Ik kan er niks aan doen, maar ik ben alleen maar benieuwd waar hetquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat tweede FOK!kers voor FOK!kers topic al niet eens in m'n MyAT gezet, gewoon omdat het inmiddels meer ergernis dan "oeh, wat is FOK! toch heerlijk" begint op te leveren, en dat terwijl ik normaal geen ergernis heb van hulp-topics, maar alleen een heel warm gevoel.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef mootie het volgende:
Ik krijg er een beetje een gek gevoel bij. Enerzijds alsof Fok! vol zit met mensen die half op straat wonen, en de rest van de Fok!kers wil zo aan het eind van het jaar nog een beetje karma verzamelen.
Gewoon achteroverleunen en volgen die hapquote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
ohhhh dit is het laatste wat ik erover zeg, ze krijgt een ledikantje, en de stokbrood is op, er komt weer nieuwe aan wordt gewoon meegenomen door de visite, en de zak met spekkies voor het knulletje heeft ze bewaard voor 5 dec. en morgen wordt ze opgehaald, hoeft ze met deze takkekou niet op de fiets, maar ze moet wel achterin met knul ze moet naar de peuterspeelzaal.
ik heb het nou eens zo gevolgd, maar gewoon een draaideuronderbuikgevoelens krijg je ervan, nog ff en er staan een sinterklaas en piet op de stoep, helemaal gratis en voor niks met 4 zakken spiksplinternieuwe kadotjes.
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niksquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[..]
Gewoon achteroverleunen en volgen die hap![]()
rustig uitademen
hiero ontspannen muziekkie voor je![]()
Bitch !quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niks
Was het lekker?quote:
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,quote:
hahaha ja son is afgelopen nu weer terug naar Marvinquote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef anufri het volgende:
[..]
Bitch !![]()
hier dan heb je negert weer![]()
geen dankgraag gedaan
![]()
veul plezier met je negert![]()
.
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank jequote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef anufri het volgende:
[..]
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,![]()
en maakt niet uit met wie?
leg effe uit, als ik het daar vraag heb ik gelijk al die gasten op mijn nek
Vond ik ook wel, kijken waardquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
The Social Network is echt een geweldige film.
Is wel een avontuur...quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank je
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef anufri het volgende:
[..]
Is wel een avontuur...
neem je je cam mee ?
kijk nu ken het nog leuk wordenquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijk
met rumquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef anufri het volgende:
nog 1 choco maken en dan ga ik mijn nest maar in..
denk ik...
weet nog niet zeker
Ja, mooiquote:
Die leek zijn zaakjes wel voor elkaar te hebben, toch jammer dat napster nooit iets is geworden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, mooi. Die Napster-dude lijkt enorm op Justin Timberlake
.
Abject!quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwe forum is al open.
Nieuw forum FHF, nieuwe mods smegmanus en Cat22, welkom!
FOK!kers helpen FOK!kers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |