Over een weekje komt de eerste van dit aanbod gebruik maken.quote:Wellicht zijn er Fokkers die deze zomer eigenlijk niet op vakantie kunnen, maar wel willen kamperen? Onze woonboerderij ligt op een rustige plaats net over de Duitse grens, in de regio Boxmeer/Nijmegen en heeft de beschikking over een rustig veld met kampeermogelijkheid en voldoende privacy.
Ik heb in mijn PM een naam voorbij zien komen voor de terugreis. Ik neem dus aan dat dat al geregeld is. Of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat betreft de terugreis van DJMO: DJMO, kan wellicht je schoonvader je niet op komen halen, die staat je altijd bij met vervoer en woont vlak bij je of, indien je man zijn rijbewijs heeft hij zijn vader's auto kan lenen? Dat scheelt een hoop gepuzzel alhier.
scoutingquote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef missyB het volgende:
jaa me love duitsland! en zulke gezellige dingen wil ik ook meemaken hahahah, maar t hangt even af van het feit of ik oppas heb ja of nee.en anders komen we maandagavond ofzo koffieleuten hoor op de kampeerplaats, ik denk aan gitaar en kampvuur
Oh ja hoor.. Eeeeeeh, ons grondvlak is 12.000 m2... Dusseh, een paar 100 tenten kunnen we wel kwijt..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:24 schreef Innisdemon het volgende:
Zeg....................kunnen we niet met z´n allen bij jou komen logeren qltel? Hoeveel tentjes kun je kwijt? <3
echt een echt kampvuur???quote:Op zondag 17 juli 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Gitaar *check* (niet dat we erop kunnen spelen)
Kampvuur *check*
Aantal tenten... ehm... hoeveel tenten passen er op 12.000 m2 minus een huis
Weet je..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
scoutingik verval helemaal in jeugdsentiment hier
mijn eerste kampeervakantie met de socuting was ook in duitsland nl.
Is pas beschikbaar vanaf 30 juli, dus dat wordt 'm nietquote:
We hebben een vuurkorfquote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef DJMO het volgende:
echt een echt kampvuur???
* DJMO begint te kwijlen
Ik zag hetquote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is pas beschikbaar vanaf 30 juli, dus dat wordt 'm niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |