geregeldquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moeten komen hoor, daar betaal je ook voor.
morgenmiddag, dat hou ik nog wel uit...quote:
Oh, das nog aan de late kant... voor een spoedklus dan, maar goed, als je het nog redt dan maakt het niet zoveel uitquote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef anufri het volgende:
[..]
morgenmiddag, dat hou ik nog wel uit...
ik ben er tussengepropt
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komenquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, das nog aan de late kant... voor een spoedklus dan, maar goed, als je het nog redt dan maakt het niet zoveel uit
en nog maar een extra warme choco met rumquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komen![]()
maar dit is goed zo...
ik heb mijn snuggelpyama en mijn snuggelsloffen
Nee idd, als de boel bij ons (in S'veen) kapot is dan merken we dat altijd het eerst doordat we geen warm water hebben... en tsja, als het dan winter is en de verwarming het ook niet doet vind ik dat ook reden om te bellen, maar ze komen ook altijd gelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komen![]()
maar dit is goed zo...
ik heb mijn snuggelpyama en mijn snuggelsloffen
Is dat een film of een nieuwe FOK!feature?quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand the Social Network al gezien?
Nee, maar wil hem nog wel zien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die moet ook nog op mijn lijstje.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn wij multifunctioneel hè.... jij moet ergens een tekst over schrijven en ondertussen hebben wij het eroverquote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Een tekst over (onder meer) CV- en HRe-ketels. Zo spannend!
Volgens mij is het meer de bedoeling dat het van fokusers onder elkaar is.quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef anufri het volgende:
ow... Lies gaat modden in dat Forum
tip voor je Lies !
http://meubels.allesgrati(...)tis-af-te-halen.html
en als je op marktplaat bij zoeken gratis intikt komt er ook een heleboel naar voren
kenne jullie een voorraadje aanlegge
voor de mensen die anoniem willen blijven is het misschien een oplossingquote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer de bedoeling dat het van fokusers onder elkaar is.
1000!
Als ik zo lees dan gaat het al meer richting Barmhartige Samaritaan in het algemeen dan voor FOK!kers onder elkaar, als het nut van positieve publiciteit al besproken wordt...quote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer de bedoeling dat het van fokusers onder elkaar is.
1000!
Ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel trein vertragingen en uitval we aankomende week mogen verwachten.
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik krijg er een beetje de kriebels van,quote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
Dat topic loopt iig over van ideeën.... ben benieuwd in hoeverre de uiteindelijke uitwerking nog wat met het oorspronkelijke plan te maken heeft.
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zo lees dan gaat het al meer richting Barmhartige Samaritaan in het algemeen dan voor FOK!kers onder elkaar, als het nut van positieve publiciteit al besproken wordt...
Beetje jammer dat DJMO dat niet begrijpt.... die vindt het een mooi topic maar ziet niet wat ze zelf zou kunnen doenquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef anufri het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik krijg er een beetje de kriebels van,
kijk gewoon om je heen, zieke buurvrouw, doe een boodschapje, of laat de hond uit,
mensen zat in je directe omgeving waar je iets voor kunt doen of aan weggeven,
maar goed het blijft een nobel streven, daar niet van
ik zag hetquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat DJMO dat niet begrijpt.... die vindt het een mooi topic maar ziet niet wat ze zelf zou kunnen doen
Nou...ik denk van welquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Leandra het volgende:
OMG.... als we dachten dat we alles gehad hadden: het aanbod om het te modden of als vertrouwenspersoon te fungeren
Echt, er zijn grenzen en ik hoop dat er toch wat meer mensen zijn die inzien dat dat niet handig is
Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.quote:
iedereen hier kraakt het af???? ik zou nog maar eens opnieuw gaan lezen Pietjequote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het feit dat wat mensen iets tofs proberen te doen en hier iedereen de boel al weer afgekraakt heeft voor er ook maar iets gedaan is zegt ook alles. Want hier is iedereen zo barmhartig. En nee, ik ook niet, maar ik kraak 't dan ook niet meteen af.
Als iemand z'n hoofd boven 't maaiveld uitsteekt, dan moet ie er ook af. Het liefst gestenigd.
Maar goed, ik zal 't verhaal wel weer half gevolgd hebben.
ik kraak niks afquote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het feit dat wat mensen iets tofs proberen te doen en hier iedereen de boel al weer afgekraakt heeft voor er ook maar iets gedaan is zegt ook alles. Want hier is iedereen zo barmhartig. En nee, ik ook niet, maar ik kraak 't dan ook niet meteen af.
Als iemand z'n hoofd boven 't maaiveld uitsteekt, dan moet ie er ook af. Het liefst gestenigd.
Het wordt helemaal niet afgekraakt, ik vind het een erg goed idee, ik ben alleen wel bang dat de uitwerking van het oorspronkelijke plan niet helemaal gaat werken, als men nu al 4 stappen verder is qua plannen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ze maakt ElisaB belachelijk als ik het goed begrijp. Wat een naar wijf is het ook.quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef anufri het volgende:
vraagt DJMO nou serieus om een extra tagje, omdat ze zich aanbiedt als Mod
volgens mij wil ze de tag biechtmoeder voor elisab oidquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef anufri het volgende:
vraagt DJMO nou serieus om een extra tagje, omdat ze zich aanbiedt als Mod
Dat lees ik er helemaal niet in. Ze suggereert die tag vanwege het aanbod van EB. Niks meer.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef beequeen het volgende:
Nee, ze maakt ElisaB belachelijk als ik het goed begrijp. Wat een naar wijf is het ook.
Zo kan je 't zien ja. Maar geloof je ook echt dat (bijv. yvonne) zo in elkaar steekt? Waarschijnlijk niet, en dus vind ik dat je niet te snel mag oordelen en 't tijd moet geven.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
Maar dan ben ik dus ongefundeerdquote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
En soms zou het je sieren als je idd even zou wachten met ongefundeerde beschuldigingen
quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
Je lijkt geen onderscheid te maken tussen het commentaar dat wij op de DJMO-situatie hebben (die zich inmiddels ook in het topic gemeld heeft) en wat wij van het idee an sich vinden...quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo kan je 't zien ja. Maar geloof je ook echt dat (bijv. yvonne) zo in elkaar steekt? Waarschijnlijk niet, en dus vind ik dat je niet te snel mag oordelen en 't tijd moet geven.
[..]
Maar dan ben ik dus ongefundeerd.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Persoonlijk denk ik dat bijvoorbeeld Laysa en DK wat hulp nog veel beter zouden kunnen gebruiken dan DJMO het nodig heeft.... maar ik vermoed dat ze eventueel aangeboden hulp niet zouden willen aannemen, en zo gaat dat meestal met degenen die het het hardst nodig hebben.
DJMO heeft zich nota bene lopen beklagen dat een vriendin van haar daar stond te schilderen, een andere vrouw die haar nieuwe huis schilderde... dat kon ze niet handelen, in plaats van schilderen had die vriendin kennelijk maar op Jan moeten komen passen zodat zij naar het nieuwe huis kon.
Ja idd, zwanger gaan staan schilderen lijkt me echt een strak plan
Ik zeg dan ook niet altijd en iedereen ... Maar vaak is het helaas wel zo.quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo kan je 't zien ja. Maar geloof je ook echt dat (bijv. yvonne) zo in elkaar steekt? Waarschijnlijk niet, en dus vind ik dat je niet te snel mag oordelen en 't tijd moet geven.
ik kan het niet vindenquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Leandra het volgende:
OMG.... als we dachten dat we alles gehad hadden: het aanbod om het te modden of als vertrouwenspersoon te fungeren
Echt, er zijn grenzen en ik hoop dat er toch wat meer mensen zijn die inzien dat dat niet handig is
ah, jij wilt dus eigenlijk een dekentjequote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef anufri het volgende:
Toen ik net kwam melden dat mijn verwarming het niet deed
zag ik ook niemand die zich even wilde opofferen om mijn verwarming
te komen maken![]()
Of wel dan Pietje ?![]()
Nou... nou....ik zou wel dood kenne vriezen vannacht
dan bied je een deken aanquote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, als ik je verwarming ga maken dan zit je de komende 5 jaar in de kou.
ow... ik zit in deze moodquote:
Ik was verbaasd dat ze pas morgen komen...zelfs hier in dit huis staan ze binnen 3 kwartier op de stoepquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef anufri het volgende:
te komen maken![]()
Of wel dan Pietje ?![]()
zeg zeur niet zoquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef anufri het volgende:
te komen maken![]()
Of wel dan Pietje ?![]()
of effe komen snuggelenquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan bied je een deken aan
oooof, onderdak
Dus eigenlijk help je haar het meest door haar CV niet te komen repareren?quote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, als ik je verwarming ga maken dan zit je de komende 5 jaar in de kou.
owquote:
Denk dat FANN gewoon te lief was door de telefoon, want bij storing moeten ze gewoon komen, wie had dat ook alweer verleden jaar, dat de ketel enzo het niet deed, niet jij maar was er nog 1 van ons SCquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ze pas morgen komen...zelfs hier in dit huis staan ze binnen 3 kwartier op de stoep
nah... als het echt moest konden ze wel meteen komen, maar morgenmiddag isquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ze pas morgen komen...zelfs hier in dit huis staan ze binnen 3 kwartier op de stoep
Ik wilde al zeggen: ikquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat FANN gewoon te lief was door de telefoon, want bij storing moeten ze gewoon komen, wie had dat ook alweer verleden jaar, dat de ketel enzo het niet deed, niet jij maar was er nog 1 van ons SC
nah... Heks, ik kan me aardig vastbijten in iets heurquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat FANN gewoon te lief was door de telefoon, want bij storing moeten ze gewoon komen, wie had dat ook alweer verleden jaar, dat de ketel enzo het niet deed, niet jij maar was er nog 1 van ons SC
quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... als het echt moest konden ze wel meteen komen, maar morgenmiddag is
beter.
is die Griek ook thuis![]()
zo een scheiterd ben ik dan ook wel weer![]()
nah... valt wel mee na 2 choco met rum en mijn sexy snuggelpyamaquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
stom kind....en dan zit je nu dus in de kou
Foto!quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... valt wel mee na 2 choco met rum en mijn sexy snuggelpyama![]()
Ik heb de Paarse aan trouwens
nah... nee zoveel rum heb ik nou ook weer niet in die choco gedaanquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... nee zoveel rum heb ik nou ook weer niet in die choco gedaan
hahahha en heb je daar dan huissokken bij aan of??/quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... valt wel mee na 2 choco met rum en mijn sexy snuggelpyama![]()
Ik heb de Paarse aan trouwens
me snuggelsloffiesquote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en heb je daar dan huissokken bij aan of??/
neeeeeeeeeeeeeeeequote:
Wordt je daar warm van?quote:
nee ... jij wel?quote:
Nee, maar ik heb een werkende kachelquote:
* Leandra wacht het antwoord belangstellend af...quote:
wat heb je aan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een werkende kachel![]()
De Tv, de kachel het senseoapparaat.quote:
Je PC waarschijnlijk ook.... geen wonder dat je het niet koud hebtquote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De Tv, de kachel het senseoapparaat.
zal vast wel ietrs vergeten zijn
Geef nou maar gewoon toe dat je het alleen daarom doetquote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
[me=Leandra] wacht het antwoord belangstellend af...
[/me]
Toen het over borstvoeding ging kwamen er ook al van die vreemde associaties
doe ook een lampie aan !quote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De Tv, de kachel het senseoapparaat.
zal vast wel ietrs vergeten zijn
Kaarsje aan, goed idee fannquote:
Oh ja, december en djmo.quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Marrije het volgende:
nu gaan lies en brandx het niet meer modden maar cat en elisa?
En natuurlijk om N. de mogelijkheid te ontnemen de baby een flesje te geven, dan heb ik als voedende moeder gewoon nog meer voorsprong qua bonding, en staat het kind altijd aan mijn kant als we het een keer niet eens zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je het alleen daarom doet
Ik weet wel zeker dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat je niet bevalt tijdens de 1000e SC
of we moeten het echt 'slow' maken![]()
Tja....je moet er iets voor over hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En natuurlijk om N. de mogelijkheid te ontnemen de baby een flesje te geven, dan heb ik als voedende moeder gewoon nog meer voorsprong qua bonding, en staat het kind altijd aan mijn kant als we het een keer niet eens zijn![]()
Ja idd... lijkt mij ook duidelijk dat je na 9 maanden rekening houden met je voeding en geen alcohol, uit puur genot nog eens minstens 6 maanden jezelf gaat lopen beperken
Dat is mijn issue niet, jij stelt dat ik het alleen maar om andere redenen doequote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja....je moet er iets voor over hebben
En jij gaat er serieus op inquote:Op zondag 28 november 2010 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is mijn issue niet, jij stelt dat ik het alleen maar om andere redenen doe
Ja...je bent al mooi genoegquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
En morgen ga ik mn zo mooi bij elkaar gespaarde " Beauty producten" opruimen en uitsorteren.
Ik heb een beetje moeite met dingen wegdoen ook al zijn ze geheel overbodig
Dat geef ik altijd aan mijn moeder. Die is gek op graties dure shit.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
En morgen ga ik mn zo mooi bij elkaar gespaarde " Beauty producten" opruimen en uitsorteren.
quote:
Ah nee....mijn moeder komt me juist helpen met weggooien...en dit is gewoon goeiekope meukquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat geef ik altijd aan mijn moeder. Die is gek op graties dure shit.![]()
Ze moet alleen even gaan FOK!ken, dan kan ik ook goede sier maken hier.
Oeh... ik denk dat ik zomaar iemand weet die er heel blij mee zou zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
Oh nee, laat maar, dat gaat m dan niet wordenquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah nee....mijn moeder komt me juist helpen met weggooien...en dit is gewoon goeiekope meuk
Als je denk dat het dan meer glanst telt het ook voor je zelfvertrouwen. Volgens mij hebben alle vrouwen die tikquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ik was niet aan het vissen hoor...maar als ik rationeel nadenk heb ik geen 5 verschillende producten nodig om je haar een mooi glansje te geven...
Mijn Ma is gek op goedkope shitquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah nee....mijn moeder komt me juist helpen met weggooien...en dit is gewoon goeiekope meuk
Hangt van het merk af.quote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... ik denk dat ik zomaar iemand weet die er heel blij mee zou zijn![]()
Oh en kleding, dat krijgt ze ook. Vandaag kwam ik met lege handen en dan zie ik aan haar dat ze de tranen probeert te verbijten. Pure teleurstelling maar het is natuurlijk niet altijd kerstmis.quote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder en ik hebben niet dezelfde maat...Maar ik heb wel al heel veel kleding uitgesorteert en die gaan de rode bak inquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh en kleding, dat krijgt ze ook. Vandaag kwam ik met lege handen en dan zie ik aan haar dat ze de tranen probeert te verbijten. Pure teleurstelling maar het is natuurlijk niet altijd kerstmis.![]()
Met jou afdankertjes loopt zij er hip bij?quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh en kleding, dat krijgt ze ook. Vandaag kwam ik met lege handen en dan zie ik aan haar dat ze de tranen probeert te verbijten. Pure teleurstelling maar het is natuurlijk niet altijd kerstmis.![]()
Ik krijg bij de Ici Paris ook altijd monstertjes als ik m'n geurtje kom kopen, en ik gebruik die dingen vrijwel nooit... ik gebruik shampoo, een scrub (niet dagelijks) en verder gewoon Nivea gezichtscreme, afgewisseld met Nivea DNAge als het zonnig is...quote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ik was niet aan het vissen hoor...maar als ik rationeel nadenk heb ik geen 5 verschillende producten nodig om je haar een mooi glansje te geven...
Het is vooral basis-shit hoor, truien, vesten. Shit die ik zelf een paar keer draag en denk: Why God, why??quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met jou afdankertjes loopt zij er hip bij?
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
die goedkope meuk is vast niet goed voor dr huid
Draag jij truien en vesten?quote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is vooral basis-shit hoor, truien, vesten. Shit die ik zelf een paar keer draag en denk: Why God, why??
Ik zit dit uit te leggen aan een man. Hidi, vergeet het, ja?
misschien dat het je mening zou veranderen, Yvonne heeft diep respect voor haarquote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).
quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Hou op, laten we het over auto's of voetbal hebben.
Volgens Cc ben ik te voorbarig met mijn conclusies. Nou, echt niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef Dementor het volgende:
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).
Zo gewoon geblevenquote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg bij de Ici Paris ook altijd monstertjes als ik m'n geurtje kom kopen, en ik gebruik die dingen vrijwel nooit... ik gebruik shampoo, een scrub (niet dagelijks) en verder gewoon Nivea gezichtscreme, afgewisseld met Nivea DNAge als het zonnig is...
Ik zou niet weten wat ik met een halve beauty-case vol zou moeten doen
Wattan, wattan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Cc ben ik te voorbarig met mijn conclusies. Nou, echt niet.
Wat een ongelofelijke uitzuiger is dat.
Nah, ik kan nog wel wat truien en vesten gebruiken.quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Ik deed het vanmorgen bijna in m'n broek toen ik jouw post over achteruitparkeren lasquote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Lees even terug over dat Biechtmoedertagje. Stelt niks voor hoor.quote:
Nou nee, ik zou gewoon niet weten wat ik met al die meuk zou moeten, ik bedoel; hoeveel lagen kun je nou helemaal smeren? En is een creme van ¤ 50,= werkelijk beter dan de Nivea van ¤ 2,50?quote:
Ja, maar dat is vast omdat jij wel heel goed achteruit kan parkeren? Jij bent zo'n type die het fluitend doet, volgens mij. iWijf!quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Leandra het volgende:
Ik deed het vanmorgen bijna in m'n broek toen ik jouw post over achteruitparkeren las
N. kwam later vragen waarom ik zo hard had gelachen... hij had me beneden gehoord
ik gebruik ook altijd gewoon een kruitvat of lidl eigen merkquote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou gewoon niet weten wat ik met al die meuk zou moeten, ik bedoel; hoeveel lagen kun je nou helemaal smeren? En is een creme van ¤ 50,= werkelijk beter dan de Nivea van ¤ 2,50?
Van die dure Nivea DNAge weet ik dat het voor mij werkt, zelfs zonnevlekjes krijg ik daarmee weg, maar dat wil niet zeggen dat ik het iedere dag hoef te gebruiken.
Sorry...quote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vast omdat jij wel heel goed achteruit kan parkeren? Jij bent zo'n type die het fluitend doet, volgens mij. iWijf!
Oeh ook lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een allergie voor bepaalde stoffen dus gebruik ik Weleda. Ook niet echt duur te noemen.
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Noek het volgende:
Mooie badkamer trouwens! Scroll wat heen en weer.
eet smakelijk...dat de pannenkoeken maar lekker mogen zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgen
Anyway, dinnertime
Ik wist dat deze reactie zou komen. En het ruikt nog lekker ook. Zelfs de babylijn.quote:
Laat zeg...quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgen
Anyway, dinnertime
Arnica massageolie.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
Clinique, Lush en heel veel soorten olie!Oooh olie!
heb je een vuurtje nodig?quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
Clinique, Lush en heel veel soorten olie!Oooh olie!
Jojoba, Argan, Macademia, Camelia, Olijf en Avocado.quote:
Eet zequote:
Doei en warm aankledenquote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
Smakelijk Leandra en N.
Ik loop even naar mijn pa, laterzzzz.
nee, hier geen eten over, sorryquote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb al gegeten, maar ik heb nog honger![]()
1 hamburger red ik het niet mee hoor
wij zijn de rlsquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef Dementor het volgende:
Toch vrij bizar, een RLS subforum zonder RLS.
Goeie shit!quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Jojoba, Argan, Macademia, Camelia, Olijf en Avocado.
En dat kost je de kop ook niet maar het is goede shit.
Van wie zou die nou zijn?quote:toevallig ook een hele kattenbak? de mijne is kapot (scheur in deksel en t klepje is verdwenen (ik denk tijdens de verhuizing zoekgeraakt)
Haha ik link net...quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
Even een crosspost vanuit het bijna nieuwe subforum.
[..]
Van wie zou die nou zijn?
Van rupsje nooit genoeg?quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrezelijk!quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat het geen Fischer-Price is en/of niet nieuw in doos zit, dan mot ze het niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Noek het volgende:
En dan heb je wat over. Zo van:
"Ja hoi, ik heb nog speelgoed over." En dan wil zij het. Wat ga je dan zeggen:"Ja nee, maar jij niet!!"Dat is hard.
Nou, laat maar. Leuk idee verder hoor, daar niet van.
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat het geen Fischer-Price is en/of niet nieuw in doos zit, dan mot ze het niet.
Schijtwijf is 't.
ik ook niet want dan gaat het niet om haarzelf maar om dr zoon, das toch anders hequote:
Ze wilde alleen maar Nijtje gordijnen voor de kinderkamer van Jan. Echt!quote:
Kon het niet laten.quote:
Linkje?quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wilde alleen maar Nijtje gordijnen voor de kinderkamer van Jan. Echt!
Zeg...durfalquote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volg het verhuisgeval van DJMO en je weet genoeg.quote:
vergeet de groene lampjes niet (liefst winnie de pooh)quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik dacht sponge bob...maar het was dus winniequote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet de groene lampjes niet (liefst winnie de pooh)
ja die sponge bob mag je zelf houdenquote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht sponge bob...maar het was dus winnie
dat vind ik heel niet ergquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die sponge bob mag je zelf houden
kan hoor, geneer je niet, in de op wordt ook gerept over een vakantiehuisje dat misschien niks staat te doen, dus gewoon vragenquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om er een paar daagjes uit te zijn, maar om dat daar nou te gaan vragen?
Meh.....quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan hoor, geneer je niet, in de op wordt ook gerept over een vakantiehuisje dat misschien niks staat te doen, dus gewoon vragen
Stuur hem gewoon op met stront en alquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Heb nog wel een kattebak staan, ook met een zwieberebnd klepje, zal ik hem opsturen met of zonder kattekorrels
Met !quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Heb nog wel een kattebak staan, ook met een zwieberebnd klepje, zal ik hem opsturen met of zonder kattekorrels
Ja, dat is allemaal wel leuk, zo anoniem dingen kunnen vragen, maar stel dat je dan dus een vakantiehuisje hebt wat zich een keer een week staat te vervelen, dan bied je het aan... komt er iemand in te zitten die geen drie posts normaal tegen je kan doen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan hoor, geneer je niet, in de op wordt ook gerept over een vakantiehuisje dat misschien niks staat te doen, dus gewoon vragen
mew... die bedelbitch heeft nu ook dat andere topic ondekt en die vroeg daarquote:Op zondag 28 november 2010 21:45 schreef CarOnline het volgende:
Waar gaat het allemaal over?
Moet ik nog mobiel terug lezen?
Oh!quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef anufri het volgende:
[..]
mew... die bedelbitch heeft nu ook dat andere topic ondekt en die vroeg daar
om een kattebak
dawast eigenlijk
Ik wil me wel even voorstellen voorquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel leuk, zo anoniem dingen kunnen vragen, maar stel dat je dan dus een vakantiehuisje hebt wat zich een keer een week staat te vervelen, dan bied je het aan... komt er iemand in te zitten die geen drie posts normaal tegen je kan doen.
En als de vrager anoniem mag blijven, is de "gever" dan ook anoniem?
Of je biedt een lift aan aan iemand die het nodig heeft, en dan blijkt het LS te zijn die je moet vervoeren
Ik denk dat Danny dat bannerprobleem voor je kan oplossen door je een abo te verkopen, dan kun je zelf beslissen welke banners je wel en niet wilt hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef anufri het volgende:
Ik heb geen zin in TV![]()
Ik heb eigenlijk nergens zin ingewoon een beetje dom Fokken
![]()
meer niet...
en het is te vroeg om naar bed te gaan, bovendien heb ik bijna de hele
dag in mijn nest gelegendus dat schiet ook niet op...
ow... ja en had ik al verteld dat ik door door die klotebanner niet
ken Fokken in bed...
Laten ze daaaaaaaaaaaar eens wat aan doen, nee wat segt Danny dan
koop maar een nieuwe laptop![]()
ja gaat ik ook wel doen heur, maar is toch een beetje raaaaaaaaaaaaaaaaar ...
vin ik dan
Je kreeg wel mooi onderdak van hem toch?quote:Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil me wel even voorstellen voor![]()
En als het LS is valt het nog mee, kan erger
Anders vraag je er om...ik denk dat een heleboel mensen het wel zullen begrijpenquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef anufri het volgende:
Ik heb geen zin in TV![]()
Ik heb eigenlijk nergens zin ingewoon een beetje dom Fokken
![]()
meer niet...
en het is te vroeg om naar bed te gaan, bovendien heb ik bijna de hele
dag in mijn nest gelegendus dat schiet ook niet op...
ow... ja en had ik al verteld dat ik door door die klotebanner niet
ken Fokken in bed...
Laten ze daaaaaaaaaaaar eens wat aan doen, nee wat segt Danny dan
koop maar een nieuwe laptop![]()
ja gaat ik ook wel doen heur, maar is toch een beetje raaaaaaaaaaaaaaaaar ...
vin ik dan
o met zo'n abo geval kan je die banner uitzetten?quote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny dat bannerprobleem voor je kan oplossen door je een abo te verkopen, dan kun je zelf beslissen welke banners je wel en niet wilt hebben
Ja ik weet dat LS nog meevalt, maar ook daar zit je als vrouw alleen niet op te wachten zeg maar...quote:Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil me wel even voorstellen voor![]()
En als het LS is valt het nog mee, kan erger
Daarom, daanaast is LS een prima vent met een klein hartje met (misschien) een grote bekquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef anufri het volgende:
[..]
Je kreeg wel mooi onderdak van hem toch?
Misschien liep niet alles zoals jullie gedacht hadden, maar het gebaar was mooi
ja vin ik dan weer, seg ik er maar effe bij
Daar om een laptop vragen ?quote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Anders vraag je er om...ik denk dat een heleboel mensen het wel zullen begrijpen![]()
[ afbeelding ]
Yep, dan kun je de FOK!headers uit de roulatie halen, en alleen je eigen headers gebruiken...quote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef anufri het volgende:
[..]
o met zo'n abo geval kan je die banner uitzetten?
slim verkooptruukkie van onze Danquote:Op zondag 28 november 2010 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, dan kun je de FOK!headers uit de roulatie halen, en alleen je eigen headers gebruiken...
Als jij iemand een lift geeft wil je natuurlijk neuken ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet dat LS nog meevalt, maar ook daar zit je als vrouw alleen niet op te wachten zeg maar...
Tsja, als je voor de banner een verse laptop moet kopen, dan beperkt het je mogelijke bijdragen aan andere FOK! goede doelen nogal lijkt mequote:Op zondag 28 november 2010 21:53 schreef anufri het volgende:
[..]
Daar om een laptop vragen ?![]()
nee man als ik wil kan ik er morgen eentje kopen, maar alleen voor die
klotebanner vin ik dat zonde, de rest doet het nog eh.... redelijk![]()
neh.. ik krijg een nieuwemaar dat laat ik aan die Griek over want
daar heb ik niet zo heeeeel erg veel verstand vanop zijn zachts gezegt...
Da's eigenlijk wel waar...quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, als je voor de banner een verse laptop moet kopen, dan beperkt het je mogelijke bijdragen aan andere FOK! goede doelen nogal lijkt me![]()
Want als je een nieuwe laptop moet, dan kan er geen nieuwe kattenbak vanaf, en daar gaat iemand de dupe van worden....
Er zullen idd figuren zijn die op die manier redeneren...quote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij iemand een lift geeft wil je natuurlijk neuken ook![]()
(waar zit je dan op te wachten als je iemand een lift geeft)
Ik ook niet, maar tis al te laat ...quote:
Ik zou ook wel een beetje willen weten met wie ik te maken heb iddquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zullen idd figuren zijn die op die manier redeneren...
Maar stel nou dat een blaaskaak als Draaijer een vakantiehuisje zou hebben en beschikbaar zou stellen.... dan kan ik me voorstellen dat er figuren zijn die zich af en toe zo ergeren aan z'n patserigheid, dat ze wel blij zijn met z'n vakantiehuisje, maar niet erg voorzichtig doen met z'n "unit" die hij daar voor de deur heeft staan.
(Draaijertaal voor auto = unit)
quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar tis al te laat ...
Ik heb dat tweede FOK!kers voor FOK!kers topic al niet eens in m'n MyAT gezet, gewoon omdat het inmiddels meer ergernis dan "oeh, wat is FOK! toch heerlijkquote:
Slaap lekker !quote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik erger me kapot![]()
Met dat gezegd zet ik mijn goed werkende laptop uit![]()
Trusten
Trusten Laysa, hoop dat jullie een rustige nacht hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik erger me kapot![]()
Met dat gezegd zet ik mijn goed werkende laptop uit![]()
Trusten
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben alleen maar benieuwd waar hetquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat tweede FOK!kers voor FOK!kers topic al niet eens in m'n MyAT gezet, gewoon omdat het inmiddels meer ergernis dan "oeh, wat is FOK! toch heerlijk" begint op te leveren, en dat terwijl ik normaal geen ergernis heb van hulp-topics, maar alleen een heel warm gevoel.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef mootie het volgende:
Ik krijg er een beetje een gek gevoel bij. Enerzijds alsof Fok! vol zit met mensen die half op straat wonen, en de rest van de Fok!kers wil zo aan het eind van het jaar nog een beetje karma verzamelen.
Gewoon achteroverleunen en volgen die hapquote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
ohhhh dit is het laatste wat ik erover zeg, ze krijgt een ledikantje, en de stokbrood is op, er komt weer nieuwe aan wordt gewoon meegenomen door de visite, en de zak met spekkies voor het knulletje heeft ze bewaard voor 5 dec. en morgen wordt ze opgehaald, hoeft ze met deze takkekou niet op de fiets, maar ze moet wel achterin met knul ze moet naar de peuterspeelzaal.
ik heb het nou eens zo gevolgd, maar gewoon een draaideuronderbuikgevoelens krijg je ervan, nog ff en er staan een sinterklaas en piet op de stoep, helemaal gratis en voor niks met 4 zakken spiksplinternieuwe kadotjes.
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niksquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[..]
Gewoon achteroverleunen en volgen die hap![]()
rustig uitademen
hiero ontspannen muziekkie voor je![]()
Bitch !quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niks
Was het lekker?quote:
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,quote:
hahaha ja son is afgelopen nu weer terug naar Marvinquote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef anufri het volgende:
[..]
Bitch !![]()
hier dan heb je negert weer![]()
geen dankgraag gedaan
![]()
veul plezier met je negert![]()
.
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank jequote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef anufri het volgende:
[..]
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,![]()
en maakt niet uit met wie?
leg effe uit, als ik het daar vraag heb ik gelijk al die gasten op mijn nek
Vond ik ook wel, kijken waardquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
The Social Network is echt een geweldige film.
Is wel een avontuur...quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank je
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef anufri het volgende:
[..]
Is wel een avontuur...
neem je je cam mee ?
kijk nu ken het nog leuk wordenquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijk
met rumquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef anufri het volgende:
nog 1 choco maken en dan ga ik mijn nest maar in..
denk ik...
weet nog niet zeker
Ja, mooiquote:
Die leek zijn zaakjes wel voor elkaar te hebben, toch jammer dat napster nooit iets is geworden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, mooi. Die Napster-dude lijkt enorm op Justin Timberlake
.
Abject!quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwe forum is al open.
Nieuw forum FHF, nieuwe mods smegmanus en Cat22, welkom!
FOK!kers helpen FOK!kers
Caro zoekt een kooi krijg jij een poppenhuis, zoiets was hetquote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik heb nog een groene kooi, hooi, caviavoer en zaagsel voor de liefhebber.
Alleen zonder cavia want die is doot
Morgen Teun,quote:Op maandag 29 november 2010 08:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie zijn er nu maf, de posters hier die topic na topic vol zitten te plempen met vuige kritiek op DJMO, de gevers aan DJMO of DJMO die gewoon direct/indirect vraagt en krijgt.
Ik weet het antwoord wel
Valt toch wel mee, die banners.quote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan niet quoten, want ik verrek het om een overvloed aan banners van goedheiligman Danny door m'n strot geduwd te krijgen
Waar ik niet om vraag wens ik niet te ontvangen, ik lijk wel wat op DJMO, maar dan omgekeerdquote:Valt toch wel mee, die banners.
Heb er maar drie en die zijn nog in het Spaans
ach quote ik je wel, hoe is het met je, hoop alles goed natuurlijk, en heb jij al sneeuw, Amsterdam nog helemaal niks terwijl ze maar belovenquote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan niet quoten, want ik verrek het om een overvloed aan banners van goedheiligman Danny door m'n strot geduwd te krijgen
't Gaat prima, alleen geen sneeuw tot nu toequote:ach quote ik je wel, hoe is het met je, hoop alles goed natuurlijk, en heb jij al sneeuw, Amsterdam nog helemaal niks terwijl ze maar beloven
quote:Op maandag 29 november 2010 08:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat prima, alleen geen sneeuw tot nu toe![]()
Misschien vanmiddag?
Ik zie door de banners de chat niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 08:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had me er ff over genotificeerd!
Wat doet ze toch leuk en grappigquote:Ik zie door de banners de chat niet meer.
In je doosje denk ik?quote:Het wordt alleen nog maar kouder!
Houtkachel FTW. Hier snort hij al weer volopquote:Heb de verwarming wel aan, maar alleen van die elektrische radiatoren.
We hebben geen gas
Hier ook, heb de helft van mijn olijfbomen al opgebrandquote:Op maandag 29 november 2010 09:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Houtkachel FTW. Hier snort hij al weer volop
Ik heb gefietst vanmorgen, maar windkracht 4 is niet zo tofquote:Op maandag 29 november 2010 09:00 schreef Noek het volgende:
Ik zie door de banners de chat niet meer.![]()
Het wordt alleen nog maar kouder!
Als ze rijden.quote:Op maandag 29 november 2010 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gefietst vanmorgen, maar windkracht 4 is niet zo tof. Morgen trein denk ik, of ik moet een blikkie motivatie vinden.
Kun je daar geen ander brandhout kopen? Er zijn vast wel meer Spanjolen met een houtkachelquote:Maar de vijgenbomen willen niet branden
De schuur ligt nog vol met brandhout....dus 2 maanden heb ik nog wel.quote:Op maandag 29 november 2010 09:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je daar geen ander brandhout kopen? Er zijn vast wel meer Spanjolen met een houtkachel
1000 euro, is die spaanse stroom zo duur danquote:Op maandag 29 november 2010 09:05 schreef hondjes het volgende:
Ik ga zo meteen meneer hondjes zijn bed uitpleuren
Ik barst van de kou, ik wil de open haard aan.
Heb de verwarming wel aan, maar alleen van die elektrische radiatoren.
We hebben geen gas.![]()
maar ze hebbben wel automatisch 1000 euro van mijn bank gehaald, de electrica Spain
Goed gedaan, anders een maillot aantrekken en hele warme sokken. Dan maar hopen dat je geen ongeluk krijgt want behalve Robin Hood, blijft een maillot op een mon toch raar.quote:Op maandag 29 november 2010 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb gefietst vanmorgen, maar windkracht 4 is niet zo tof. Morgen trein denk ik, of ik moet een blikkie motivatie vinden.
Je kunt niet kappen en gelijk stoken hè. 't Moet een jaartje drogen, eikenhout twee jaar. Maar dan heb je ook wat, die warmte van open vuur is veel lekkerder dan van zo'n cvquote:En dan gaan we wel weer snoeien, heb nog van die lelijke snelgroeiers, die moeten ook kaal.
Ho ho Peter Pan komt er ook mee weg.quote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed gedaan, anders een maillot aantrekken en hele warme sokken. Dan maar hopen dat je geen ongeluk krijgt want behalve Robin Hood, blijft een maillot op een mon toch raar.
Daarom ga ik nu maar fijn binnen fietsen.
Volgens mij hebben ze daar goedkoop Nederlands gasquote:1000 euro, is die spaanse stroom zo duur dan
Ja, eigenlijk wel meer ook bedenk ik me net.quote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho Peter Pan komt er ook mee weg.
oke, vind het me een hoog bedrag hoor 1000 euroquote:Op maandag 29 november 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar goedkoop Nederlands gas
Heb ikquote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed gedaan, anders een maillot aantrekken en hele warme sokken.
Isoleert als een gekquote:Van de week toch maar ff een mutsje scoren ofzo
Heb jij nog hippe ideeën?
quote:Hollandse theemuts.
Tijdens het theeuurtje mag bij de theeleuten deze hollandse theemuts niet ontbreken.
Gezellig met stippen, en ruiten, en hollandse afbeelding en met een lint waar dansende boertjes en boerinnetjes staan afgebeeld.
Aan de andere kant is een roodwitblauw lint bevestigd.
Gevuld met fiberfill
Noord-Laren, als ik me goed heb laten inlichten.....quote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
min 11, nou laat maar komen de vorst, ben benieuwd wie de 1e marathon op ijs gaat krijgen.
goedemorgen mera
Hondjes had toch juist geen gas, maar alleen electriciteit?!quote:Op maandag 29 november 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar goedkoop Nederlands gas
okequote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Noord-Laren, als ik me goed heb laten inlichten.....
quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef spuitje het volgende:
Duizend!!!
Leandra, mooie badkamer, wat een verschil zeg!
Laysa, ik zou willen dat het zou kunnen, net zoals ik graag mijn zwager aan een goedwerkende lever zou willen helpen, maar het gaat niet!
En die DJMO......? Ik blijf wat dat betreft nog maar even op mijn handen zitten
quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.
Maar goed, DJMO heeft die veer die Yvonne vanmiddag in d'r reet stak al tot sig gemaakt, dus ik ben nergens meer verbaasd over.
Nou ja, bla, kan wel blijven quoten, maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het doet me iig geen goed dit te lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |