Heb meteen gestemd, goed initiatief dit!quote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef VolkswagenGroep het volgende:
Beste TVSC'ers,
Hier spreekt één van de mede-SC'ers, onder een kloonaccount. Ik wil jullie graag even oproepen om te gaan naar de website van de Act Positive Awards. En daar met z'n alle massaal te stemmen op 'LEERLINGENRAAD JFC'.
Stemmen kan hier: http://award.actpositive.nl/#charts
Waarom?
De leerlingenraad van het JFC heeft in 2010 een 24-uurs actie georganiseerd op school voor Zip Your Lip. Deze actie was heel succesvol. Er is meer dan 46.000 euro opgehaald! Daarom verdient de leerlingenraad van het JFC de Act Positive Award!
Promoot dit echt zoveel mogelijk, ik wil dat ze eerste worden!
PS. Door middel van mijn kloon-account username, kun je wel de link leggen naar mijn échte identiteit
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Heb meteen gestemd, goed initiatief dit!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Heb meteen gestemd, goed initiatief dit!
- Neequote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
-Mogen wij ook naar het gala?
-Is daar gratis bier?
Jullie helpen mijquote:Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we toch niet mogen, wat heeft het dan voor zin om te stemmen?!
Welke opleiding doe je, dan schrijf ik mezelf ook even in.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Maraca het volgende:
Fuck![]()
Verslag dat ik snel had afgeraffeld heeft een 7,5 gekregenWat is dit toch een briljante opleiding.
Nu weer sollicitatiebrieven schrijvenmaar dan voor een stageplaats..
Lerarenopleidingquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je, dan schrijf ik mezelf ook even in.
Tevens, Maraca zit bij InHolland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |