Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij malquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Bij deze word rewimo helemaal niet betaald voor eten ( zo scheelt dat geklooi met een gasstel![]()
)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar 3 eten kunnen er ook 4 eten, ben jij mal
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak isquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
@DJMO heb jij al wat zekerheid over de periode dat jullie weg kunnen?
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/bouwvakvakantie-2011.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak is
dat is het probleem niet, zijn baas is nogal een aparte zeg maar. Die wijkt rustig af van de afspraken als in. een week later of eerder beginnen / eindigen (wel gewoon de volle periode dan hoor)quote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/bouwvakvakantie-2011.html
Kun je het zelf zien
Nah... je hebt het goed voor elkaar zo te zien ...quote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee nog niet, ik zal m'n man opdracht geven morgen te vragen wanneer de bouwvak is
dat dusquote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien haar man degene is die dat bij zijn baas kan navragen, lijkt me dat vrij logisch. En mannen moet je nu eenmaal duidelijk instrueren
hier dito; maar zelfs als ik heel duidelijk ben gebeurt het niet altijdquote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Als ik tegen qltel zeg: wil je dit of dat voor me doen? zegt hij: Ja (of nee). En dan zeg ik: Doe het toch maar. En dan doet hij het. Dus...
DJMO toch ook??quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
In principe wel ja
Asfalt komt in elk geval
ik pm je morgen even als Jan op de psz zitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
In principe wel ja
Asfalt komt in elk geval
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Conflict het volgende:
Is dit nog warm?
Want dan ga ik de tent en de rest eens bij elkaar zoeken wanneer dat nog nodig is.
Cool! Tof dat dit allemaal kanquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb net Rewimo per pm gesproken, en ik ga de afgesproken week met de kinderen samen daarheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |