Nee, die heb je hier nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi zijn er ook veel meiden te vinden? Want als dat zo is heb ik misschien interesse.
Tweepersoonstent is sowieso aanwezigquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik hou dit zeker even in de gaten zou de tent eventueel ook op locatie al kunnen zijn
Aangezien ik eventueel volgend jaar een paar dagen er tussen uit wil op de scoot en een tent ook nog eens mee word te veel
ik moet alleen nog uitvissen wanneer m'n man precies vrij is, dan kan ik het met jullie en bibi gaan afstemmenquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef qltel het volgende:
Goed bezig dames. Zal ik alvast een plan-bord neer gaan hangen om bij te komen wie er wanneer komt?
Primaquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Dan hou ik het zeker even in de gaten
dat stuk rijden op de scoot is wel te doen
Leuk, wordt onze minicamping weer eens gebruikt!quote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet alleen nog uitvissen wanneer m'n man precies vrij is, dan kan ik het met jullie en bibi gaan afstemmen
en vergeet het voetbalveldje niet! Ik heb m'n man al gepord dat hij wat dat betreft geen rust krijgt in z'n vakantiequote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk, wordt onze minicamping weer eens gebruikt!
Christanquote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vergeet het voetbalveldje niet! Ik heb m'n man al gepord dat hij wat dat betreft geen rust krijgt in z'n vakantieHij zal echt wel met Christian een potje gaan voetballen (is ook gelijk een mooie training voor hem, hij zit al maanden stil met z'n enkel nadat die begin dit jaar gebroken is geweest)
quote:
Ik noem jou in gedachten ook nog steeds Remiwoquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Voor ze hier komt hamer ik dat er wel in, Ireth
Onze "minicamping'? Op ons weblog (zie hieronder) staan foto's genoeg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef beatrijs het volgende:
Hoe ziet deze plaats eruit? weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Ga ik bij jou ook even hamerenquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Ireth het volgende:
Ik noem jou in gedachten ook nog steeds Remiwo
quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef beatrijs het volgende:
Hoe ziet deze plaats eruit? weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Mij noemen ze vaak qtel, en er zit toch echt een l in..quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga ik bij jou ook even hamerenMeestal wordt het hier RewiNo
Zolang wij maar niet hoeven vind ik het best.quote:
Okee, dan kun je nu gaan oefenen op Christ-an en qltelquote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef DJMO het volgende:
als ik het in gedachten uitspreek is het idd RewiNo maar typen doe ik het altijd (meestal) wel goed .. qltel's naam begin ik maar niet aan, die quote ik wel gewoon om vertypingen te voorkomen
Is het ook goed als ik 'm bij z'n echte naam noem als we er zijnquote:Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, dan kun je nu gaan oefenen op Christ-an en qltel
Als ik die l meeneem qua spraak kom ik op iets uit wat nog het meeste lijkt op klotel...quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Mij noemen ze vaak qtel, en er zit toch echt een l in..
Kuu-el-tel is hetquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Ireth het volgende:
Als ik die l meeneem qua spraak kom ik op iets uit wat nog het meeste lijkt op klotel...![]()
Ja, dán welquote:Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef DJMO het volgende:
Is het ook goed als ik 'm bij z'n echte naam noem als we er zijn
gelukkig, ik vind het niet fijn om om iemands naam heen te moeten draaien omdat ik 'm niet kan uitsprekenquote:
Het zijn losse Q en L 's.. Q-L-Tel, zeg maar..quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik die l meeneem qua spraak kom ik op iets uit wat nog het meeste lijkt op klotel...![]()
Z'n echte naam zal wel lukken denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef DJMO het volgende:
gelukkig, ik vind het niet fijn om om iemands naam heen te moeten draaien omdat ik 'm niet kan uitspreken
Ik dacht altijd Kjoetelquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Het zijn losse Q en L 's.. Q-L-Tel, zeg maar..
Er zit in elk geval geen enkele letter van m'n naam in m'n nickname, dus dat maakt het wellicht al makkelijker..quote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Z'n echte naam zal wel lukken denk ik
Luchtbed en kooktoestel zaten in de geweldige aanbieding van Conflict! Slaapzak hoeft eventueel ook nog niet eens, er liggen er hier ook nog 2. Ik gebruik 'm zelf toch maar 1x per jaar en een rondje in de wasmachine heeft hij zo gemaakt..quote:Op zondag 5 december 2010 23:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Was er daar ook al iets van een luchtbed en kookmogelijkheid aanwezig
Bedacht het me net
Slaapzak moet ik nog aanschaffen
Maar het vervoer is er zo ie zo al
juh, die is zo moeilijk nietquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Z'n echte naam zal wel lukken denk ik
ik hoop dat baby en peuter er ook zo over denken straksquote:Op maandag 6 december 2010 08:33 schreef Rewimo het volgende:
Mooi zoHier kun je ook prima slapen, lekker stil en donker 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |