Ik denk dat Danny dat bannerprobleem voor je kan oplossen door je een abo te verkopen, dan kun je zelf beslissen welke banners je wel en niet wilt hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef anufri het volgende:
Ik heb geen zin in TV![]()
Ik heb eigenlijk nergens zin ingewoon een beetje dom Fokken
![]()
meer niet...
en het is te vroeg om naar bed te gaan, bovendien heb ik bijna de hele
dag in mijn nest gelegendus dat schiet ook niet op...
ow... ja en had ik al verteld dat ik door door die klotebanner niet
ken Fokken in bed...
Laten ze daaaaaaaaaaaar eens wat aan doen, nee wat segt Danny dan
koop maar een nieuwe laptop![]()
ja gaat ik ook wel doen heur, maar is toch een beetje raaaaaaaaaaaaaaaaar ...
vin ik dan
Je kreeg wel mooi onderdak van hem toch?quote:Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil me wel even voorstellen voor![]()
En als het LS is valt het nog mee, kan erger
Anders vraag je er om...ik denk dat een heleboel mensen het wel zullen begrijpenquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef anufri het volgende:
Ik heb geen zin in TV![]()
Ik heb eigenlijk nergens zin ingewoon een beetje dom Fokken
![]()
meer niet...
en het is te vroeg om naar bed te gaan, bovendien heb ik bijna de hele
dag in mijn nest gelegendus dat schiet ook niet op...
ow... ja en had ik al verteld dat ik door door die klotebanner niet
ken Fokken in bed...
Laten ze daaaaaaaaaaaar eens wat aan doen, nee wat segt Danny dan
koop maar een nieuwe laptop![]()
ja gaat ik ook wel doen heur, maar is toch een beetje raaaaaaaaaaaaaaaaar ...
vin ik dan
o met zo'n abo geval kan je die banner uitzetten?quote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny dat bannerprobleem voor je kan oplossen door je een abo te verkopen, dan kun je zelf beslissen welke banners je wel en niet wilt hebben
Ja ik weet dat LS nog meevalt, maar ook daar zit je als vrouw alleen niet op te wachten zeg maar...quote:Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil me wel even voorstellen voor![]()
En als het LS is valt het nog mee, kan erger
Daarom, daanaast is LS een prima vent met een klein hartje met (misschien) een grote bekquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef anufri het volgende:
[..]
Je kreeg wel mooi onderdak van hem toch?
Misschien liep niet alles zoals jullie gedacht hadden, maar het gebaar was mooi
ja vin ik dan weer, seg ik er maar effe bij
Daar om een laptop vragen ?quote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Anders vraag je er om...ik denk dat een heleboel mensen het wel zullen begrijpen![]()
[ afbeelding ]
Yep, dan kun je de FOK!headers uit de roulatie halen, en alleen je eigen headers gebruiken...quote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef anufri het volgende:
[..]
o met zo'n abo geval kan je die banner uitzetten?
slim verkooptruukkie van onze Danquote:Op zondag 28 november 2010 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, dan kun je de FOK!headers uit de roulatie halen, en alleen je eigen headers gebruiken...
Als jij iemand een lift geeft wil je natuurlijk neuken ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet dat LS nog meevalt, maar ook daar zit je als vrouw alleen niet op te wachten zeg maar...
Tsja, als je voor de banner een verse laptop moet kopen, dan beperkt het je mogelijke bijdragen aan andere FOK! goede doelen nogal lijkt mequote:Op zondag 28 november 2010 21:53 schreef anufri het volgende:
[..]
Daar om een laptop vragen ?![]()
nee man als ik wil kan ik er morgen eentje kopen, maar alleen voor die
klotebanner vin ik dat zonde, de rest doet het nog eh.... redelijk![]()
neh.. ik krijg een nieuwemaar dat laat ik aan die Griek over want
daar heb ik niet zo heeeeel erg veel verstand vanop zijn zachts gezegt...
Da's eigenlijk wel waar...quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, als je voor de banner een verse laptop moet kopen, dan beperkt het je mogelijke bijdragen aan andere FOK! goede doelen nogal lijkt me![]()
Want als je een nieuwe laptop moet, dan kan er geen nieuwe kattenbak vanaf, en daar gaat iemand de dupe van worden....
Er zullen idd figuren zijn die op die manier redeneren...quote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij iemand een lift geeft wil je natuurlijk neuken ook![]()
(waar zit je dan op te wachten als je iemand een lift geeft)
Ik ook niet, maar tis al te laat ...quote:
Ik zou ook wel een beetje willen weten met wie ik te maken heb iddquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zullen idd figuren zijn die op die manier redeneren...
Maar stel nou dat een blaaskaak als Draaijer een vakantiehuisje zou hebben en beschikbaar zou stellen.... dan kan ik me voorstellen dat er figuren zijn die zich af en toe zo ergeren aan z'n patserigheid, dat ze wel blij zijn met z'n vakantiehuisje, maar niet erg voorzichtig doen met z'n "unit" die hij daar voor de deur heeft staan.
(Draaijertaal voor auto = unit)
quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar tis al te laat ...
Ik heb dat tweede FOK!kers voor FOK!kers topic al niet eens in m'n MyAT gezet, gewoon omdat het inmiddels meer ergernis dan "oeh, wat is FOK! toch heerlijkquote:
Slaap lekker !quote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik erger me kapot![]()
Met dat gezegd zet ik mijn goed werkende laptop uit![]()
Trusten
Trusten Laysa, hoop dat jullie een rustige nacht hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik erger me kapot![]()
Met dat gezegd zet ik mijn goed werkende laptop uit![]()
Trusten
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben alleen maar benieuwd waar hetquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat tweede FOK!kers voor FOK!kers topic al niet eens in m'n MyAT gezet, gewoon omdat het inmiddels meer ergernis dan "oeh, wat is FOK! toch heerlijk" begint op te leveren, en dat terwijl ik normaal geen ergernis heb van hulp-topics, maar alleen een heel warm gevoel.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef mootie het volgende:
Ik krijg er een beetje een gek gevoel bij. Enerzijds alsof Fok! vol zit met mensen die half op straat wonen, en de rest van de Fok!kers wil zo aan het eind van het jaar nog een beetje karma verzamelen.
Gewoon achteroverleunen en volgen die hapquote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
ohhhh dit is het laatste wat ik erover zeg, ze krijgt een ledikantje, en de stokbrood is op, er komt weer nieuwe aan wordt gewoon meegenomen door de visite, en de zak met spekkies voor het knulletje heeft ze bewaard voor 5 dec. en morgen wordt ze opgehaald, hoeft ze met deze takkekou niet op de fiets, maar ze moet wel achterin met knul ze moet naar de peuterspeelzaal.
ik heb het nou eens zo gevolgd, maar gewoon een draaideuronderbuikgevoelens krijg je ervan, nog ff en er staan een sinterklaas en piet op de stoep, helemaal gratis en voor niks met 4 zakken spiksplinternieuwe kadotjes.
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niksquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[..]
Gewoon achteroverleunen en volgen die hap![]()
rustig uitademen
hiero ontspannen muziekkie voor je![]()
Bitch !quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niks
Was het lekker?quote:
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,quote:
hahaha ja son is afgelopen nu weer terug naar Marvinquote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef anufri het volgende:
[..]
Bitch !![]()
hier dan heb je negert weer![]()
geen dankgraag gedaan
![]()
veul plezier met je negert![]()
.
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank jequote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef anufri het volgende:
[..]
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,![]()
en maakt niet uit met wie?
leg effe uit, als ik het daar vraag heb ik gelijk al die gasten op mijn nek
Vond ik ook wel, kijken waardquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
The Social Network is echt een geweldige film.
Is wel een avontuur...quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank je
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef anufri het volgende:
[..]
Is wel een avontuur...
neem je je cam mee ?
kijk nu ken het nog leuk wordenquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijk
met rumquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef anufri het volgende:
nog 1 choco maken en dan ga ik mijn nest maar in..
denk ik...
weet nog niet zeker
Ja, mooiquote:
Die leek zijn zaakjes wel voor elkaar te hebben, toch jammer dat napster nooit iets is geworden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, mooi. Die Napster-dude lijkt enorm op Justin Timberlake
.
Abject!quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwe forum is al open.
Nieuw forum FHF, nieuwe mods smegmanus en Cat22, welkom!
FOK!kers helpen FOK!kers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |