Lieve mensen, even hier een berichtje van mij.
Conflict was vanochtend even in de stress, omdat hij dit van die tent en zo beloofd had, maar hij heeft het gewoon heel druk de laatste tijd en werkt op onregelmatige tijden, waardoor het er even bij ingeschoten is.
De plannen zijn allemaal hartstikke leuk en het zou geweldig zijn als dit allemaal zoals gepland door zou kunnen gaan, maar ik wil even een paar kanttekeningen plaatsen.
Conflict heeft destijds aangeboden de tent en de kampeerspullen uit te lenen en dat vind ik allemaal prima, we doen er toch niets mee tenslotte.
Nu blijkt echter dat er van uitgegaan wordt dat hij zelf de spullen komt brengen. We wonen nogal een eind van Duitsland af, dus afgezien van de tijd en moeite (wat op zich geen probleem is), zou het nog eens een behoorlijke duit aan brandstof kosten, heen en weer zo'n zeventig euro. Is hier wel rekening mee gehouden, of wordt er van uitgegaan dat Conflict dit zelf betaalt?
Wat betreft de spullen: het luchtbed is kapot, we hebben het geprobeerd te plakken, maar dat houdt niet, het gat is te groot. Het snoer van de koelbox is onvindbaar en de gasfles is leeg.
Dat zijn dus ook dingetjes waar je zelf even iets anders voor zal moeten regelen.
De tent is vierpersoons, maar een campingbedje zal al een hoop ruimte in gaan nemen. Nou ja, je kan het ook zien als lekker knus.
De verdere inventaris aan kampeerspullen is wel aanwezig, qua campingtafel, gasstelletje, campingservies, lamp, e.d.
Verder, niet onbelangrijk, vraag ik me af of je met dit weer überhaupt wel in een tent wil gaan zitten, met een peuter en een baby? Het lijkt me pure ellende.
Ik weet niet welke dag je gepland hebt, maar het lijkt mij handig om sowieso eerst beter weer af te wachten voor je daar met je hele hebben en houwen in die tent gaat zitten, dat is voor niemand leuk. Geloof me, we hebben ervaring.

Conflict wil het allemaal graag regelen, maar er moet wel even naar de kosten gekeken worden en denk er nog even over na wat betreft het weer.