Lerarenopleidingquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je, dan schrijf ik mezelf ook even in.
Tevens, Maraca zit bij InHolland
Ja, het is zeker koud, ook als je moet fietsenquote:
Vrouwelijke of mannelijke?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was vandaag lekker in de auto naar school
Heb trouwens wel een leuke docent voor het vak Recht. Wat een bitch is dat zeg......
Vrouwelijk. Koreaans uiterlijk. Wij verdenken haar ervan niet Zuid- maar Noord-Koreaans te zijn.quote:
Dat vak is best nuttig andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso het vak Recht geven bij de opleiding Bedrijfseconomie
Krijg ik dit terug:quote:Het betreft bestelnummer 100038xxx.
Dat was het artikelnummer doos!quote:Wij hebben uw bestelling met referentie nummer 20101xxx geannuleerd.
Op welke school zit je?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Koreaans uiterlijk. Wij verdenken haar ervan niet Zuid- maar Noord-Koreaans te zijn.
Zo werd iemand er vandaag uitgestuurd (op het hbo
) omdat z'n wetboek editie 2009 was en niet editie 2010, iemand kwam niet binnen omdat hij 1 keer afwezig was geweest (en dat terwijl er geen aanwezigheidsplicht is
) en ga zo maar door.....
Sowieso het vak Recht geven bij de opleiding Bedrijfseconomie
Dus het was een doos die je annuleerde?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:51 schreef Maraca het volgende:
*zucht* bedrijven.. Wil ik een bestelling annuleren..
[..]
Krijg ik dit terug:
[..]
Dat was het artikelnummer doos!Heb het bestelnummer ook maar 2x vermeld
Ik vind er anders niks aan, laat mij gewoon lekker balansen opstellen, financiële feiten journaliseren en current ratio's uitrekenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat vak is best nuttig andersen leuk
HROquote:
Nee, dit jaar in ieder geval niet....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
Irritatie. Gebruiken jullie toevallig het boek "Kernbegrippen van de Economie" van Mankiw?
met inhoudquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus het was een doos die je annuleerde?
Tuurlijk, dat is je core business, maar wetgeving is ontzettend belangrijk in het financiële wereldje. Weet wat je rechten zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind er anders niks aan, laat mij gewoon lekker balansen opstellen, financiële feiten journaliseren en current ratio's uitrekenen
Jammer, ik moet dat boek namelijk gebruiken voor een onderzoek, maar ken het helemaal nietquote:Nee, dit jaar in ieder geval niet....
Ja, we hebben ook een vak belastingrecht gehad, dat snap ik dan nog wel, maar bij dit vak leren we het verschil tussen publiek- en privaatrecht en dat soort dingen. En dat vind ik dan weer minder nuttigquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is je core business, maar wetgeving is ontzettend belangrijk in het financiële wereldje. Weet wat je rechten zijn
Ik dus ook nietquote:[..]
Jammer, ik moet dat boek namelijk gebruiken voor een onderzoek, maar ken het helemaal niet
Dat denk jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook een vak belastingrecht gehad, dat snap ik dan nog wel, maar bij dit vak leren we het verschil tussen publiek- en privaatrecht en dat soort dingen. En dat vind ik dan weer minder nuttig
quote:Ik dus ook niet
Probleem is dat het recht veel te uitgebreid is om daar gericht les in te geven. Je docent kan onmogelijk weten wat voor jou nuttig is omdat bedrijfseconomie een brede opleiding is. Je kan er alles mee worden! Belangrijk is wel dat je een basiskennis recht hebt en dat je weet wat het recht inhoudt. Daarnaast veranderen wetten ook jaarlijks, wat ook niet echt helptquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan moeten ze gericht les geven in de onderdelen van het recht dat nuttig is voor ons, maar nu wordt er alleen maar verteld wat het recht zelf is....
Zo'n docent had ik ookquote:Overigens heeft dat mens de hele klas al weggejaagd. We hebben een klas van een man of 30 en vanmorgen waren er bij dat college welgeteld 7 man aanwezig
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
Stemmen kan niet meer, summer2bird is genomineerd!
Terwijl je al van te voren weet dat het allemaal goed komt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Me_Wesley het volgende:
En Ramsay loopt ook echt élke aflevering wel een keer weg geloof ik
En Fuck and cunt zegen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Me_Wesley het volgende:
En Ramsay loopt ook echt élke aflevering wel een keer weg geloof ik
4 lessen gegeven en een vergadering gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was toch zo'n lange dag? Het is pas 4 uur!
waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heb ik zelf geen kerstachtergrond?
Alleen bazen krijgen diequote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heb ik zelf geen kerstachtergrond?
Bij jezelf zie je dat niet. Maar in dat topic heb jij op mijn scherm gewoon een achtergrondquote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
denk je dat mijn videoblog een beetje goed is? hier ben ik geen TS en ook geen achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |