Wat dan?quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Maraca het volgende:
Waar was de standaard afsluiter van Peter?
KLINKT GOEDquote:Als seks saai dreigt te worden, gaan mensen op zoek naar spannende varianten. Zo kan
bijvoorbeeld wurgseks een enorm opwindende ervaring zijn. Wurgseks is een uiterst riskante vorm van seks waarbij de ene partner de keel van de ander dichtknijpt vlak voor het bereiken van een orgasme. Doordat de zuurstoftoevoer naar de hersenen wordt verhinderd, wordt de intensiteit van een orgasme versterkt. Dit is echter levensgevaarlijk.
Was dat bij Peter?quote:Op zondag 28 november 2010 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter was vorig jaar nog echt geniaal, met die pedo met die lange baard die kinderen betastte en met zijn 'alternatieve psychologenpraktijk waar hij kinderen verkrachtte enzo. die hij ging confronteren
ja joh, hij was niet altijd zo saaiquote:
Zulke confrontaties zijn veel leukerquote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja joh, hij was niet altijd zo saai
hier nog een voorbeeld van een leuke confrontatie Albertostyle
Hoe heet die ene film met Robin Williams? Dat ging ook hierover.. zijn zoon pleegt per ongeluk zelfmoord tijdens zo'n seksspel en zijn vader (Robin) probeert dan zijn reputatie nog een beetje te redden door een nep dagboek te schrijvenquote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Reportage: dodelijke seksspelletjes
[..]
KLINKT GOED![]()
klinkt als een goede filmquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe heet die ene film met Robin Williams? Dat ging ook hierover.. zijn zoon pleegt per ongeluk zelfmoord tijdens zo'n seksspel en zijn vader (Robin) probeert dan zijn reputatie nog een beetje te redden door een nep dagboek te schrijven
ja nu doet hij alleen langdradige landbashes en egotripjesquote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zulke confrontaties zijn veel leuker
quote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja joh, hij was niet altijd zo saai
hier nog een voorbeeld van een leuke confrontatie Albertostyle
Jaaa, was een hele mooie filmquote:
Ik ga kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen sexspeeltjes met pepijn, kom op das toch leuk
ah, dat ga ik eens onthouden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaaa, was een hele mooie filmWorld's Greatest Dad was het
Ik mis Albertoquote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"je hebt ook wel eens een jongen van 13 geneukt, toch"Epic peter uitspraak
quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"je hebt ook wel eens een jongen van 13 geneukt, toch"Epic peter uitspraak
wat voor subforum?quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Maraca het volgende:
Whehe, als ik FA was geweest had ik van dit subforum TVRDV gemaakt
Alberto heeft geen rust nodig .. hij is de Chuck Norris van de Nederlandse TVquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij verdient ook wel ff rust
Dit subforum heet TVR .. en daar zou ik dan TVRDV van makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit subforum heet TVR .. en daar zou ik dan TVRDV van maken
oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.. eeh.. het zijn.. eeh..quote:
jammerquote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vanuit bed kijken. Het is hier stervenskoud![]()
Oat Moarn
Heb je in het oosten geen dingen als verwarming?quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vanuit bed kijken. Het is hier stervenskoud![]()
Oat Moarn
Ja vies he.quote:
Goeie vraag.. nouja als ik jou toestemming geef mij dood te schieten mag dat natuurlijk ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is wurgsex dan verboden als beide partijen instemmen
heb jij die gemaaktquote:Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef tralalala het volgende:
http://www.mijnquiz.nl/quiz/Sbs6-quiz
Interessante casus, kindersex is ook niet legaal ookal stemmen beide partijen inquote:Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Goeie vraag.. nouja als ik jou toestemming geef mij dood te schieten mag dat natuurlijk ook niet.
Aan de andere kant vind ik dit eerder een ongeluk..
Die kattenpaal
zo je deed hem wel 2x zo snel als ik ;:pquote:Op zondag 28 november 2010 23:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Aantal vragen: 10. Goed:7 Fout: 3
Tijd:60 seconden. (6 sec./vraag)
Punten voor goede antwoorden: 70
Punten voor snel antwoorden: 20
maar je komt ook niet klaar bij judoquote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik doe aan judo en daarbij heb je dus ook verwurgingen, maar ik voel me dan niet euforisch hoor
Nee. Dat is niet de bedoeling neequote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar je komt ook niet klaar bij judo
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef Doler12 het volgende:
Word die wurgseks aflevering weer herhaald?
nooit gezien hoorquote:Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef Doler12 het volgende:
Word die wurgseks aflevering weer herhaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |