quote:
Nee, geen zinquote:
Die strakke broek heb ik ook bij Ballroom, dat danst fijnerquote:Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind ik juist andersom. Ballroom is gewoonen heeft nog wel iets mannelijks. Die strakke broeken en die overhemden open tot je navel... Never mind
ik kan trillen met mn billenquote:
Mannen zijn echt erger dan vrouwen hequote:
Ik was de inspiratiequote:
Dat weet ik wel zeker...quote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen zijn echt erger dan vrouwen he
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen zijn echt erger dan vrouwen he
Als je met me wilt dansen, zul je wel moetenquote:
Is dit vroeg?quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Yuki het volgende:
Mama die vroeg is gaan koken zodat ik nog kan mee eten vanavond, voor ik naar Utrecht ga
damn, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst wat van mn moeder heb gegetenquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Yuki het volgende:
Mama die vroeg is gaan koken zodat ik nog kan mee eten vanavond, voor ik naar Utrecht ga
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstipquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Aterlucis het volgende:
Spezz, heb je zo lang gewacht met posten zodat jij de nieuwe topic kan openen?
Uur of 8. Half 9. 9 uurquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Hoe laat eten jullie normaal?
Wanna get dirrrrrrrty togetherquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
er wordt gewoon over mn billen gesproken![]()
Ik voel me vies nu
Gisteren at ik echt laat.. Vandaag heb ik vroeg gegeten om 5 uurquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Ach zo !quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstip
Ja, maar dan welquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je met me wilt dansen, zul je wel moeten
voor 19u vind ik ook vroegquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Half 7 's avonds ontbijt ik.quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Jezus, das wel heel laatquote:
Spinazie met een gehaktbalquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst wat van mn moeder heb gegeten![]()
zal de komden weken ook niet gaan gebeuren
Oke... Hahaquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor 19u vind ik ook vroeghalf 8 is een mooie tijd, DWDD
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki wasquote:
Ja, dat scheelt natuurlijk welquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki was
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten isquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstip
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebtquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan welWat dansen we? Dirty dancing?
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzenquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
Ik ben net Jennifer 'Baby' Greyquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebt
[..]
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzen
mn broertje en schoonzusje zitten elke dag om 18u aan tafelquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Mwaa,,mannen zijn niet erger. Maar mannen roddelen om het lullen, vrouwen roddelen om zo steun te zoeken, wraak te nemen of whatev.quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
er wordt gewoon over mn billen gesproken![]()
Ik voel me vies nu
Nee. In warme landen wordt over het algemeen een stuk later gegeten.quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...
Wereldwijd? Gast, nederland is een van de landen waar het vroegst wordt gegetenquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In Duitsland eten ze al warm om 13.00 of 14.00quote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wereldwijd? Gast, nederland is een van de landen waar het vroegst wordt gegetenin vrijwel geen enkel ander land op de wereld wordt voor gemiddeld 19u gegeten
ik ben benieuwd, dan dansen wij wel Dirty Dancingquote:
Entspreek...?quote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Aterlucis het volgende:
Ik entspreek dus qua etenstijden niet de norm...
quote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn broertje en schoonzusje zitten elke dag om 18u aan tafelik voelde me heel burgelijk toen ik dat van de week ook een keertje deed
Klopt, maar het avond eten is dan wel veel laterquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
In Duitsland eten ze al warm om 13.00 of 14.00
quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenlijk eet ik nooit voor 8 uur savondsquote:
vroeg? echt, veel later moet ik niet eten hoor... word ik sjacherijnig...quote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]plebs.
Nee, maar ik ga niks als abnornaal, maar vind het ietwat apart dat toch een aanzienlijk aandeel zo vroeg eet.
Ja.. ik vind het schandalig. waarom tokken jullie over mij?quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Al vind ik roddelen wat negatief klinken als je iets positiefs over iemand zegt.
Ik dacht alquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Eigenlijk eet ik nooit voor 8 uur savonds
Jij moet echt nodig leren typenquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Aterlucis het volgende:
Ik entspreek dus qua etenstijden niet de norm...
Savonds eten ze (als ze smiddags warm hebben gegeten) ook zo rond 6-7 uur hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar het avond eten is dan wel veel later
Oh, er komen vaker van dit soort vreemde woorden/zinnen tevoorschijn?quote:
Coolquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, dan dansen wij wel Dirty Dancing
Heul nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwaa,,mannen zijn niet erger. Maar mannen roddelen om het lullen, vrouwen roddelen om zo steun te zoeken, wraak te nemen of whatev.
Sorry, mijn nederlands is niet perfectquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, er komen vaker van dit soort vreemde woorden/zinnen tevoorschijn?
Heet jij Gizmo?quote:
Precies. En de zuidelijke landen, heel veel landen eigenlijk, zijn gewend warm en uitgebreid te eten in de middag. Denk niet dat ze dan 3 uur later weer gaan eten. Bovendien, in de warmere landen is het moeilijk werken e.d., dus prefereren ze een lekkere warme maal met een tukje daarna, om vervolgens te gaan werken.quote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar het avond eten is dan wel veel later
En, hoe komt dat?quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Sorry, mijn nederlands is niet perfect
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, er komen vaker van dit soort vreemde woorden/zinnen tevoorschijn?
Nee.quote:
Dit is pas een normale jongen!quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet altijd ergens tussen 19.00 en 22.00
Barbsssssssssssssssssquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet altijd ergens tussen 19.00 en 22.00
Woonde tot 2 jaar terug n Duitslandquote:
Vroeger aten ze in Nederland ook warm in de middag. Mijn opa en oma doen het nog steeds.quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. En de zuidelijke landen, heel veel landen eigenlijk, zijn gewend warm en uitgebreid te eten in de middag. Denk niet dat ze dan 3 uur later weer gaan eten. Bovendien, in de warmere landen is het moeilijk werken e.d., dus prefereren ze een lekkere warme maal met een tukje daarna, om vervolgens te gaan werken.
Omdat je n....ssssss bentquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. ik vind het schandalig. waarom tokken jullie over mij?
*meldtquote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. En de zuidelijke landen, heel veel landen eigenlijk, zijn gewend warm en uitgebreid te eten in de middag. Denk niet dat ze dan 3 uur later weer gaan eten. Bovendien, in de warmere landen is het moeilijk werken e.d., dus prefereren ze een lekkere warme maal met een tukje daarna, om vervolgens te gaan werken.
Oké, dan kan ik het begrijpenquote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Woonde tot 2 jaar terug n Duitsland![]()
En als je hier niet naar school gaat ofzo is het best moeilijk de fijne kneepjes in het taalgebruik te kennen
Zie het probleem niet echt..quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heul niet
ik voel me nu gebruikt
Dus heb je ook zo'n schattig accent?quote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Woonde tot 2 jaar terug n Duitsland![]()
En als je hier niet naar school gaat ofzo is het best moeilijk de fijne kneepjes in het taalgebruik te kennen
Er bestaat zoiets als ....quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
vroeg? echt, veel later moet ik niet eten hoor... word ik sjacherijnig...
Als je een brabants accent bedoelt dan wel jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus heb je ook zo'n schattig accent?
Dan nog....quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als ....
Het tussendoortje
n...ssssss..?????? ik ben niet zo goed in rare talenquote:
ik welquote:
-Engel-quote:
Deze normale jongen gaat zijn kip bereiden, zodat 'ie over twee uurtjes een epische maaltijd heeftquote:
Dus jij spreekt met een zachte gay?quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Als je een brabants accent bedoelt dan wel ja![]()
ook maar een klein beetje
Oh da's superschattig!quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Als je een brabants accent bedoelt dan wel ja![]()
ook maar een klein beetje
quote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus jij spreekt met een zachte gay?
Hehe, geniet van je kipquote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
-Engel-![]()
[..]
Deze normale jongen gaat zijn kip bereiden, zodat 'ie over twee uurtjes een epische maaltijd heeft![]()
smakelijk etenquote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Deze normale jongen gaat zijn kip bereiden, zodat 'ie over twee uurtjes een epische maaltijd heeft![]()
Fijn voor jequote:
Dan is het tijd voor je dagelijkse "Fapfapfap" ?quote:
Maar louter positief zijn, is toch niet echt roddelen? Das goed praten over iemand, die iets te ver weg staat om het te horen.quote:
Enjoyquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar even een stukje rijden, zit mezelf op te vreten weer hier...
Ik zou haast zeggen: mag ik mee? Maar ik rijd liever zelf.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Thanks! Kip met witte wijn en kruiden langzaam laten stoven in de oven, groentjes toevoegenquote:
Veel plezierquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
Als je iets anders wilt berijden dan een auto, ben je welkom.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het niet omquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar louter positief zijn, is toch niet echt roddelen? Das goed praten over iemand, die iets te ver weg staat om het te horen.
Rij naar elkaar toe?quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: mag ik mee? Maar ik rijd liever zelf.
Klinkt goedquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Kip met witte wijn en kruiden langzaam laten stoven in de oven, groentjes toevoegen
quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je iets anders wilt berijden dan een auto, ben je welkom.
Evt. maaltijd mag je ook komen bereiden als je dat blijer maakt
Dat is wel een goede oplossing danquote:
Smooth, man. Real smoothquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je iets anders wilt berijden dan een auto, ben je welkom.
Evt. maaltijd mag je ook komen bereiden als je dat blijer maakt
quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: mag ik mee? Maar ik rijd liever zelf.
Dat is het ookquote:
Naiissssssquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
n...ssssss..?????? ik ben niet zo goed in rare talen
En mee zingen. en schreeuwen en schelden.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan even doorrijden met het volume zo hard dat ik mezelf even niet hoor denken
Jwz, slechte chick. Dat zou ik nooit doen. En Mata denk ik ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat het niet om
hoe weet ik dat het alleen positief was?
Oh ik wil ook wel een Ben & Jerry bestellen. Of een Mick of Dennis of hoe die lekkere vent ook mag hetenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En mee zingen. en schreeuwen en schelden.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik kijk nu Tom & Jerry.
Die Jerry is wel gewild he.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Afwas ook weer gedaan, nu nog een heel avondje voor mezelf
Nou, geniet ervan!quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Afwas ook weer gedaan, nu nog een heel avondje voor mezelf
Lukt wel, wat lichtjes aan, wat lekkers, filmpie, bankhangen. Binnen zitten is met die kou dan wel weer fijn.quote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nog een poepie-Brabander met een zachte g
Hi Lotusssquote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Lotusss het volgende:
Vriendje is helaas op weg naar huis nu
Gelukkig hoef ik de kou niet in! Al wordt het wel weer leeg in bed vanavond...
Ooo dat komt helemaal goed dan!quote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lukt wel, wat lichtjes aan, wat lekkers, filmpie, bankhangen. Binnen zitten is met die kou dan wel weer fijn.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben jij in je username de 'M' toevallig vergeten?
Die zijnquote:
Gaat het niet om natuurlijk./ Het zou kunnenquote:Op zondag 28 november 2010 18:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jwz, slechte chick. Dat zou ik nooit doen. En Mata denk ik ook niet
Haai!quote:
Ja. Ik ben het er niet mee eensquote:
Hahahaquote:
Limburgquote:
Daarom praat ik Achterhoeks en Twentsquote:
Verbeterdquote:
Niet zo veel eigenlijk. Alleen kan ik je moeilijk geenquote:
quote:
Handig he? Googlequote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Materlucis, moeder van het licht.
Ater lucis, ... licht
Ik HAAT zachte G'squote:
Daarom mag ik jouquote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom praat ik Achterhoeks en Twents
Mooi. Dan weet ik tenminste zeker dat jij mijn vriendje niet af gaat pakken!quote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik HAAT zachte G's
Als je geen goede genen nodig had om een harde te produceren had ik het mezelf aangeleerd
Hehe...quote:Op zondag 28 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat het niet om natuurlijk./ Het zou kunnen
Eens.quote:
Don't worry babe, not even a little bit interestedquote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet ik tenminste zeker dat jij mijn vriendje niet af gaat pakken!
Guusjequote:
Ik zag er heul niet uit als een poepjequote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe...
Mata en ik hebben het eigenlijk niet eens over je gehad..ik vond je gewoon als een poepje uitzien op die foto van je waar je staat te dansen en gezichtpaint hebt.
Dat wist ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Materlucis, moeder van het licht.
Ater lucis, ... licht
Hehequote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaJa, ook dat
Maar dan wel de kleine-gekjes!
Je wilt stoute dingen doen met je vriendje?quote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat is thuis wonen soms nog behoorlijk irritant.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet zo veel eigenlijk. Alleen kan ik je moeilijk geenvinden als je vrouwelijk inc. zachte g bent.
Privacy genoeg hier (of anders daar), that's not the problemo.quote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt stoute dingen doen met je vriendje?
quote:
"Nee joh. Ach, schei toch uit man, kom heee" zoals van der Gijp zou zeggen. Je bent een poepjequote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag er heul niet uit als een poepje
ik zag eruit als een evil minnie
HBO/Uni en of je wel of niet meds mag voorschrijvenquote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar wil je dat echt worden? Kinderpsycholoog/psychiater?
Wat is het verschil eigenlijk?
Grofweg:quote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar wil je dat echt worden? Kinderpsycholoog/psychiater?
Wat is het verschil eigenlijk?
Hehe, kan hoor dat 'ater' bestaat. Ken het alleen nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Heb jaren terug zelf die naam aanhand een latijn woordenboek samengestelt![]()
Er is geen HBO/Uni verschilquote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HBO/Uni en of je wel of niet meds mag voorschrijven
Dank u.quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HBO/Uni en of je wel of niet meds mag voorschrijven
Ahaa,,ok!quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Grofweg:
Psychiater mag medicijnen uitschrijven (zodoende moet je ook geneeskunde doen) en een Psycholoog niet.
Kind- en Jeugdpsycholoog inderdaad
dat is heul geen Brabantsquote:
hehe, die is leuk jaquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank u.
[..]
Ahaa,,ok!![]()
Kijk je toevallig Two and A Half Men? Daar zit ook in een aantal afleveringen een geweldige kindpsychologe
Het is idd een veranderde vorm van een woord (m/v ofzo).quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, kan hoor dat 'ater' bestaat. Ken het alleen niet
Nope, dat kijk ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
Ahaa,,ok!![]()
Kijk je toevallig Two and A Half Men? Daar zit ook in een aantal afleveringen een geweldige kindpsychologe
Ja, uiteraardquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al is mijn Bollie uiteraard ook een scheetje!
Hehe, geniaal als Jake gedwongen naar haar toemoet, waar Alan veel voor dokt, en dat Jake en Charlie af hebben gesproken dat hij gaat zeggen dat hij dead people zietquote:
Oke.. Ik ga het proberen te onthoudenquote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]![]()
Hehe, denk dat je haar wel grappig en gevat zult vinden.
Tis nu op veronica :pquote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Ik ga het proberen te onthouden
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Boudibou het volgende:
Nou, voor het eerst vandaag wat eten...
Tot zo poepjes en andere scheetjes
Smakelijk!quote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Boudibou het volgende:
Nou, voor het eerst vandaag wat eten...
Tot zo poepjes en andere scheetjes
Ik ben nu bezig met de studiequote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Want! Er liep een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg en zonde blauwe eend hing in de booooooooomen!
jaaaaquote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, post die witte eend maar dan, dan hebben we dat ook weer gehad.
* littledrummergirl zingt samen met samzje over de witte eendquote:
Die is hier weggegaanquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef brunette82 het volgende:
heeft iemand de laatste tijd Natalie78 hier gezien? wat is ze stil
quote:Op zondag 28 november 2010 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl zingt samen met samzje over de witte eend![]()
o oke, dank jequote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die is hier weggegaan
Ze post nog wel in KPD dacht ik, maar vast ook nog wel op andere plaatsen.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaa![]()
waaaaaaant er liep een witte eend op het midden van de weg
Kreeg ze niet genoeg aandacht?quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die is hier weggegaan
Ze post nog wel in KPD dacht ik, maar vast ook nog wel op andere plaatsen.
Hier misschien niet?quote:
mijn eend is zoveel beter dan die dooie egel van jouquote:
je moet er maar blij mee zijnquote:
Jep.... maar misschien moeten die jaloerse mensen gewoon eens wat meer foto's posten.... krijgen ze ook aandacht....quote:
Maar als dan blijkt dat ze lelijk zijn krijgen ze de verkeerde aandachtquote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.... maar misschien moeten die jaloerse mensen gewoon eens wat meer foto's posten.... krijgen ze ook aandacht....
Jouw eend zit alleen maar midden op de weg. De egel is verenigd met het asfalt voor altijd.quote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn eend is zoveel beter dan die dooie egel van jou
Ja, ik vind ze heel goedquote:
Ohquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Over vrouwen die aandacht willen, door natuurfoto's te plaatsen
Oeh, jij had naaktfoto's op fok?quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhNee, dat station ben ik gepasseerd.
ja met zn vieze darmpje enzo, ik vind het maar n onsmakelijk dingquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw eend zit alleen maar midden op de weg. De egel is verenigd met het asfalt voor altijd.
Jij hoeft geen aandacht meer?quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhNee, dat station ben ik gepasseerd.
De kanten zijn dubbel opquote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.... maar misschien moeten die jaloerse mensen gewoon eens wat meer foto's posten.... krijgen ze ook aandacht....
Wat zeg je dat mooi!!!quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Over vrouwen die aandacht willen, door natuurfoto's te plaatsen
Tuurlijk welquote:
Als jouw eend blijft zitten wordt dat ook zijn lot.quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja met zn vieze darmpje enzo, ik vind het maar n onsmakelijk ding
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk ben een vrouw! Hallooohooo
is RZ een vrouw?quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi!!!
Er zijn er alleen ook genoeg die aandacht vragen/willen door zielig te doen
Wie was dat dan?quote:
Dat vond ik nu eigenlijk ook.quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi!!!
je hebt niet goed geluisterdquote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jouw eend blijft zitten wordt dat ook zijn lot.
Dat wist ik ookquote:
wijfquote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijg jeuk op plekken waar de zon niet schijnt, eikel.
Ik heb helemaal niet geluisterd zelfs.quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt niet goed geluisterdde auto beland in de boom en de eend blijft op de weg
Qua wat exact?quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat wist ik ook![]()
Waarschijnlijk doelen we ook op dezelfde mensen
quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijg jeuk op plekken waar de zon niet schijnt, eikel.
Wat heb je voor hem?quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
Zo, net cadeautje voor vriend ingepakt. Hoop dat ie er blij mee is.
is dat lastig, jezelf inpakken?quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
Zo, net cadeautje voor vriend ingepakt. Hoop dat ie er blij mee is.
Nou alweer terug? Dat is geen eind rijden.quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ben ik weer. Fijn een stuk over de donkere dijk en wat donkere achteraf-weggetjes.
Recent!quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh! Dat ligt eraan. Is het recent of van vroegâh?
Digitaal fotolijstje.quote:
Nee, is maar een strikje leggen.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi!!!
Ja, ik eigenlijk ook welquote:
Dit dusquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook welWant als ik het ben, geef me dan alsjeblieft een schop
Geen negatieve gedachte over jou hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook welWant als ik het ben, geef me dan alsjeblieft een schop
Ja moet een beetje op mijn verbruik lettenquote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou alweer terug? Dat is geen eind rijden.![]()
Een eind is bij mij minstens een uur.
Jij roddelt veel te graagquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
Goh, wat is dat toch tussen STING en Samzz. Voer voor gossip.
Onder anderequote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als je mij bedoelt, da's niet mijn bedoeling.
Jeejquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen negatieve gedachte over jou hoor.
Just having a normal conversation, my dearquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
Goh, wat is dat toch tussen STING en Samzz. Voer voor gossip.
Ik roddel helemaal niet. Ik constateer.quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij roddelt veel te graagDaar krijg je rare verhalen van, Venco!
Ik ook, maar gevoel gaat zolangzamerhand boven gebruik.quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja moet een beetje op mijn verbruik letten
Echt niet. Ik ken jou.quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Just having a normal conversation, my dear
die moet ik onthoudenquote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik roddel helemaal niet. Ik constateer.
Nou ik 'doe niet zielig' hoor. En als je een beetje zou weten hoe of wat, zou je dat weten. En al zeker niet voor aandacht van mannenquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Onder andere
Zo komt het in ieder geval wel over
Oh... damn. Touchequote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik roddel helemaal niet. Ik constateer.
Ooo nee, dat "aandacht van de mannen" staat daar los van hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik 'doe niet zielig' hoor. En als je een beetje zou weten hoe of wat, zou je dat weten. En al zeker niet voor aandacht van mannen
En je wilde het weten! Nu zegt samzz het en dan zeg je dat het niet zo is.quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik 'doe niet zielig' hoor. En als je een beetje zou weten hoe of wat, zou je dat weten. En al zeker niet voor aandacht van mannen
In timequote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
How terribly interesting, tell me more
quote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee, dat "aandacht van de mannen" staat daar los van hoor!Dat is het KPD gedeelte alleen.
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.quote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je wilde het weten! Nu zegt samzz het en dan zeg je dat het niet zo is.I don't get it.
Ooh, sorry. Dit kwam wat defensiever over.quote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |