Hahahaha dat kan ook maar uit 1 land komen.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Adelante het volgende:
Ik belde vandaag of ze m'n bestelling al hadden afgehandeld en of dat ding wel VOOR 5 december geleverd ging worden. Guess what!?!?!
Ik kreeg Gerda aan de lijn
Leuk mens wel en aan de telefoon net zo hysterisch als op youtube
Maar alles komt goed, want rol wordt vrijdag geleverd.
Klachtafhandeling hopelijk ook op YouTube.quote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Adelante het volgende:
Ik ga een nieuwe klachttopic openen![]()
Het kloteding is niet op tijd geleverd, waardoor ik vandaag alsnog naar de Douglas (, wel leuke vrouwtjes) moest om iets te scoren voor vanavond.
Die oplaadbare rol mag Gerda ergens diep achterin schuiven. Ik zal morgen eens bellen voor opheldering.
Dan zou ik 'm nu maar vast bestellen, want dan heb je 'm misschien op tijdquote:Op zondag 5 december 2010 14:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Mooi ding. Dit wil ik ook voor Kerst hebben!
Ik spreek wel zo'n ding in hoorquote:Op zondag 5 december 2010 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klachtafhandeling hopelijk ook op YouTube.
Neem het gesprek op, want Gerdaquote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Adelante het volgende:
Ik ga een nieuwe klachttopic openen![]()
Het kloteding is niet op tijd geleverd, waardoor ik vandaag alsnog naar de Douglas (, wel leuke vrouwtjes) moest om iets te scoren voor vanavond.
Die oplaadbare rol mag Gerda ergens diep achterin schuiven. Ik zal morgen eens bellen voor opheldering.
Ik heb dat ding gewoon betaald ja! En niet gekregen ja!quote:Op zondag 5 december 2010 14:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
heb je em nu gratis gekregen omdat je dat ding hier heb lopen adverteren?
en die domme **** met slijmvliesprobleem moet helemaal haar mond houden, wat een achterlijke advertorial zeg
NET of NIET gekregen?quote:Op zondag 5 december 2010 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gewoon betaald ja! En niet gekregen ja!
niet, als in niks, als in vriendin die teleurgesteld isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |