Wat dan?quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Maraca het volgende:
Waar was de standaard afsluiter van Peter?
KLINKT GOEDquote:Als seks saai dreigt te worden, gaan mensen op zoek naar spannende varianten. Zo kan
bijvoorbeeld wurgseks een enorm opwindende ervaring zijn. Wurgseks is een uiterst riskante vorm van seks waarbij de ene partner de keel van de ander dichtknijpt vlak voor het bereiken van een orgasme. Doordat de zuurstoftoevoer naar de hersenen wordt verhinderd, wordt de intensiteit van een orgasme versterkt. Dit is echter levensgevaarlijk.
Was dat bij Peter?quote:Op zondag 28 november 2010 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter was vorig jaar nog echt geniaal, met die pedo met die lange baard die kinderen betastte en met zijn 'alternatieve psychologenpraktijk waar hij kinderen verkrachtte enzo. die hij ging confronteren
ja joh, hij was niet altijd zo saaiquote:
Zulke confrontaties zijn veel leukerquote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja joh, hij was niet altijd zo saai
hier nog een voorbeeld van een leuke confrontatie Albertostyle
Hoe heet die ene film met Robin Williams? Dat ging ook hierover.. zijn zoon pleegt per ongeluk zelfmoord tijdens zo'n seksspel en zijn vader (Robin) probeert dan zijn reputatie nog een beetje te redden door een nep dagboek te schrijvenquote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Reportage: dodelijke seksspelletjes
[..]
KLINKT GOED![]()
klinkt als een goede filmquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe heet die ene film met Robin Williams? Dat ging ook hierover.. zijn zoon pleegt per ongeluk zelfmoord tijdens zo'n seksspel en zijn vader (Robin) probeert dan zijn reputatie nog een beetje te redden door een nep dagboek te schrijven
ja nu doet hij alleen langdradige landbashes en egotripjesquote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zulke confrontaties zijn veel leuker
quote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja joh, hij was niet altijd zo saai
hier nog een voorbeeld van een leuke confrontatie Albertostyle
Jaaa, was een hele mooie filmquote:
Ik ga kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen sexspeeltjes met pepijn, kom op das toch leuk
ah, dat ga ik eens onthouden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaaa, was een hele mooie filmWorld's Greatest Dad was het
Ik mis Albertoquote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"je hebt ook wel eens een jongen van 13 geneukt, toch"Epic peter uitspraak
quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"je hebt ook wel eens een jongen van 13 geneukt, toch"Epic peter uitspraak
wat voor subforum?quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Maraca het volgende:
Whehe, als ik FA was geweest had ik van dit subforum TVRDV gemaakt
Alberto heeft geen rust nodig .. hij is de Chuck Norris van de Nederlandse TVquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij verdient ook wel ff rust
Dit subforum heet TVR .. en daar zou ik dan TVRDV van makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit subforum heet TVR .. en daar zou ik dan TVRDV van maken
oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.. eeh.. het zijn.. eeh..quote:
jammerquote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vanuit bed kijken. Het is hier stervenskoud![]()
Oat Moarn
Heb je in het oosten geen dingen als verwarming?quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vanuit bed kijken. Het is hier stervenskoud![]()
Oat Moarn
Ja vies he.quote:
Goeie vraag.. nouja als ik jou toestemming geef mij dood te schieten mag dat natuurlijk ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is wurgsex dan verboden als beide partijen instemmen
heb jij die gemaaktquote:Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef tralalala het volgende:
http://www.mijnquiz.nl/quiz/Sbs6-quiz
Interessante casus, kindersex is ook niet legaal ookal stemmen beide partijen inquote:Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Goeie vraag.. nouja als ik jou toestemming geef mij dood te schieten mag dat natuurlijk ook niet.
Aan de andere kant vind ik dit eerder een ongeluk..
Die kattenpaal
zo je deed hem wel 2x zo snel als ik ;:pquote:Op zondag 28 november 2010 23:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Aantal vragen: 10. Goed:7 Fout: 3
Tijd:60 seconden. (6 sec./vraag)
Punten voor goede antwoorden: 70
Punten voor snel antwoorden: 20
maar je komt ook niet klaar bij judoquote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik doe aan judo en daarbij heb je dus ook verwurgingen, maar ik voel me dan niet euforisch hoor
Nee. Dat is niet de bedoeling neequote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar je komt ook niet klaar bij judo
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef Doler12 het volgende:
Word die wurgseks aflevering weer herhaald?
nooit gezien hoorquote:Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef Doler12 het volgende:
Word die wurgseks aflevering weer herhaald?
pedoglassesquote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze kerel trouwens
Dat kapsel
Die baard
Die bril
Dat is toch een homo-drug?quote:Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Poppers
Wie heeft dat wel eens gedaan hier
Ja, ff snuiven en je spieren (rectum dus ook) gaan losquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Poppers
Wie heeft dat wel eens gedaan hier
Van tevoren wel ff naar de wc dusquote:Op maandag 29 november 2010 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ff snuiven en je spieren (rectum dus ook) gaan los
En een fles wodka. En dan gaan rijden..quote:
Waarschijnlijk nooit bewezen dat het wurgseks was. Hij had de feiten ook wel tegen zich (cc en auto van die gast meegenomen, 9 dagen gevlucht, etc)quote:Op maandag 29 november 2010 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus hij kreeg 9 jaar cel voor ditDat is dan ook weer niet nodig
Vast wel, als je wurgseks doet lijkt me dat je ook wel into SM bent!quote:Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou dat vastbinden van z'n edele delen levend zijn gebeurd
Neequote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit de pain marathon gezien van BMEzine, das pas ziek, daar is dit niks bij ;P
Die beelden krijg je nooit meer uit je hoofd.quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit de pain marathon gezien van BMEzine, das pas ziek, daar is dit niks bij ;P
Inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 00:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij heeft ook gewoon chloroform liggen?
die had 50 minuten geen ademquote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef Me_Wesley het volgende:
Lag die gozer dan vastgebonden ofzo?
Ja maar dan had hij toch zelf dat masker af kunnen doen?quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die had 50 minuten geen adem
sja dat is net zoiets als een baby in het bad achterlaten...quote:Op maandag 29 november 2010 00:18 schreef Me_Wesley het volgende:
En wie ben ik om iemand te beoordelen, maar als je veiligheid zo hoog in het vaandel hebt staan, hoe kun je iemand zonder zuurstof achterlaten en vergeten terwijl je aan de telefoon bent?
misschien was hij al niet in staat...quote:Op maandag 29 november 2010 00:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij toch zelf dat masker af kunnen doen?
Denk dat je dan makkelijk die gaten of kan dekken om de zuurstof te stoppen. Hoef je dus niet te wurgen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar slaan die gasmaskers eigenlijk op?
Het reeksscript heeft het verkeerde topic gekozen, heb je wat te doenquote:
Dat kan ik niet veranderenquote:Op maandag 29 november 2010 00:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het reeksscript heeft het verkeerde topic gekozen, heb je wat te doen
Dan moet er toch iemand gepmed worden?quote:
Heb meteen gestemd, goed initiatief dit!quote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef VolkswagenGroep het volgende:
Beste TVSC'ers,
Hier spreekt één van de mede-SC'ers, onder een kloonaccount. Ik wil jullie graag even oproepen om te gaan naar de website van de Act Positive Awards. En daar met z'n alle massaal te stemmen op 'LEERLINGENRAAD JFC'.
Stemmen kan hier: http://award.actpositive.nl/#charts
Waarom?
De leerlingenraad van het JFC heeft in 2010 een 24-uurs actie georganiseerd op school voor Zip Your Lip. Deze actie was heel succesvol. Er is meer dan 46.000 euro opgehaald! Daarom verdient de leerlingenraad van het JFC de Act Positive Award!
Promoot dit echt zoveel mogelijk, ik wil dat ze eerste worden!
PS. Door middel van mijn kloon-account username, kun je wel de link leggen naar mijn échte identiteit
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Heb meteen gestemd, goed initiatief dit!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Heb meteen gestemd, goed initiatief dit!
- Neequote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
-Mogen wij ook naar het gala?
-Is daar gratis bier?
Jullie helpen mijquote:Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we toch niet mogen, wat heeft het dan voor zin om te stemmen?!
Welke opleiding doe je, dan schrijf ik mezelf ook even in.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Maraca het volgende:
Fuck![]()
Verslag dat ik snel had afgeraffeld heeft een 7,5 gekregenWat is dit toch een briljante opleiding.
Nu weer sollicitatiebrieven schrijvenmaar dan voor een stageplaats..
Lerarenopleidingquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je, dan schrijf ik mezelf ook even in.
Tevens, Maraca zit bij InHolland
Ja, het is zeker koud, ook als je moet fietsenquote:
Vrouwelijke of mannelijke?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was vandaag lekker in de auto naar school
Heb trouwens wel een leuke docent voor het vak Recht. Wat een bitch is dat zeg......
Vrouwelijk. Koreaans uiterlijk. Wij verdenken haar ervan niet Zuid- maar Noord-Koreaans te zijn.quote:
Dat vak is best nuttig andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso het vak Recht geven bij de opleiding Bedrijfseconomie
Krijg ik dit terug:quote:Het betreft bestelnummer 100038xxx.
Dat was het artikelnummer doos!quote:Wij hebben uw bestelling met referentie nummer 20101xxx geannuleerd.
Op welke school zit je?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Koreaans uiterlijk. Wij verdenken haar ervan niet Zuid- maar Noord-Koreaans te zijn.
Zo werd iemand er vandaag uitgestuurd (op het hbo
) omdat z'n wetboek editie 2009 was en niet editie 2010, iemand kwam niet binnen omdat hij 1 keer afwezig was geweest (en dat terwijl er geen aanwezigheidsplicht is
) en ga zo maar door.....
Sowieso het vak Recht geven bij de opleiding Bedrijfseconomie
Dus het was een doos die je annuleerde?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:51 schreef Maraca het volgende:
*zucht* bedrijven.. Wil ik een bestelling annuleren..
[..]
Krijg ik dit terug:
[..]
Dat was het artikelnummer doos!Heb het bestelnummer ook maar 2x vermeld
Ik vind er anders niks aan, laat mij gewoon lekker balansen opstellen, financiële feiten journaliseren en current ratio's uitrekenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat vak is best nuttig andersen leuk
HROquote:
Nee, dit jaar in ieder geval niet....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
Irritatie. Gebruiken jullie toevallig het boek "Kernbegrippen van de Economie" van Mankiw?
met inhoudquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus het was een doos die je annuleerde?
Tuurlijk, dat is je core business, maar wetgeving is ontzettend belangrijk in het financiële wereldje. Weet wat je rechten zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind er anders niks aan, laat mij gewoon lekker balansen opstellen, financiële feiten journaliseren en current ratio's uitrekenen
Jammer, ik moet dat boek namelijk gebruiken voor een onderzoek, maar ken het helemaal nietquote:Nee, dit jaar in ieder geval niet....
Ja, we hebben ook een vak belastingrecht gehad, dat snap ik dan nog wel, maar bij dit vak leren we het verschil tussen publiek- en privaatrecht en dat soort dingen. En dat vind ik dan weer minder nuttigquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is je core business, maar wetgeving is ontzettend belangrijk in het financiële wereldje. Weet wat je rechten zijn
Ik dus ook nietquote:[..]
Jammer, ik moet dat boek namelijk gebruiken voor een onderzoek, maar ken het helemaal niet
Dat denk jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook een vak belastingrecht gehad, dat snap ik dan nog wel, maar bij dit vak leren we het verschil tussen publiek- en privaatrecht en dat soort dingen. En dat vind ik dan weer minder nuttig
quote:Ik dus ook niet
Probleem is dat het recht veel te uitgebreid is om daar gericht les in te geven. Je docent kan onmogelijk weten wat voor jou nuttig is omdat bedrijfseconomie een brede opleiding is. Je kan er alles mee worden! Belangrijk is wel dat je een basiskennis recht hebt en dat je weet wat het recht inhoudt. Daarnaast veranderen wetten ook jaarlijks, wat ook niet echt helptquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan moeten ze gericht les geven in de onderdelen van het recht dat nuttig is voor ons, maar nu wordt er alleen maar verteld wat het recht zelf is....
Zo'n docent had ik ookquote:Overigens heeft dat mens de hele klas al weggejaagd. We hebben een klas van een man of 30 en vanmorgen waren er bij dat college welgeteld 7 man aanwezig
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
Stemmen kan niet meer, summer2bird is genomineerd!
Terwijl je al van te voren weet dat het allemaal goed komt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Me_Wesley het volgende:
En Ramsay loopt ook echt élke aflevering wel een keer weg geloof ik
En Fuck and cunt zegen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Me_Wesley het volgende:
En Ramsay loopt ook echt élke aflevering wel een keer weg geloof ik
4 lessen gegeven en een vergadering gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was toch zo'n lange dag? Het is pas 4 uur!
waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heb ik zelf geen kerstachtergrond?
Alleen bazen krijgen diequote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heb ik zelf geen kerstachtergrond?
Bij jezelf zie je dat niet. Maar in dat topic heb jij op mijn scherm gewoon een achtergrondquote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
denk je dat mijn videoblog een beetje goed is? hier ben ik geen TS en ook geen achtergrond
En die heb ik nog wel uitstaan sinds m'n ban daarvoorquote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 32:1)
Je post je 5.000ste post toch wel in dit topic hé?quote:
natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je post je 5.000ste post toch wel in dit topic hé?
jijquote:
eigenlijk zou je die post moeten maken op 11-1-11quote:
dankjequote:
dat is wel een leuk streven, zeker voor een braboquote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
eigenlijk zou je die post moeten maken op 11-1-11![]()
das wel een optie..quote:Op donderdag 2 december 2010 11:57 schreef Maraca het volgende:
Moet hij alleen wel vanaf nu even posten onder een kloon
Ik ben wel een kloonquote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee, dat wou ie niet zeggen
lekker is datquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Kom ik op school aan, hangt er een briefje op het lokaal: de docent is verhinderd, het college gaat niet door.
En dat was het enige college van de dagStond niks op internet, geen mailtje ontvangen...
Vorig jaar ook een keer gehad, toen op die dag dat de wissels waren bevroren enzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Kom ik op school aan, hangt er een briefje op het lokaal: de docent is verhinderd, het college gaat niet door.
En dat was het enige college van de dagStond niks op internet, geen mailtje ontvangen...
dat is ook lekker lullig..quote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig jaar ook een keer gehad, toen op die dag dat de wissels waren bevroren enzo.
6 uur onderweg geweest voor jan lul.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig jaar ook een keer gehad, toen op die dag dat de wissels waren bevroren enzo.
6 uur onderweg geweest voor jan lul.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:15 schreef Maraca het volgende:
Blegh. Hoor van mijn rij-instructeur dat het CBR examens aan het afzeggen isHopelijk is het over 2 weken wat minder glad enzo. Ik wil mijn rijbewijs
70 op de teller terwijl je stil staat.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou even volgas wegrijden op deze sneeuw
150 maar?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef Maraca het volgende:
Ik heb wel net 150 gereden op de snelweg
150 meter?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef Maraca het volgende:
Ik heb wel net 150 gereden op de snelweg
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef tralalala het volgende:
Mijn rijlesinstructeur was altijd heel streng wat betreft snelheid.
Die van mij ook hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef tralalala het volgende:
Mijn rijlesinstructeur was altijd heel streng wat betreft snelheid.
En daar is mijn rij-instructeur behoorlijk trots opquote:
Om trots te zijn op een Seat Ibiza gaat ook weer wat verquote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
En daar is mijn rij-instructeur behoorlijk trots op
Ik vind het een hele fijne autoquote:Op donderdag 2 december 2010 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Om trots te zijn op een Seat Ibiza gaat ook weer wat ver
Ik zat in een Toyota.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Om trots te zijn op een Seat Ibiza gaat ook weer wat ver
Wel diesel?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het een hele fijne autoAlleen ga ik afrijden in een Toyota uit 1800 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |