Oke, die keuze is aan jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om te doen verstand op 0 en gaan
Heb wel tochten van 540 km op 1 dag gehad heb een soort motorscooter ,maar dan met bromblok
Precies en dat was nou echt iets wat ik zocht zie er naar uit volgend jaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik woon in niet ver van Beuningen, ik mountainbike veel, vooral net over de grens in Duitsland dus vandaar. ik ben redelijk vaak in Goch geweest en ik zou mensen die interesse hebben om bij Qltel te gaan kamperen alleen al voor de rust en de mooie natuur in dat gebied aanraden om deze kans zeker te pakken
Da's waar. Maar dan voorzie ik files bij het toilet. O wacht, we hebben er twee, dat scheeltquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Je hebt gelijk Rewimo, maar voor het geval dat je alle fokkers die langs willen komen tegelijkertijd krijgt, is het een uitkomst!
Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij malquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Bij deze word rewimo helemaal niet betaald voor eten ( zo scheelt dat geklooi met een gasstel![]()
)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij mal
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak isquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
@DJMO heb jij al wat zekerheid over de periode dat jullie weg kunnen?
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/bouwvakvakantie-2011.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |