustig af van de afspraken als in. een week later of eerder beginnen / eindigen (wel gewoon de volle periode dan hoor)quote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/bouwvakvakantie-2011.html
Kun je het zelf zien
Nah... je hebt het goed voor elkaar zo te zien ...quote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak is
dat dusquote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien haar man degene is die dat bij zijn baas kan navragen, lijkt me dat vrij logisch. En mannen moet je nu eenmaal duidelijk instrueren
hier dito; maar zelfs als ik heel duidelijk ben gebeurt het niet altijdquote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Als ik tegen qltel zeg: wil je dit of dat voor me doen? zegt hij: Ja (of nee). En dan zeg ik: Doe het toch maar. En dan doet hij het. Dus...
DJMO toch ook??quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
In principe wel ja
Asfalt komt in elk geval
ik pm je morgen even als Jan op de psz zitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
In principe wel ja
Asfalt komt in elk geval
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Conflict het volgende:
Is dit nog warm?
Want dan ga ik de tent en de rest eens bij elkaar zoeken wanneer dat nog nodig is.
Cool! Tof dat dit allemaal kanquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheen
een stukje natuur/bos in de buurt waar je gaat kamperen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheen
Dat is in Kleve, best een eindje wandelenquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef DJMO het volgende:
ligt het er ver vandaan? Ik zal alles lopend moeten doen met twee kids, maar dit uitzicht zou ik graag met eigen ogen willen aanschouwen
Daar moet je toch ook heel leuk kunnen winkelen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is in Kleve, best een eindje wandelenMaar ik ben er zelf ook nooit geweest, dus misschien kunnen we daar wel wat voor regelen
Aww.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat je mij kunt schrappen prive mooi kut
en zoals het nu staat straks geen scooter meer en tv en internet
We hebben hier een hoop wegenquote:
En op sommige wegen geen maximumsnelheid.quote:
Wat rot voor je zeg!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat je mij kunt schrappen prive mooi kut
en zoals het nu staat straks geen scooter meer en tv en internet
23 of 24 is voor ons geen enkel probleem. Enneh, manlief isquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef missyB het volgende:
Heb manlief zojuist gesproken en hij is genegen je de 24e met kids op te halen en op plaats van bestemming af te zetten.
25e is voor hem gewoon werkdag nl en er vrij voor vragen ging hem iets te ver (zoooo kinderachtig
De helft is alvast geregeld.. Het is een begin.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
maar dan moeten we nog iemand vinden die je weer terugbrengt mop!
Dat lijkt me ook handiger, want dan kan de stoel hier blijven en kunnen we eventueel hier ook eens met de auto wegquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef DJMO het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik de grote autostoel van m'n schoonvader leen missy, aangezien ik ook nog terug moet, en ik er natuurlijk niet zeker van ben dat de persoon die me terugbrengt ook een autostoel heeft.
Jullie zijn lief! Pm is onderweg
Dank je wel Rewimo. Ik waardeer je reactie heel erg. Altijd fijn dat mensen waarderen wat je doet. Het is niet anders dat ik dit keer mijn belofte niet waar kon maken....quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat is jammer, bibi, maar heel erg bedankt voor je aanbod destijdsDat was super!
Dan moeten we kijken of er iemand anders is die dit wil doen.
ik heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef bibi het volgende:
[..]
Dank je wel Rewimo. Ik waardeer je reactie heel erg. Altijd fijn dat mensen waarderen wat je doet. Het is niet anders dat ik dit keer mijn belofte niet waar kon maken....
ooooh gelukkig je kan nog gaan!!! Ik kan zelf ook niet op vakantie maar verhuizen is al een soort van op vakantie, definitief!quote:
of je laat ze blijven en je hebt gratis een paar huisbewaardersquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef Rewimo het volgende:
Geen probleem, maar uiterlijk de 15e schoppen we iedereen de tuin uit want dan gaan we zelf weg
In elk geval een goed humeur en zon..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:55 schreef DJMO het volgende:
weet je dat ik behalve kleding, luiers en zonnebrand geen flauw benul heb wat ik mee moet nemen![]()
Met zulke mensen als in dit topic, heb jij al de warmste zomer ooit . . .quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef DJMO het volgende:
jammer dat ik dat laatste niet kan garanderen![]()
mijn baby drinkt alleen nog maar mama-melkquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:05 schreef Rewimo het volgende:
DJMO, geen etenswaren meeslepen, op dingen voor de baby na (die hebben we niet, onze baby is al 10). Maar niet te veel want Duitse baby's eten ook
Dat ga ik op zeker doen! Je wil niet weten hoe erg ik me hier op verheugquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Met zulke mensen als in dit topic, heb jij al de warmste zomer ooit . . .
Geniet van je vakantie.![]()
Geen enkel probleem, vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:10 schreef DJMO het volgende:
Rewimo / qltel : zou ik, indien nodig, bij jullie m'n camera mogen opladen / foto's naar photobucket mogen uploaden (kabeltje neem ik mee) om te voorkomen dat ik net als in de dierentuin, ineens met een lege camera zit ()
Rewimo ligt momenteel ziek in bed.. Maar gelukkig dat we elkaar gesproken hebben!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef Conflict het volgende:
Rewimo, ik probeer je op verschillende manieren te bereiken, maar mijn PM en DM berichten lijken niet door te komen bij je. Reageer hier ff!
Zeker.. we hebben 12000 m2 grondvlak waarvan een substantieel deel gras is, dat maai ik allemaal met de hand..quote:
succes!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:04 schreef qltel het volgende:
Zo, ik ga maar eens een kampeerveld grasmaaien..
Niet om 't een of ander, maar toen ik hem vanmiddag sprak bood hij het zelf aan. Ik ben daar absoluut niet over begonnen. Hij zei zelf iets als, "dan kom ik morgen langs en zetten we 'm op" of woorden van die strekking. Ik ging er dus niet van uit, maar het was vanzelfsprekend wel een aanbod waar ik geen nee tegen zei en wat ik ook erg aardig van hem vondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:40 schreef Biancavia het volgende:
Nu blijkt echter dat er van uitgegaan wordt dat hij zelf de spullen komt brengen. We wonen nogal een eind van Duitsland af, dus afgezien van de tijd en moeite (wat op zich geen probleem is), zou het nog eens een behoorlijke duit aan brandstof kosten, heen en weer zo'n zeventig euro. Is hier wel rekening mee gehouden, of wordt er van uitgegaan dat Conflict dit zelf betaalt?
Wellicht moet je trouwens eens gaan denken aan een zuinigere auto of een goedkoper tankstation..quote:Op zondag 17 juli 2011 04:53 schreef Conflict het volgende:
Hallo, mijn aanbod van alle spullen lenen staat gewoon hoor, dat staat buiten kijf. Maar dat het mij ongeveer 70 euro aan diesel kost viel hier thuis gewoon niet goed.
Ja idd, dus misschien dat het alleen verkeerd is opgevat door sommige mensen hierquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen misverstand, want alle info schijnt al per PM gemeld te zijn
Ik vind het grote klasse van je dat je je spullen zomaar uitleent aan vreemden iddquote:Op zondag 17 juli 2011 04:53 schreef Conflict het volgende:
Hallo, mijn aanbod van alle spullen lenen staat gewoon hoor, dat staat buiten kijf. Maar dat het mij ongeveer 70 euro aan diesel kost viel hier thuis gewoon niet goed. En Biancavia mag er best wat van zeggen, we zijn immers getrouwd. Ik had er niet eens bij nagedacht dat degene die deze vakantie ging houden hier niet eens een euro aan uit kan geven.
Er werd door DJMO al direct van uitgegaan dat ik het maar kwam brengen. In april heb ik al via PM gemeld dat ze het zelf op moest komen halen. Ook heb ik toen al gezegd dat het luchtbed stuk was.
Ik wil het best komen brengen, kan vandaag of morgen, maar dan betaal ik de kosten dus niet zelf, anders kan ze het op komen halen en demonstreer ik hoe de tent opgezet wordt. Ik voelde me lullig dat ik een tijd niet gepost had.
Ik ga me verder niet schuldig voelen dat ik niet zoveel geld uit ga geven voor iemand die ik nooit gezien heb. Mijn spullen zijn een paar honderd euro waard en ik zou met brengen en halen twee dagen bezig zijn, dat is toch wel wat waard.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Rewimo het volgende:
DJMO wordt de 23e hierheen gebracht. Ik ben even kwijt door wie
De meneer van MissyBquote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Rewimo het volgende:
DJMO wordt de 23e hierheen gebracht. Ik ben even kwijt door wie
hoe zo niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Eén kleine kanttekening: wij als "Duitsers" mogen zelf niet rijden met een kampeerwagen met NL-kenteken. Dat is op zich geen probleem als hij hier eenmaal staat natuurlijkMaar zou hij ergens anders naartoe moeten, dan kunnen wij dat niet doen.
Dat gaat over de verzekering. Een Duitse aanhanger heeft altijd een eigen kenteken en verzekering, een aanhanger zit dus ook niet in de autoverzekering inbegrepen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe zo niet?
voor zover ik het weet mogen Duitsers gewoon in een auto met NL kenteken rijden.
enkel de NL belasting doet moeilijk als je als Duitser in een auto met NL kenteken rijd.
de NL belasting is bang dat ze anders geld mislopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |