Zeker.. we hebben 12000 m2 grondvlak waarvan een substantieel deel gras is, dat maai ik allemaal met de hand..quote:
succes!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:04 schreef qltel het volgende:
Zo, ik ga maar eens een kampeerveld grasmaaien..
Niet om 't een of ander, maar toen ik hem vanmiddag sprak bood hij het zelf aan. Ik ben daar absoluut niet over begonnen. Hij zei zelf iets als, "dan kom ik morgen langs en zetten we 'm op" of woorden van die strekking. Ik ging er dus niet van uit, maar het was vanzelfsprekend wel een aanbod waar ik geen nee tegen zei en wat ik ook erg aardig van hem vondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:40 schreef Biancavia het volgende:
Nu blijkt echter dat er van uitgegaan wordt dat hij zelf de spullen komt brengen. We wonen nogal een eind van Duitsland af, dus afgezien van de tijd en moeite (wat op zich geen probleem is), zou het nog eens een behoorlijke duit aan brandstof kosten, heen en weer zo'n zeventig euro. Is hier wel rekening mee gehouden, of wordt er van uitgegaan dat Conflict dit zelf betaalt?
Wellicht moet je trouwens eens gaan denken aan een zuinigere auto of een goedkoper tankstation..quote:Op zondag 17 juli 2011 04:53 schreef Conflict het volgende:
Hallo, mijn aanbod van alle spullen lenen staat gewoon hoor, dat staat buiten kijf. Maar dat het mij ongeveer 70 euro aan diesel kost viel hier thuis gewoon niet goed.
Ja idd, dus misschien dat het alleen verkeerd is opgevat door sommige mensen hierquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen misverstand, want alle info schijnt al per PM gemeld te zijn
Ik vind het grote klasse van je dat je je spullen zomaar uitleent aan vreemden iddquote:Op zondag 17 juli 2011 04:53 schreef Conflict het volgende:
Hallo, mijn aanbod van alle spullen lenen staat gewoon hoor, dat staat buiten kijf. Maar dat het mij ongeveer 70 euro aan diesel kost viel hier thuis gewoon niet goed. En Biancavia mag er best wat van zeggen, we zijn immers getrouwd. Ik had er niet eens bij nagedacht dat degene die deze vakantie ging houden hier niet eens een euro aan uit kan geven.
Er werd door DJMO al direct van uitgegaan dat ik het maar kwam brengen. In april heb ik al via PM gemeld dat ze het zelf op moest komen halen. Ook heb ik toen al gezegd dat het luchtbed stuk was.
Ik wil het best komen brengen, kan vandaag of morgen, maar dan betaal ik de kosten dus niet zelf, anders kan ze het op komen halen en demonstreer ik hoe de tent opgezet wordt. Ik voelde me lullig dat ik een tijd niet gepost had.
Ik ga me verder niet schuldig voelen dat ik niet zoveel geld uit ga geven voor iemand die ik nooit gezien heb. Mijn spullen zijn een paar honderd euro waard en ik zou met brengen en halen twee dagen bezig zijn, dat is toch wel wat waard.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Rewimo het volgende:
DJMO wordt de 23e hierheen gebracht. Ik ben even kwijt door wie
De meneer van MissyBquote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Rewimo het volgende:
DJMO wordt de 23e hierheen gebracht. Ik ben even kwijt door wie
hoe zo niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Eén kleine kanttekening: wij als "Duitsers" mogen zelf niet rijden met een kampeerwagen met NL-kenteken. Dat is op zich geen probleem als hij hier eenmaal staat natuurlijkMaar zou hij ergens anders naartoe moeten, dan kunnen wij dat niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |