Ja.. ik vind het schandalig. waarom tokken jullie over mij?quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Al vind ik roddelen wat negatief klinken als je iets positiefs over iemand zegt.
Ik dacht alquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Eigenlijk eet ik nooit voor 8 uur savonds
Jij moet echt nodig leren typenquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Aterlucis het volgende:
Ik entspreek dus qua etenstijden niet de norm...
Savonds eten ze (als ze smiddags warm hebben gegeten) ook zo rond 6-7 uur hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar het avond eten is dan wel veel later
Oh, er komen vaker van dit soort vreemde woorden/zinnen tevoorschijn?quote:
Coolquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, dan dansen wij wel Dirty Dancing
Heul nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwaa,,mannen zijn niet erger. Maar mannen roddelen om het lullen, vrouwen roddelen om zo steun te zoeken, wraak te nemen of whatev.
Sorry, mijn nederlands is niet perfectquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, er komen vaker van dit soort vreemde woorden/zinnen tevoorschijn?
Heet jij Gizmo?quote:
Precies. En de zuidelijke landen, heel veel landen eigenlijk, zijn gewend warm en uitgebreid te eten in de middag. Denk niet dat ze dan 3 uur later weer gaan eten. Bovendien, in de warmere landen is het moeilijk werken e.d., dus prefereren ze een lekkere warme maal met een tukje daarna, om vervolgens te gaan werken.quote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar het avond eten is dan wel veel later
En, hoe komt dat?quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Sorry, mijn nederlands is niet perfect
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, er komen vaker van dit soort vreemde woorden/zinnen tevoorschijn?
Nee.quote:
Dit is pas een normale jongen!quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet altijd ergens tussen 19.00 en 22.00
Barbsssssssssssssssssquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet altijd ergens tussen 19.00 en 22.00
Woonde tot 2 jaar terug n Duitslandquote:
Vroeger aten ze in Nederland ook warm in de middag. Mijn opa en oma doen het nog steeds.quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. En de zuidelijke landen, heel veel landen eigenlijk, zijn gewend warm en uitgebreid te eten in de middag. Denk niet dat ze dan 3 uur later weer gaan eten. Bovendien, in de warmere landen is het moeilijk werken e.d., dus prefereren ze een lekkere warme maal met een tukje daarna, om vervolgens te gaan werken.
Omdat je n....ssssss bentquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. ik vind het schandalig. waarom tokken jullie over mij?
*meldtquote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. En de zuidelijke landen, heel veel landen eigenlijk, zijn gewend warm en uitgebreid te eten in de middag. Denk niet dat ze dan 3 uur later weer gaan eten. Bovendien, in de warmere landen is het moeilijk werken e.d., dus prefereren ze een lekkere warme maal met een tukje daarna, om vervolgens te gaan werken.
Oké, dan kan ik het begrijpenquote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Woonde tot 2 jaar terug n Duitsland![]()
En als je hier niet naar school gaat ofzo is het best moeilijk de fijne kneepjes in het taalgebruik te kennen
Zie het probleem niet echt..quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heul niet
ik voel me nu gebruikt
Dus heb je ook zo'n schattig accent?quote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Woonde tot 2 jaar terug n Duitsland![]()
En als je hier niet naar school gaat ofzo is het best moeilijk de fijne kneepjes in het taalgebruik te kennen
Er bestaat zoiets als ....quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
vroeg? echt, veel later moet ik niet eten hoor... word ik sjacherijnig...
Als je een brabants accent bedoelt dan wel jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus heb je ook zo'n schattig accent?
Dan nog....quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als ....
Het tussendoortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |