Oh ja, december en djmo.quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Marrije het volgende:
nu gaan lies en brandx het niet meer modden maar cat en elisa?
En natuurlijk om N. de mogelijkheid te ontnemen de baby een flesje te geven, dan heb ik als voedende moeder gewoon nog meer voorsprong qua bonding, en staat het kind altijd aan mijn kant als we het een keer niet eens zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je het alleen daarom doet
Ik weet wel zeker dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat je niet bevalt tijdens de 1000e SC
of we moeten het echt 'slow' maken![]()
Tja....je moet er iets voor over hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En natuurlijk om N. de mogelijkheid te ontnemen de baby een flesje te geven, dan heb ik als voedende moeder gewoon nog meer voorsprong qua bonding, en staat het kind altijd aan mijn kant als we het een keer niet eens zijn![]()
Ja idd... lijkt mij ook duidelijk dat je na 9 maanden rekening houden met je voeding en geen alcohol, uit puur genot nog eens minstens 6 maanden jezelf gaat lopen beperken
Dat is mijn issue niet, jij stelt dat ik het alleen maar om andere redenen doequote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja....je moet er iets voor over hebben
En jij gaat er serieus op inquote:Op zondag 28 november 2010 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is mijn issue niet, jij stelt dat ik het alleen maar om andere redenen doe
Ja...je bent al mooi genoegquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
En morgen ga ik mn zo mooi bij elkaar gespaarde " Beauty producten" opruimen en uitsorteren.
Ik heb een beetje moeite met dingen wegdoen ook al zijn ze geheel overbodig
Dat geef ik altijd aan mijn moeder. Die is gek op graties dure shit.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
En morgen ga ik mn zo mooi bij elkaar gespaarde " Beauty producten" opruimen en uitsorteren.
quote:
Ah nee....mijn moeder komt me juist helpen met weggooien...en dit is gewoon goeiekope meukquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat geef ik altijd aan mijn moeder. Die is gek op graties dure shit.![]()
Ze moet alleen even gaan FOK!ken, dan kan ik ook goede sier maken hier.
Oeh... ik denk dat ik zomaar iemand weet die er heel blij mee zou zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
Oh nee, laat maar, dat gaat m dan niet wordenquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah nee....mijn moeder komt me juist helpen met weggooien...en dit is gewoon goeiekope meuk
Als je denk dat het dan meer glanst telt het ook voor je zelfvertrouwen. Volgens mij hebben alle vrouwen die tikquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ik was niet aan het vissen hoor...maar als ik rationeel nadenk heb ik geen 5 verschillende producten nodig om je haar een mooi glansje te geven...
Mijn Ma is gek op goedkope shitquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah nee....mijn moeder komt me juist helpen met weggooien...en dit is gewoon goeiekope meuk
Hangt van het merk af.quote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... ik denk dat ik zomaar iemand weet die er heel blij mee zou zijn![]()
Oh en kleding, dat krijgt ze ook. Vandaag kwam ik met lege handen en dan zie ik aan haar dat ze de tranen probeert te verbijten. Pure teleurstelling maar het is natuurlijk niet altijd kerstmis.quote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder en ik hebben niet dezelfde maat...Maar ik heb wel al heel veel kleding uitgesorteert en die gaan de rode bak inquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh en kleding, dat krijgt ze ook. Vandaag kwam ik met lege handen en dan zie ik aan haar dat ze de tranen probeert te verbijten. Pure teleurstelling maar het is natuurlijk niet altijd kerstmis.![]()
Met jou afdankertjes loopt zij er hip bij?quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh en kleding, dat krijgt ze ook. Vandaag kwam ik met lege handen en dan zie ik aan haar dat ze de tranen probeert te verbijten. Pure teleurstelling maar het is natuurlijk niet altijd kerstmis.![]()
Ik krijg bij de Ici Paris ook altijd monstertjes als ik m'n geurtje kom kopen, en ik gebruik die dingen vrijwel nooit... ik gebruik shampoo, een scrub (niet dagelijks) en verder gewoon Nivea gezichtscreme, afgewisseld met Nivea DNAge als het zonnig is...quote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ik was niet aan het vissen hoor...maar als ik rationeel nadenk heb ik geen 5 verschillende producten nodig om je haar een mooi glansje te geven...
Het is vooral basis-shit hoor, truien, vesten. Shit die ik zelf een paar keer draag en denk: Why God, why??quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met jou afdankertjes loopt zij er hip bij?
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
die goedkope meuk is vast niet goed voor dr huid
Draag jij truien en vesten?quote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is vooral basis-shit hoor, truien, vesten. Shit die ik zelf een paar keer draag en denk: Why God, why??
Ik zit dit uit te leggen aan een man. Hidi, vergeet het, ja?
misschien dat het je mening zou veranderen, Yvonne heeft diep respect voor haarquote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).
quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Hou op, laten we het over auto's of voetbal hebben.
Volgens Cc ben ik te voorbarig met mijn conclusies. Nou, echt niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef Dementor het volgende:
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).
Zo gewoon geblevenquote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg bij de Ici Paris ook altijd monstertjes als ik m'n geurtje kom kopen, en ik gebruik die dingen vrijwel nooit... ik gebruik shampoo, een scrub (niet dagelijks) en verder gewoon Nivea gezichtscreme, afgewisseld met Nivea DNAge als het zonnig is...
Ik zou niet weten wat ik met een halve beauty-case vol zou moeten doen
Wattan, wattan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Cc ben ik te voorbarig met mijn conclusies. Nou, echt niet.
Wat een ongelofelijke uitzuiger is dat.
Nah, ik kan nog wel wat truien en vesten gebruiken.quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Ik deed het vanmorgen bijna in m'n broek toen ik jouw post over achteruitparkeren lasquote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Lees even terug over dat Biechtmoedertagje. Stelt niks voor hoor.quote:
Nou nee, ik zou gewoon niet weten wat ik met al die meuk zou moeten, ik bedoel; hoeveel lagen kun je nou helemaal smeren? En is een creme van ¤ 50,= werkelijk beter dan de Nivea van ¤ 2,50?quote:
Ja, maar dat is vast omdat jij wel heel goed achteruit kan parkeren? Jij bent zo'n type die het fluitend doet, volgens mij. iWijf!quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Leandra het volgende:
Ik deed het vanmorgen bijna in m'n broek toen ik jouw post over achteruitparkeren las
N. kwam later vragen waarom ik zo hard had gelachen... hij had me beneden gehoord
ik gebruik ook altijd gewoon een kruitvat of lidl eigen merkquote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou gewoon niet weten wat ik met al die meuk zou moeten, ik bedoel; hoeveel lagen kun je nou helemaal smeren? En is een creme van ¤ 50,= werkelijk beter dan de Nivea van ¤ 2,50?
Van die dure Nivea DNAge weet ik dat het voor mij werkt, zelfs zonnevlekjes krijg ik daarmee weg, maar dat wil niet zeggen dat ik het iedere dag hoef te gebruiken.
Sorry...quote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vast omdat jij wel heel goed achteruit kan parkeren? Jij bent zo'n type die het fluitend doet, volgens mij. iWijf!
Oeh ook lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een allergie voor bepaalde stoffen dus gebruik ik Weleda. Ook niet echt duur te noemen.
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Noek het volgende:
Mooie badkamer trouwens! Scroll wat heen en weer.
eet smakelijk...dat de pannenkoeken maar lekker mogen zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgen
Anyway, dinnertime
Ik wist dat deze reactie zou komen. En het ruikt nog lekker ook. Zelfs de babylijn.quote:
Laat zeg...quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgen
Anyway, dinnertime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |