Waarschijnlijk nooit bewezen dat het wurgseks was. Hij had de feiten ook wel tegen zich (cc en auto van die gast meegenomen, 9 dagen gevlucht, etc)quote:Op maandag 29 november 2010 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus hij kreeg 9 jaar cel voor ditDat is dan ook weer niet nodig
Vast wel, als je wurgseks doet lijkt me dat je ook wel into SM bent!quote:Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou dat vastbinden van z'n edele delen levend zijn gebeurd
Neequote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit de pain marathon gezien van BMEzine, das pas ziek, daar is dit niks bij ;P
Die beelden krijg je nooit meer uit je hoofd.quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit de pain marathon gezien van BMEzine, das pas ziek, daar is dit niks bij ;P
Inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 00:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij heeft ook gewoon chloroform liggen?
die had 50 minuten geen ademquote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef Me_Wesley het volgende:
Lag die gozer dan vastgebonden ofzo?
Ja maar dan had hij toch zelf dat masker af kunnen doen?quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die had 50 minuten geen adem
sja dat is net zoiets als een baby in het bad achterlaten...quote:Op maandag 29 november 2010 00:18 schreef Me_Wesley het volgende:
En wie ben ik om iemand te beoordelen, maar als je veiligheid zo hoog in het vaandel hebt staan, hoe kun je iemand zonder zuurstof achterlaten en vergeten terwijl je aan de telefoon bent?
misschien was hij al niet in staat...quote:Op maandag 29 november 2010 00:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij toch zelf dat masker af kunnen doen?
Denk dat je dan makkelijk die gaten of kan dekken om de zuurstof te stoppen. Hoef je dus niet te wurgen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar slaan die gasmaskers eigenlijk op?
Het reeksscript heeft het verkeerde topic gekozen, heb je wat te doenquote:
Dat kan ik niet veranderenquote:Op maandag 29 november 2010 00:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het reeksscript heeft het verkeerde topic gekozen, heb je wat te doen
Dan moet er toch iemand gepmed worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |