Ja, maar dan welquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je met me wilt dansen, zul je wel moeten
voor 19u vind ik ook vroegquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Hoe laat eten jullie normaal?
Half 7 's avonds ontbijt ik.quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Hoe laat eten jullie normaal?
Jezus, das wel heel laatquote:
Spinazie met een gehaktbalquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst wat van mn moeder heb gegeten![]()
zal de komden weken ook niet gaan gebeuren
Oke... Hahaquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor 19u vind ik ook vroeghalf 8 is een mooie tijd, DWDD
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki wasquote:
Ja, dat scheelt natuurlijk welquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki was
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten isquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstip
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebtquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan welWat dansen we? Dirty dancing?
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzenquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
Ik ben net Jennifer 'Baby' Greyquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebt
[..]
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzen
mn broertje en schoonzusje zitten elke dag om 18u aan tafelquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Mwaa,,mannen zijn niet erger. Maar mannen roddelen om het lullen, vrouwen roddelen om zo steun te zoeken, wraak te nemen of whatev.quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
er wordt gewoon over mn billen gesproken![]()
Ik voel me vies nu
Nee. In warme landen wordt over het algemeen een stuk later gegeten.quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...
Wereldwijd? Gast, nederland is een van de landen waar het vroegst wordt gegetenquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In Duitsland eten ze al warm om 13.00 of 14.00quote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wereldwijd? Gast, nederland is een van de landen waar het vroegst wordt gegetenin vrijwel geen enkel ander land op de wereld wordt voor gemiddeld 19u gegeten
ik ben benieuwd, dan dansen wij wel Dirty Dancingquote:
Entspreek...?quote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Aterlucis het volgende:
Ik entspreek dus qua etenstijden niet de norm...
quote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn broertje en schoonzusje zitten elke dag om 18u aan tafelik voelde me heel burgelijk toen ik dat van de week ook een keertje deed
Klopt, maar het avond eten is dan wel veel laterquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
In Duitsland eten ze al warm om 13.00 of 14.00
quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenlijk eet ik nooit voor 8 uur savondsquote:
vroeg? echt, veel later moet ik niet eten hoor... word ik sjacherijnig...quote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]plebs.
Nee, maar ik ga niks als abnornaal, maar vind het ietwat apart dat toch een aanzienlijk aandeel zo vroeg eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |