Caro zoekt een kooi krijg jij een poppenhuis, zoiets was hetquote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik heb nog een groene kooi, hooi, caviavoer en zaagsel voor de liefhebber.
Alleen zonder cavia want die is doot
Morgen Teun,quote:Op maandag 29 november 2010 08:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie zijn er nu maf, de posters hier die topic na topic vol zitten te plempen met vuige kritiek op DJMO, de gevers aan DJMO of DJMO die gewoon direct/indirect vraagt en krijgt.
Ik weet het antwoord wel
Valt toch wel mee, die banners.quote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan niet quoten, want ik verrek het om een overvloed aan banners van goedheiligman Danny door m'n strot geduwd te krijgen
Waar ik niet om vraag wens ik niet te ontvangen, ik lijk wel wat op DJMO, maar dan omgekeerdquote:Valt toch wel mee, die banners.
Heb er maar drie en die zijn nog in het Spaans
ach quote ik je wel, hoe is het met je, hoop alles goed natuurlijk, en heb jij al sneeuw, Amsterdam nog helemaal niks terwijl ze maar belovenquote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan niet quoten, want ik verrek het om een overvloed aan banners van goedheiligman Danny door m'n strot geduwd te krijgen
't Gaat prima, alleen geen sneeuw tot nu toequote:ach quote ik je wel, hoe is het met je, hoop alles goed natuurlijk, en heb jij al sneeuw, Amsterdam nog helemaal niks terwijl ze maar beloven
quote:Op maandag 29 november 2010 08:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat prima, alleen geen sneeuw tot nu toe![]()
Misschien vanmiddag?
Ik zie door de banners de chat niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 08:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had me er ff over genotificeerd!
Wat doet ze toch leuk en grappigquote:Ik zie door de banners de chat niet meer.
In je doosje denk ik?quote:Het wordt alleen nog maar kouder!
Houtkachel FTW. Hier snort hij al weer volopquote:Heb de verwarming wel aan, maar alleen van die elektrische radiatoren.
We hebben geen gas
Hier ook, heb de helft van mijn olijfbomen al opgebrandquote:Op maandag 29 november 2010 09:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Houtkachel FTW. Hier snort hij al weer volop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |