En die heb ik nog wel uitstaan sinds m'n ban daarvoorquote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 32:1)
Je post je 5.000ste post toch wel in dit topic hé?quote:
natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je post je 5.000ste post toch wel in dit topic hé?
jijquote:
eigenlijk zou je die post moeten maken op 11-1-11quote:
dankjequote:
dat is wel een leuk streven, zeker voor een braboquote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
eigenlijk zou je die post moeten maken op 11-1-11![]()
das wel een optie..quote:Op donderdag 2 december 2010 11:57 schreef Maraca het volgende:
Moet hij alleen wel vanaf nu even posten onder een kloon
Ik ben wel een kloonquote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee, dat wou ie niet zeggen
lekker is datquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Kom ik op school aan, hangt er een briefje op het lokaal: de docent is verhinderd, het college gaat niet door.
En dat was het enige college van de dagStond niks op internet, geen mailtje ontvangen...
Vorig jaar ook een keer gehad, toen op die dag dat de wissels waren bevroren enzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Kom ik op school aan, hangt er een briefje op het lokaal: de docent is verhinderd, het college gaat niet door.
En dat was het enige college van de dagStond niks op internet, geen mailtje ontvangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |