zit er een woordgrapje in dan?quote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Ezio het volgende:
Dat filmpje.
Tevens: die productnaamHad het in eerste instantie niet eens door, wat een slecht woordgrapje.
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Adelante het volgende:
Ik belde vandaag of ze m'n bestelling al hadden afgehandeld en of dat ding wel VOOR 5 december geleverd ging worden. Guess what!?!?!
Ik kreeg Gerda aan de lijn
Leuk mens wel en aan de telefoon net zo hysterisch als op youtube
Maar alles komt goed, want rol wordt vrijdag geleverd.
Ik dacht eerst dat het dat wasquote:Op zondag 5 december 2010 15:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien wil ze je eigenlijk vertellen dat ze een kind wil? Het is namelijk net een voedingskussen!
WTF is een voedingskussen nou weer?quote:Op zondag 5 december 2010 15:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien wil ze je eigenlijk vertellen dat ze een kind wil? Het is namelijk net een voedingskussen!
Ik neem aan dat ze met Koozzzi 'cosy' bedoelenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef Zware_jongen het volgende:
TS is getrouwd met een eersteklas burgertrut, die in het bezit is van een rood pittig kapsel en wat overtollige kilo`s spek.
Alejandroquote:Op zondag 5 december 2010 16:01 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die Alejandro,
Je kunt geen doorgestreepte letters in je TT doen.
gr gr 9611Niels
ik dacht dat je doelde op zzz als inquote:Op zondag 5 december 2010 16:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze met Koozzzi 'cosy' bedoelen
Dat ook nog eensquote:Op zondag 5 december 2010 16:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht dat je doelde op zzz als in![]()
Gebruikt een vrouw bij het borstvoeden, het kussen geeft steun.quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
WTF is een voedingskussen nou weer?
Wat ga je geven dan? Een koozzzi heeft ze al.quote:Op maandag 29 november 2010 00:28 schreef Toempf het volgende:
Ik heb 15 seconden naar dat filmpje zitten kijken om vervolgens in mijn broek te pissen van het lachendit is echt belachelijk
die zgn. klant zou ik wel geven trouwens.
Misschien is die ook nooit aangekomen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:15 schreef cvboer het volgende:
Wat ga je geven dan? Een koozzzi heeft ze al.
Dat riekt naar een gevalletje Tros Radar, eens kijken of ze dan nog zo hysterisch reageertquote:Op zondag 5 december 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is die ook nooit aangekomen.
Gebruik je dat dan in je rug of leg je zoiets onder je tieten en daar dan het kind op? Of hangen ze na de borstvoeding zo ver op je knieen dat dit kussen alles bedekt? Ik zit het nu te visualiseren maar snap de gebruiksfunctie nietquote:Op zondag 5 december 2010 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gebruikt een vrouw bij het borstvoeden, het kussen geeft steun.
[ afbeelding ]
Dat ding hebben ze hier ook.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Pipo1234 het volgende:
Vet. Een opgerolde elektrische deken. Het moet niet gekker worden. Wat een onzinproduct weer. Doet me denken aan die dekens met mouwen...
En mijn vriendin gebruikt zo'n ding thuis.![]()
![]()
Ik moet altijd lachen om dat filmpjequote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Pipo1234 het volgende:
Vet. Een opgerolde elektrische deken. Het moet niet gekker worden. Wat een onzinproduct weer. Doet me denken aan die dekens met mouwen...
En mijn vriendin gebruikt zo'n ding thuis.![]()
![]()
Nee want hij heeft hem niet op tijd ontvangen..quote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef baashaaskaas het volgende:
Vanavond krijgen we te horen wat ze ervan vindwel een leuk gedicht erbij?
Ik zit er wel over te denken, aan de andere kant kan ik weer punten scoren met kerst als ik dat ding dan onder de boom leg... hmmmm moeilijk....quote:Op zondag 5 december 2010 20:04 schreef classpc het volgende:
Stuur maar gewoon terug, je hebt nu toch al excuses moeten maken bij vrouwlief waarom Sinterklaas dat ding niet gekocht had.
Schuif gewoon een stuk schuimrubber om je sjaak en ren de slaapkamer in terwijl je roept: "Hier is je Koozzzie!" Heeft ze ook nog een leuke Sinterklaas surprise.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken, aan de andere kant kan ik weer punten scoren met kerst als ik dat ding dan onder de boom leg... hmmmm moeilijk....
Maar waar ben je dan precies van plan zo'n enorme dildo voor vrouwlief te verstoppen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken, aan de andere kant kan ik weer punten scoren met kerst als ik dat ding dan onder de boom leg... hmmmm moeilijk....
hij zit in een mooie doosquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Die wasmachine die opeens tevoorschijn komt in dat filmpjeOm dat ding in te pakken heb je wel een hele grote rol kerstpapier nodig
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op maandag 6 december 2010 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Schuif gewoon een stuk schuimrubber om je sjaak en ren de slaapkamer in terwijl je roept: "Hier is je Koozzzie!" Heeft ze ook nog een leuke Sinterklaas surprise.
Voor heel eenzame mensen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil ze deze voor de kerst?
[ afbeelding ]
Die pak je toch in dan? Anders ziet ze meteen wat het isquote:
Ja, als ik een rol van een meter geef weet ze vast niet wat er in zitquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die pak je toch in dan? Anders ziet ze meteen wat het isOp die doos zal wel staan wat erin zit.
Wil jij nou beweren dat jij de enige slimme vrouw op deze planeet hebt gestriktquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, als ik een rol van een meter geef weet ze vast niet wat er in zit
Ik denk niet dat dit topic positieve reclame maakt voor het artikel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef epicbeardman het volgende:
Grappig dat dit dus elke keer weer door de moderator gebumped word, en in eerste pagina maar zeggen dat hij er niks voor krijgt!
Daar heb je een punt, maar dan is ze wel al meteen blij, zonder het zelfs maar uitgepakt te hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, als ik een rol van een meter geef weet ze vast niet wat er in zit
Ach, als er maar over je product geluld wordt...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic positieve reclame maakt voor het artikel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |