Arnica massageolie.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
Clinique, Lush en heel veel soorten olie!Oooh olie!
heb je een vuurtje nodig?quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
Clinique, Lush en heel veel soorten olie!Oooh olie!
Jojoba, Argan, Macademia, Camelia, Olijf en Avocado.quote:
Eet zequote:
Doei en warm aankledenquote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
Smakelijk Leandra en N.
Ik loop even naar mijn pa, laterzzzz.
nee, hier geen eten over, sorryquote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb al gegeten, maar ik heb nog honger![]()
1 hamburger red ik het niet mee hoor
wij zijn de rlsquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef Dementor het volgende:
Toch vrij bizar, een RLS subforum zonder RLS.
Goeie shit!quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Jojoba, Argan, Macademia, Camelia, Olijf en Avocado.
En dat kost je de kop ook niet maar het is goede shit.
Van wie zou die nou zijn?quote:toevallig ook een hele kattenbak? de mijne is kapot (scheur in deksel en t klepje is verdwenen (ik denk tijdens de verhuizing zoekgeraakt)
Haha ik link net...quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
Even een crosspost vanuit het bijna nieuwe subforum.
[..]
Van wie zou die nou zijn?
Van rupsje nooit genoeg?quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrezelijk!quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat het geen Fischer-Price is en/of niet nieuw in doos zit, dan mot ze het niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Noek het volgende:
En dan heb je wat over. Zo van:
"Ja hoi, ik heb nog speelgoed over." En dan wil zij het. Wat ga je dan zeggen:"Ja nee, maar jij niet!!"Dat is hard.
Nou, laat maar. Leuk idee verder hoor, daar niet van.
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat het geen Fischer-Price is en/of niet nieuw in doos zit, dan mot ze het niet.
Schijtwijf is 't.
ik ook niet want dan gaat het niet om haarzelf maar om dr zoon, das toch anders hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |