Nee want hij heeft hem niet op tijd ontvangen..quote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef baashaaskaas het volgende:
Vanavond krijgen we te horen wat ze ervan vindwel een leuk gedicht erbij?
Ik zit er wel over te denken, aan de andere kant kan ik weer punten scoren met kerst als ik dat ding dan onder de boom leg... hmmmm moeilijk....quote:Op zondag 5 december 2010 20:04 schreef classpc het volgende:
Stuur maar gewoon terug, je hebt nu toch al excuses moeten maken bij vrouwlief waarom Sinterklaas dat ding niet gekocht had.
Schuif gewoon een stuk schuimrubber om je sjaak en ren de slaapkamer in terwijl je roept: "Hier is je Koozzzie!" Heeft ze ook nog een leuke Sinterklaas surprise.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken, aan de andere kant kan ik weer punten scoren met kerst als ik dat ding dan onder de boom leg... hmmmm moeilijk....
Maar waar ben je dan precies van plan zo'n enorme dildo voor vrouwlief te verstoppen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken, aan de andere kant kan ik weer punten scoren met kerst als ik dat ding dan onder de boom leg... hmmmm moeilijk....
hij zit in een mooie doosquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Die wasmachine die opeens tevoorschijn komt in dat filmpjeOm dat ding in te pakken heb je wel een hele grote rol kerstpapier nodig
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op maandag 6 december 2010 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Schuif gewoon een stuk schuimrubber om je sjaak en ren de slaapkamer in terwijl je roept: "Hier is je Koozzzie!" Heeft ze ook nog een leuke Sinterklaas surprise.
Voor heel eenzame mensen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil ze deze voor de kerst?
[ afbeelding ]
Die pak je toch in dan? Anders ziet ze meteen wat het isquote:
Ja, als ik een rol van een meter geef weet ze vast niet wat er in zitquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die pak je toch in dan? Anders ziet ze meteen wat het isOp die doos zal wel staan wat erin zit.
Wil jij nou beweren dat jij de enige slimme vrouw op deze planeet hebt gestriktquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, als ik een rol van een meter geef weet ze vast niet wat er in zit
Ik denk niet dat dit topic positieve reclame maakt voor het artikel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef epicbeardman het volgende:
Grappig dat dit dus elke keer weer door de moderator gebumped word, en in eerste pagina maar zeggen dat hij er niks voor krijgt!
Daar heb je een punt, maar dan is ze wel al meteen blij, zonder het zelfs maar uitgepakt te hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, als ik een rol van een meter geef weet ze vast niet wat er in zit
Ach, als er maar over je product geluld wordt...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic positieve reclame maakt voor het artikel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |