quote:Op zondag 28 november 2010 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zwembad waar meneer Kim z'n bitches ontvangt.
Ik maak me niet zoveel zorgen om N-Korea, alhoewel die wel degelijk werkende atoomwapens hebben, maar meer over grote bondgenoot China. Ik weet niet wat hun houding zal zijn, wanneer Amerika zich daadwerkelijk gewapenderhand met het conflict zou bemoeienquote:Op zondag 28 november 2010 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, Irak zou dat ook kunnen. Jaartje of 5 geleden.
Onderhands wapens en kanonnenvoer leveren aan NK?quote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik maak me niet zoveel zorgen om N-Korea, alhoewel die wel degelijk werkende atoomwapens hebben, maar meer over grote bondgenoot China. Ik weet niet wat hun houding zal zijn, wanneer Amerika zich daadwerkelijk gewapenderhand met het conflict zou bemoeien
Megalomaan? Die gasten hebben werkelijk niets in de melk te brokkelen, de bevolking is armer dan arm. De 5.000 hoogste mensen hebben alle macht en alle touwtjes in handen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef Dementor het volgende:
Ik zou ook wel eens een paar dagen in NK rond willen kijken, gewoon om te zien hoe megalomaan ze daar zijn geworden.
Gast, wat ze daar hebben gebouwd kun je zeker wel onder megalomaan beschouwen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Megalomaan? Die gasten hebben werkelijk niets in de melk te brokkelen, de bevolking is armer dan arm. De 5.000 hoogste mensen hebben alle macht en alle touwtjes in handen.
De rest schikt zich in de rol, eigenlijk exact hetzelfde als die gasten in Lagos. Je moet 't er maar mee doen.
Ja, maar dat maakt de bevolking niet megalomaan.quote:Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef Dementor het volgende:
Gast, wat ze daar hebben gebouwd kun je zeker wel onder megalomaan beschouwen.
Daar heb ik het toch niet over? het is toch de partijleiding die bepaalt wat daar gebeurd.quote:Op zondag 28 november 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt de bevolking niet megalomaan.
Oh, zo las ik je eerdere post wel. Communicatiefoutje. Zullen we chatten?quote:Op zondag 28 november 2010 12:47 schreef Dementor het volgende:
Daar heb ik het toch niet over? het is toch de partijleiding die bepaalt wat daar gebeurd.
Ik reken het volk niet eens mee.
Ik denk dat als je 10.000 van die dingen op scherp moet zetten, dat er weleens een foutje kan plaatsvinden. En er vielen geen gewonden en ze hebben meteen gemeld dat het een foutje was.quote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Toverheks het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_abuis__.html?p=2,1
kan me nou echt niet voorstellen dat * je Perongeluk* een granaatje afschiet, daar moeten toch handelingen voor gedaan worden.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat als je 10.000 van die dingen op scherp moet zetten, dat er weleens een foutje kan plaatsvinden. En er vielen geen gewonden en ze hebben meteen gemeld dat het een foutje was.
Dus om dit nou als een enorme provocatie te zien..
Ze hadden er wel een berichtje achteraan gestuurd dat het een foutje was. Zou dat met een touwtje hebben vastgeknoopt aan die granaat of gewoon een tweet gestuurd?quote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Toverheks het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_abuis__.html?p=2,1
kan me nou echt niet voorstellen dat * je Perongeluk* een granaatje afschiet, daar moeten toch handelingen voor gedaan worden.
Gewoon met een vlaggetje zwaaien.quote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een berichtje achteraan gestuurd dat het een foutje was. Zou dat met een touwtje hebben vastgeknoopt aan die granaat of gewoon een tweet gestuurd?
Hee, ik durf m'n nek wel uit te steken hoor.quote:
Amerika zit er al met de G.washington.quote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik maak me niet zoveel zorgen om N-Korea, alhoewel die wel degelijk werkende atoomwapens hebben, maar meer over grote bondgenoot China. Ik weet niet wat hun houding zal zijn, wanneer Amerika zich daadwerkelijk gewapenderhand met het conflict zou bemoeien
ja hallo, hahahah ze hebben het meteen gemeld, ja aan me hoela zo lust ik er ook nog wel een paar.quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 10.000 van die dingen op scherp moet zetten, dat er weleens een foutje kan plaatsvinden. En er vielen geen gewonden en ze hebben meteen gemeld dat het een foutje was.
Dus om dit nou als een enorme provocatie te zien..
Klopt als een bus, zoon Kim is laatst op slinkse wijze aan de wereld gepresenteerdquote:Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef Toverheks het volgende:
ja hallo, hahahah ze hebben het meteen gemeld, ja aan me hoela zo lust ik er ook nog wel een paar.
Ben blij dat Z-N Korea heel ver weg ligt, en ja het moest er een keer van komen, weet er niet zoveel van maar Noord Korea is niet zo fijn land.
Denk dat als ik de berichten zo volg het niet lang meer kan duren voordat ze elkaar letterlijk afmaken.
en die Kim weet ik hoe die man heet, die had toch al zijn oudste zoon naar voren geschoven of ben ik in de war met een andere Kim. ( om hem op te volgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |