een gezinstentquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Conflict het volgende:
Volgens Biancavia is de tent vierpersoons
Wauw, de huisvestingsproblemen zijn opgelost, begrijp ik..quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Conflict het volgende:
Volgens Biancavia is de tent vierpersoons
quote:Op maandag 6 december 2010 17:24 schreef DJMO het volgende:
qltel, rewimo (sorry late reactie, was met jan voor controle naar t ziekenhuis), ik schaam me ook niet, ik ben die schaamte voorbij. Ik wil het beste voor mijn kinderen, en zal dan ook dankbaar gebruik maken van alles om dat mogelijk te maken. Ik ben er echter wel heel dankbaar voor dat er mensen zoals jullie zijn, (en dat pm-de ik rewimo ook al) die door de buitenkant heenkijken en mensen willen laten delen in hun rijkdom en geluk
Er zijn vast ook wel mensen die willen rijden hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Das voor mij wel te doen ja dik 4 uur rijden op de scoot ong 210 km
ik woon in niet ver van Beuningen, ik mountainbike veel, vooral net over de grens in Duitsland dus vandaar. ik ben redelijk vaak in Goch geweest en ik zou mensen die interesse hebben om bij Qltel te gaan kamperen alleen al voor de rust en de mooie natuur in dat gebied aanraden om deze kans zeker te pakkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef qltel het volgende:
Wij wonen bij de stad Goch in de buurt.
(ik ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig waar je zelf woont)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |