Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
die goedkope meuk is vast niet goed voor dr huid
Draag jij truien en vesten?quote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is vooral basis-shit hoor, truien, vesten. Shit die ik zelf een paar keer draag en denk: Why God, why??
Ik zit dit uit te leggen aan een man. Hidi, vergeet het, ja?
misschien dat het je mening zou veranderen, Yvonne heeft diep respect voor haarquote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).
quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Hou op, laten we het over auto's of voetbal hebben.
Volgens Cc ben ik te voorbarig met mijn conclusies. Nou, echt niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef Dementor het volgende:
Echt he, fuck wat heb ik een hekel aan haar gekregen (en ik ken haar IRL niet eens).
Zo gewoon geblevenquote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg bij de Ici Paris ook altijd monstertjes als ik m'n geurtje kom kopen, en ik gebruik die dingen vrijwel nooit... ik gebruik shampoo, een scrub (niet dagelijks) en verder gewoon Nivea gezichtscreme, afgewisseld met Nivea DNAge als het zonnig is...
Ik zou niet weten wat ik met een halve beauty-case vol zou moeten doen
Wattan, wattan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Cc ben ik te voorbarig met mijn conclusies. Nou, echt niet.
Wat een ongelofelijke uitzuiger is dat.
Nah, ik kan nog wel wat truien en vesten gebruiken.quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Ik deed het vanmorgen bijna in m'n broek toen ik jouw post over achteruitparkeren lasquote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Lees even terug over dat Biechtmoedertagje. Stelt niks voor hoor.quote:
Nou nee, ik zou gewoon niet weten wat ik met al die meuk zou moeten, ik bedoel; hoeveel lagen kun je nou helemaal smeren? En is een creme van ¤ 50,= werkelijk beter dan de Nivea van ¤ 2,50?quote:
Ja, maar dat is vast omdat jij wel heel goed achteruit kan parkeren? Jij bent zo'n type die het fluitend doet, volgens mij. iWijf!quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Leandra het volgende:
Ik deed het vanmorgen bijna in m'n broek toen ik jouw post over achteruitparkeren las
N. kwam later vragen waarom ik zo hard had gelachen... hij had me beneden gehoord
ik gebruik ook altijd gewoon een kruitvat of lidl eigen merkquote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou gewoon niet weten wat ik met al die meuk zou moeten, ik bedoel; hoeveel lagen kun je nou helemaal smeren? En is een creme van ¤ 50,= werkelijk beter dan de Nivea van ¤ 2,50?
Van die dure Nivea DNAge weet ik dat het voor mij werkt, zelfs zonnevlekjes krijg ik daarmee weg, maar dat wil niet zeggen dat ik het iedere dag hoef te gebruiken.
Sorry...quote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vast omdat jij wel heel goed achteruit kan parkeren? Jij bent zo'n type die het fluitend doet, volgens mij. iWijf!
Oeh ook lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een allergie voor bepaalde stoffen dus gebruik ik Weleda. Ook niet echt duur te noemen.
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Noek het volgende:
Mooie badkamer trouwens! Scroll wat heen en weer.
eet smakelijk...dat de pannenkoeken maar lekker mogen zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgen
Anyway, dinnertime
Ik wist dat deze reactie zou komen. En het ruikt nog lekker ook. Zelfs de babylijn.quote:
Laat zeg...quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, en het was vooral de manier waarop je het bracht waardoor ik zo moest lachen vanmorgen
Anyway, dinnertime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |