geregeldquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moeten komen hoor, daar betaal je ook voor.
morgenmiddag, dat hou ik nog wel uit...quote:
Oh, das nog aan de late kant... voor een spoedklus dan, maar goed, als je het nog redt dan maakt het niet zoveel uitquote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef anufri het volgende:
[..]
morgenmiddag, dat hou ik nog wel uit...
ik ben er tussengepropt
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komenquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, das nog aan de late kant... voor een spoedklus dan, maar goed, als je het nog redt dan maakt het niet zoveel uit
en nog maar een extra warme choco met rumquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komen![]()
maar dit is goed zo...
ik heb mijn snuggelpyama en mijn snuggelsloffen
Nee idd, als de boel bij ons (in S'veen) kapot is dan merken we dat altijd het eerst doordat we geen warm water hebben... en tsja, als het dan winter is en de verwarming het ook niet doet vind ik dat ook reden om te bellen, maar ze komen ook altijd gelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komen![]()
maar dit is goed zo...
ik heb mijn snuggelpyama en mijn snuggelsloffen
Is dat een film of een nieuwe FOK!feature?quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand the Social Network al gezien?
Nee, maar wil hem nog wel zien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die moet ook nog op mijn lijstje.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn wij multifunctioneel hè.... jij moet ergens een tekst over schrijven en ondertussen hebben wij het eroverquote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Een tekst over (onder meer) CV- en HRe-ketels. Zo spannend!
Volgens mij is het meer de bedoeling dat het van fokusers onder elkaar is.quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef anufri het volgende:
ow... Lies gaat modden in dat Forum
tip voor je Lies !
http://meubels.allesgrati(...)tis-af-te-halen.html
en als je op marktplaat bij zoeken gratis intikt komt er ook een heleboel naar voren
kenne jullie een voorraadje aanlegge
voor de mensen die anoniem willen blijven is het misschien een oplossingquote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer de bedoeling dat het van fokusers onder elkaar is.
1000!
Als ik zo lees dan gaat het al meer richting Barmhartige Samaritaan in het algemeen dan voor FOK!kers onder elkaar, als het nut van positieve publiciteit al besproken wordt...quote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer de bedoeling dat het van fokusers onder elkaar is.
1000!
Ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel trein vertragingen en uitval we aankomende week mogen verwachten.
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik krijg er een beetje de kriebels van,quote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
Dat topic loopt iig over van ideeën.... ben benieuwd in hoeverre de uiteindelijke uitwerking nog wat met het oorspronkelijke plan te maken heeft.
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zo lees dan gaat het al meer richting Barmhartige Samaritaan in het algemeen dan voor FOK!kers onder elkaar, als het nut van positieve publiciteit al besproken wordt...
Beetje jammer dat DJMO dat niet begrijpt.... die vindt het een mooi topic maar ziet niet wat ze zelf zou kunnen doenquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef anufri het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik krijg er een beetje de kriebels van,
kijk gewoon om je heen, zieke buurvrouw, doe een boodschapje, of laat de hond uit,
mensen zat in je directe omgeving waar je iets voor kunt doen of aan weggeven,
maar goed het blijft een nobel streven, daar niet van
ik zag hetquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat DJMO dat niet begrijpt.... die vindt het een mooi topic maar ziet niet wat ze zelf zou kunnen doen
Nou...ik denk van welquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Leandra het volgende:
OMG.... als we dachten dat we alles gehad hadden: het aanbod om het te modden of als vertrouwenspersoon te fungeren
Echt, er zijn grenzen en ik hoop dat er toch wat meer mensen zijn die inzien dat dat niet handig is
Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.quote:
iedereen hier kraakt het af???? ik zou nog maar eens opnieuw gaan lezen Pietjequote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het feit dat wat mensen iets tofs proberen te doen en hier iedereen de boel al weer afgekraakt heeft voor er ook maar iets gedaan is zegt ook alles. Want hier is iedereen zo barmhartig. En nee, ik ook niet, maar ik kraak 't dan ook niet meteen af.
Als iemand z'n hoofd boven 't maaiveld uitsteekt, dan moet ie er ook af. Het liefst gestenigd.
Maar goed, ik zal 't verhaal wel weer half gevolgd hebben.
ik kraak niks afquote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het feit dat wat mensen iets tofs proberen te doen en hier iedereen de boel al weer afgekraakt heeft voor er ook maar iets gedaan is zegt ook alles. Want hier is iedereen zo barmhartig. En nee, ik ook niet, maar ik kraak 't dan ook niet meteen af.
Als iemand z'n hoofd boven 't maaiveld uitsteekt, dan moet ie er ook af. Het liefst gestenigd.
Het wordt helemaal niet afgekraakt, ik vind het een erg goed idee, ik ben alleen wel bang dat de uitwerking van het oorspronkelijke plan niet helemaal gaat werken, als men nu al 4 stappen verder is qua plannen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ze maakt ElisaB belachelijk als ik het goed begrijp. Wat een naar wijf is het ook.quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef anufri het volgende:
vraagt DJMO nou serieus om een extra tagje, omdat ze zich aanbiedt als Mod
volgens mij wil ze de tag biechtmoeder voor elisab oidquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef anufri het volgende:
vraagt DJMO nou serieus om een extra tagje, omdat ze zich aanbiedt als Mod
Dat lees ik er helemaal niet in. Ze suggereert die tag vanwege het aanbod van EB. Niks meer.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef beequeen het volgende:
Nee, ze maakt ElisaB belachelijk als ik het goed begrijp. Wat een naar wijf is het ook.
Zo kan je 't zien ja. Maar geloof je ook echt dat (bijv. yvonne) zo in elkaar steekt? Waarschijnlijk niet, en dus vind ik dat je niet te snel mag oordelen en 't tijd moet geven.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
Maar dan ben ik dus ongefundeerdquote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
En soms zou het je sieren als je idd even zou wachten met ongefundeerde beschuldigingen
quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
Je lijkt geen onderscheid te maken tussen het commentaar dat wij op de DJMO-situatie hebben (die zich inmiddels ook in het topic gemeld heeft) en wat wij van het idee an sich vinden...quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo kan je 't zien ja. Maar geloof je ook echt dat (bijv. yvonne) zo in elkaar steekt? Waarschijnlijk niet, en dus vind ik dat je niet te snel mag oordelen en 't tijd moet geven.
[..]
Maar dan ben ik dus ongefundeerd.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Persoonlijk denk ik dat bijvoorbeeld Laysa en DK wat hulp nog veel beter zouden kunnen gebruiken dan DJMO het nodig heeft.... maar ik vermoed dat ze eventueel aangeboden hulp niet zouden willen aannemen, en zo gaat dat meestal met degenen die het het hardst nodig hebben.
DJMO heeft zich nota bene lopen beklagen dat een vriendin van haar daar stond te schilderen, een andere vrouw die haar nieuwe huis schilderde... dat kon ze niet handelen, in plaats van schilderen had die vriendin kennelijk maar op Jan moeten komen passen zodat zij naar het nieuwe huis kon.
Ja idd, zwanger gaan staan schilderen lijkt me echt een strak plan
Ik zeg dan ook niet altijd en iedereen ... Maar vaak is het helaas wel zo.quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo kan je 't zien ja. Maar geloof je ook echt dat (bijv. yvonne) zo in elkaar steekt? Waarschijnlijk niet, en dus vind ik dat je niet te snel mag oordelen en 't tijd moet geven.
ik kan het niet vindenquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Leandra het volgende:
OMG.... als we dachten dat we alles gehad hadden: het aanbod om het te modden of als vertrouwenspersoon te fungeren
Echt, er zijn grenzen en ik hoop dat er toch wat meer mensen zijn die inzien dat dat niet handig is
ah, jij wilt dus eigenlijk een dekentjequote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef anufri het volgende:
Toen ik net kwam melden dat mijn verwarming het niet deed
zag ik ook niemand die zich even wilde opofferen om mijn verwarming
te komen maken![]()
Of wel dan Pietje ?![]()
Nou... nou....ik zou wel dood kenne vriezen vannacht
dan bied je een deken aanquote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, als ik je verwarming ga maken dan zit je de komende 5 jaar in de kou.
ow... ik zit in deze moodquote:
Ik was verbaasd dat ze pas morgen komen...zelfs hier in dit huis staan ze binnen 3 kwartier op de stoepquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef anufri het volgende:
te komen maken![]()
Of wel dan Pietje ?![]()
zeg zeur niet zoquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef anufri het volgende:
te komen maken![]()
Of wel dan Pietje ?![]()
of effe komen snuggelenquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan bied je een deken aan
oooof, onderdak
Dus eigenlijk help je haar het meest door haar CV niet te komen repareren?quote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, als ik je verwarming ga maken dan zit je de komende 5 jaar in de kou.
owquote:
Denk dat FANN gewoon te lief was door de telefoon, want bij storing moeten ze gewoon komen, wie had dat ook alweer verleden jaar, dat de ketel enzo het niet deed, niet jij maar was er nog 1 van ons SCquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ze pas morgen komen...zelfs hier in dit huis staan ze binnen 3 kwartier op de stoep
nah... als het echt moest konden ze wel meteen komen, maar morgenmiddag isquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ze pas morgen komen...zelfs hier in dit huis staan ze binnen 3 kwartier op de stoep
Ik wilde al zeggen: ikquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat FANN gewoon te lief was door de telefoon, want bij storing moeten ze gewoon komen, wie had dat ook alweer verleden jaar, dat de ketel enzo het niet deed, niet jij maar was er nog 1 van ons SC
nah... Heks, ik kan me aardig vastbijten in iets heurquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat FANN gewoon te lief was door de telefoon, want bij storing moeten ze gewoon komen, wie had dat ook alweer verleden jaar, dat de ketel enzo het niet deed, niet jij maar was er nog 1 van ons SC
quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... als het echt moest konden ze wel meteen komen, maar morgenmiddag is
beter.
is die Griek ook thuis![]()
zo een scheiterd ben ik dan ook wel weer![]()
nah... valt wel mee na 2 choco met rum en mijn sexy snuggelpyamaquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
stom kind....en dan zit je nu dus in de kou
Foto!quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... valt wel mee na 2 choco met rum en mijn sexy snuggelpyama![]()
Ik heb de Paarse aan trouwens
nah... nee zoveel rum heb ik nou ook weer niet in die choco gedaanquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... nee zoveel rum heb ik nou ook weer niet in die choco gedaan
hahahha en heb je daar dan huissokken bij aan of??/quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... valt wel mee na 2 choco met rum en mijn sexy snuggelpyama![]()
Ik heb de Paarse aan trouwens
me snuggelsloffiesquote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en heb je daar dan huissokken bij aan of??/
neeeeeeeeeeeeeeeequote:
Wordt je daar warm van?quote:
nee ... jij wel?quote:
Nee, maar ik heb een werkende kachelquote:
* Leandra wacht het antwoord belangstellend af...quote:
wat heb je aan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een werkende kachel![]()
De Tv, de kachel het senseoapparaat.quote:
Je PC waarschijnlijk ook.... geen wonder dat je het niet koud hebtquote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De Tv, de kachel het senseoapparaat.
zal vast wel ietrs vergeten zijn
Geef nou maar gewoon toe dat je het alleen daarom doetquote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
[me=Leandra] wacht het antwoord belangstellend af...
[/me]
Toen het over borstvoeding ging kwamen er ook al van die vreemde associaties
doe ook een lampie aan !quote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De Tv, de kachel het senseoapparaat.
zal vast wel ietrs vergeten zijn
Kaarsje aan, goed idee fannquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |