een gezinstentquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Conflict het volgende:
Volgens Biancavia is de tent vierpersoons
Wauw, de huisvestingsproblemen zijn opgelost, begrijp ik..quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Conflict het volgende:
Volgens Biancavia is de tent vierpersoons
quote:Op maandag 6 december 2010 17:24 schreef DJMO het volgende:
qltel, rewimo (sorry late reactie, was met jan voor controle naar t ziekenhuis), ik schaam me ook niet, ik ben die schaamte voorbij. Ik wil het beste voor mijn kinderen, en zal dan ook dankbaar gebruik maken van alles om dat mogelijk te maken. Ik ben er echter wel heel dankbaar voor dat er mensen zoals jullie zijn, (en dat pm-de ik rewimo ook al) die door de buitenkant heenkijken en mensen willen laten delen in hun rijkdom en geluk
Er zijn vast ook wel mensen die willen rijden hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Das voor mij wel te doen ja dik 4 uur rijden op de scoot ong 210 km
ik woon in niet ver van Beuningen, ik mountainbike veel, vooral net over de grens in Duitsland dus vandaar. ik ben redelijk vaak in Goch geweest en ik zou mensen die interesse hebben om bij Qltel te gaan kamperen alleen al voor de rust en de mooie natuur in dat gebied aanraden om deze kans zeker te pakkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef qltel het volgende:
Wij wonen bij de stad Goch in de buurt.
(ik ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig waar je zelf woont)
Oke, die keuze is aan jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om te doen verstand op 0 en gaan
Heb wel tochten van 540 km op 1 dag gehad heb een soort motorscooter ,maar dan met bromblok
Precies en dat was nou echt iets wat ik zocht zie er naar uit volgend jaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik woon in niet ver van Beuningen, ik mountainbike veel, vooral net over de grens in Duitsland dus vandaar. ik ben redelijk vaak in Goch geweest en ik zou mensen die interesse hebben om bij Qltel te gaan kamperen alleen al voor de rust en de mooie natuur in dat gebied aanraden om deze kans zeker te pakken
Da's waar. Maar dan voorzie ik files bij het toilet. O wacht, we hebben er twee, dat scheeltquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Je hebt gelijk Rewimo, maar voor het geval dat je alle fokkers die langs willen komen tegelijkertijd krijgt, is het een uitkomst!
Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij malquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Bij deze word rewimo helemaal niet betaald voor eten ( zo scheelt dat geklooi met een gasstel![]()
)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij mal
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak isquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
@DJMO heb jij al wat zekerheid over de periode dat jullie weg kunnen?
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/bouwvakvakantie-2011.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak is
dat is het probleem niet, zijn baas is nogal een aparte zeg maar. Die wijkt rustig af van de afspraken als in. een week later of eerder beginnen / eindigen (wel gewoon de volle periode dan hoor)quote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/bouwvakvakantie-2011.html
Kun je het zelf zien
Nah... je hebt het goed voor elkaar zo te zien ...quote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak is
dat dusquote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien haar man degene is die dat bij zijn baas kan navragen, lijkt me dat vrij logisch. En mannen moet je nu eenmaal duidelijk instrueren
hier dito; maar zelfs als ik heel duidelijk ben gebeurt het niet altijdquote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Als ik tegen qltel zeg: wil je dit of dat voor me doen? zegt hij: Ja (of nee). En dan zeg ik: Doe het toch maar. En dan doet hij het. Dus...
DJMO toch ook??quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
In principe wel ja
Asfalt komt in elk geval
ik pm je morgen even als Jan op de psz zitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
In principe wel ja
Asfalt komt in elk geval
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Conflict het volgende:
Is dit nog warm?
Want dan ga ik de tent en de rest eens bij elkaar zoeken wanneer dat nog nodig is.
Cool! Tof dat dit allemaal kanquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheen
een stukje natuur/bos in de buurt waar je gaat kamperen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheen
Dat is in Kleve, best een eindje wandelenquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef DJMO het volgende:
ligt het er ver vandaan? Ik zal alles lopend moeten doen met twee kids, maar dit uitzicht zou ik graag met eigen ogen willen aanschouwen
Daar moet je toch ook heel leuk kunnen winkelen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is in Kleve, best een eindje wandelenMaar ik ben er zelf ook nooit geweest, dus misschien kunnen we daar wel wat voor regelen
Aww.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat je mij kunt schrappen prive mooi kut
en zoals het nu staat straks geen scooter meer en tv en internet
We hebben hier een hoop wegenquote:
En op sommige wegen geen maximumsnelheid.quote:
Wat rot voor je zeg!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat je mij kunt schrappen prive mooi kut
en zoals het nu staat straks geen scooter meer en tv en internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |