Ze wilde alleen maar Nijtje gordijnen voor de kinderkamer van Jan. Echt!quote:
Kon het niet laten.quote:
Linkje?quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wilde alleen maar Nijtje gordijnen voor de kinderkamer van Jan. Echt!
Zeg...durfalquote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volg het verhuisgeval van DJMO en je weet genoeg.quote:
vergeet de groene lampjes niet (liefst winnie de pooh)quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik dacht sponge bob...maar het was dus winniequote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet de groene lampjes niet (liefst winnie de pooh)
ja die sponge bob mag je zelf houdenquote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht sponge bob...maar het was dus winnie
dat vind ik heel niet ergquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die sponge bob mag je zelf houden
kan hoor, geneer je niet, in de op wordt ook gerept over een vakantiehuisje dat misschien niks staat te doen, dus gewoon vragenquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om er een paar daagjes uit te zijn, maar om dat daar nou te gaan vragen?
Meh.....quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan hoor, geneer je niet, in de op wordt ook gerept over een vakantiehuisje dat misschien niks staat te doen, dus gewoon vragen
Stuur hem gewoon op met stront en alquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Heb nog wel een kattebak staan, ook met een zwieberebnd klepje, zal ik hem opsturen met of zonder kattekorrels
Met !quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Heb nog wel een kattebak staan, ook met een zwieberebnd klepje, zal ik hem opsturen met of zonder kattekorrels
Ja, dat is allemaal wel leuk, zo anoniem dingen kunnen vragen, maar stel dat je dan dus een vakantiehuisje hebt wat zich een keer een week staat te vervelen, dan bied je het aan... komt er iemand in te zitten die geen drie posts normaal tegen je kan doen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan hoor, geneer je niet, in de op wordt ook gerept over een vakantiehuisje dat misschien niks staat te doen, dus gewoon vragen
mew... die bedelbitch heeft nu ook dat andere topic ondekt en die vroeg daarquote:Op zondag 28 november 2010 21:45 schreef CarOnline het volgende:
Waar gaat het allemaal over?
Moet ik nog mobiel terug lezen?
Oh!quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef anufri het volgende:
[..]
mew... die bedelbitch heeft nu ook dat andere topic ondekt en die vroeg daar
om een kattebak
dawast eigenlijk
Ik wil me wel even voorstellen voorquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel leuk, zo anoniem dingen kunnen vragen, maar stel dat je dan dus een vakantiehuisje hebt wat zich een keer een week staat te vervelen, dan bied je het aan... komt er iemand in te zitten die geen drie posts normaal tegen je kan doen.
En als de vrager anoniem mag blijven, is de "gever" dan ook anoniem?
Of je biedt een lift aan aan iemand die het nodig heeft, en dan blijkt het LS te zijn die je moet vervoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |