Gewoon achteroverleunen en volgen die hapquote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
ohhhh dit is het laatste wat ik erover zeg, ze krijgt een ledikantje, en de stokbrood is op, er komt weer nieuwe aan wordt gewoon meegenomen door de visite, en de zak met spekkies voor het knulletje heeft ze bewaard voor 5 dec. en morgen wordt ze opgehaald, hoeft ze met deze takkekou niet op de fiets, maar ze moet wel achterin met knul ze moet naar de peuterspeelzaal.
ik heb het nou eens zo gevolgd, maar gewoon een draaideuronderbuikgevoelens krijg je ervan, nog ff en er staan een sinterklaas en piet op de stoep, helemaal gratis en voor niks met 4 zakken spiksplinternieuwe kadotjes.
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niksquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[..]
Gewoon achteroverleunen en volgen die hap![]()
rustig uitademen
hiero ontspannen muziekkie voor je![]()
Bitch !quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit ook Son of Anerchy te kijken, musiekje van je vond ik deze keer niks
Was het lekker?quote:
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,quote:
hahaha ja son is afgelopen nu weer terug naar Marvinquote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef anufri het volgende:
[..]
Bitch !![]()
hier dan heb je negert weer![]()
geen dankgraag gedaan
![]()
veul plezier met je negert![]()
.
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank jequote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef anufri het volgende:
[..]
he... wat zag ik daar ga jij in een vakantiehuisje ofsow,,,![]()
en maakt niet uit met wie?
leg effe uit, als ik het daar vraag heb ik gelijk al die gasten op mijn nek
Vond ik ook wel, kijken waardquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
The Social Network is echt een geweldige film.
Is wel een avontuur...quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie idd...maar om nou alleen in een vakantiehuisje te zitten, nah nee dank je
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef anufri het volgende:
[..]
Is wel een avontuur...
neem je je cam mee ?
kijk nu ken het nog leuk wordenquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik mijn laptop en foon mee, mot wel kenne fokken natuurlijk
met rumquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef anufri het volgende:
nog 1 choco maken en dan ga ik mijn nest maar in..
denk ik...
weet nog niet zeker
Ja, mooiquote:
Die leek zijn zaakjes wel voor elkaar te hebben, toch jammer dat napster nooit iets is geworden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, mooi. Die Napster-dude lijkt enorm op Justin Timberlake
.
Abject!quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwe forum is al open.
Nieuw forum FHF, nieuwe mods smegmanus en Cat22, welkom!
FOK!kers helpen FOK!kers
Caro zoekt een kooi krijg jij een poppenhuis, zoiets was hetquote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik heb nog een groene kooi, hooi, caviavoer en zaagsel voor de liefhebber.
Alleen zonder cavia want die is doot
Morgen Teun,quote:Op maandag 29 november 2010 08:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie zijn er nu maf, de posters hier die topic na topic vol zitten te plempen met vuige kritiek op DJMO, de gevers aan DJMO of DJMO die gewoon direct/indirect vraagt en krijgt.
Ik weet het antwoord wel
Valt toch wel mee, die banners.quote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan niet quoten, want ik verrek het om een overvloed aan banners van goedheiligman Danny door m'n strot geduwd te krijgen
Waar ik niet om vraag wens ik niet te ontvangen, ik lijk wel wat op DJMO, maar dan omgekeerdquote:Valt toch wel mee, die banners.
Heb er maar drie en die zijn nog in het Spaans
ach quote ik je wel, hoe is het met je, hoop alles goed natuurlijk, en heb jij al sneeuw, Amsterdam nog helemaal niks terwijl ze maar belovenquote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan niet quoten, want ik verrek het om een overvloed aan banners van goedheiligman Danny door m'n strot geduwd te krijgen
't Gaat prima, alleen geen sneeuw tot nu toequote:ach quote ik je wel, hoe is het met je, hoop alles goed natuurlijk, en heb jij al sneeuw, Amsterdam nog helemaal niks terwijl ze maar beloven
quote:Op maandag 29 november 2010 08:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat prima, alleen geen sneeuw tot nu toe![]()
Misschien vanmiddag?
Ik zie door de banners de chat niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 08:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had me er ff over genotificeerd!
Wat doet ze toch leuk en grappigquote:Ik zie door de banners de chat niet meer.
In je doosje denk ik?quote:Het wordt alleen nog maar kouder!
Houtkachel FTW. Hier snort hij al weer volopquote:Heb de verwarming wel aan, maar alleen van die elektrische radiatoren.
We hebben geen gas
Hier ook, heb de helft van mijn olijfbomen al opgebrandquote:Op maandag 29 november 2010 09:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Houtkachel FTW. Hier snort hij al weer volop
Ik heb gefietst vanmorgen, maar windkracht 4 is niet zo tofquote:Op maandag 29 november 2010 09:00 schreef Noek het volgende:
Ik zie door de banners de chat niet meer.![]()
Het wordt alleen nog maar kouder!
Als ze rijden.quote:Op maandag 29 november 2010 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gefietst vanmorgen, maar windkracht 4 is niet zo tof. Morgen trein denk ik, of ik moet een blikkie motivatie vinden.
Kun je daar geen ander brandhout kopen? Er zijn vast wel meer Spanjolen met een houtkachelquote:Maar de vijgenbomen willen niet branden
De schuur ligt nog vol met brandhout....dus 2 maanden heb ik nog wel.quote:Op maandag 29 november 2010 09:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je daar geen ander brandhout kopen? Er zijn vast wel meer Spanjolen met een houtkachel
1000 euro, is die spaanse stroom zo duur danquote:Op maandag 29 november 2010 09:05 schreef hondjes het volgende:
Ik ga zo meteen meneer hondjes zijn bed uitpleuren
Ik barst van de kou, ik wil de open haard aan.
Heb de verwarming wel aan, maar alleen van die elektrische radiatoren.
We hebben geen gas.![]()
maar ze hebbben wel automatisch 1000 euro van mijn bank gehaald, de electrica Spain
Goed gedaan, anders een maillot aantrekken en hele warme sokken. Dan maar hopen dat je geen ongeluk krijgt want behalve Robin Hood, blijft een maillot op een mon toch raar.quote:Op maandag 29 november 2010 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb gefietst vanmorgen, maar windkracht 4 is niet zo tof. Morgen trein denk ik, of ik moet een blikkie motivatie vinden.
Je kunt niet kappen en gelijk stoken hè. 't Moet een jaartje drogen, eikenhout twee jaar. Maar dan heb je ook wat, die warmte van open vuur is veel lekkerder dan van zo'n cvquote:En dan gaan we wel weer snoeien, heb nog van die lelijke snelgroeiers, die moeten ook kaal.
Ho ho Peter Pan komt er ook mee weg.quote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed gedaan, anders een maillot aantrekken en hele warme sokken. Dan maar hopen dat je geen ongeluk krijgt want behalve Robin Hood, blijft een maillot op een mon toch raar.
Daarom ga ik nu maar fijn binnen fietsen.
Volgens mij hebben ze daar goedkoop Nederlands gasquote:1000 euro, is die spaanse stroom zo duur dan
Ja, eigenlijk wel meer ook bedenk ik me net.quote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho Peter Pan komt er ook mee weg.
oke, vind het me een hoog bedrag hoor 1000 euroquote:Op maandag 29 november 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar goedkoop Nederlands gas
Heb ikquote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed gedaan, anders een maillot aantrekken en hele warme sokken.
Isoleert als een gekquote:Van de week toch maar ff een mutsje scoren ofzo
Heb jij nog hippe ideeën?
quote:Hollandse theemuts.
Tijdens het theeuurtje mag bij de theeleuten deze hollandse theemuts niet ontbreken.
Gezellig met stippen, en ruiten, en hollandse afbeelding en met een lint waar dansende boertjes en boerinnetjes staan afgebeeld.
Aan de andere kant is een roodwitblauw lint bevestigd.
Gevuld met fiberfill
Noord-Laren, als ik me goed heb laten inlichten.....quote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
min 11, nou laat maar komen de vorst, ben benieuwd wie de 1e marathon op ijs gaat krijgen.
goedemorgen mera
Hondjes had toch juist geen gas, maar alleen electriciteit?!quote:Op maandag 29 november 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar goedkoop Nederlands gas
okequote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Noord-Laren, als ik me goed heb laten inlichten.....
quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef spuitje het volgende:
Duizend!!!
Leandra, mooie badkamer, wat een verschil zeg!
Laysa, ik zou willen dat het zou kunnen, net zoals ik graag mijn zwager aan een goedwerkende lever zou willen helpen, maar het gaat niet!
En die DJMO......? Ik blijf wat dat betreft nog maar even op mijn handen zitten
quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.
Maar goed, DJMO heeft die veer die Yvonne vanmiddag in d'r reet stak al tot sig gemaakt, dus ik ben nergens meer verbaasd over.
Nou ja, bla, kan wel blijven quoten, maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het doet me iig geen goed dit te lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |