abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89252335

Het zwembad waar meneer Kim z'n bitches ontvangt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_89252376
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:

Het zwembad waar meneer Kim z'n bitches ontvangt.
:D

Ik ken niet eens een Koreaans restaurant.
Go hard or go home
pi_89252394
Ik zou ook wel eens een paar dagen in NK rond willen kijken, gewoon om te zien hoe megalomaan ze daar zijn geworden.
  zondag 28 november 2010 @ 12:40:53 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89252447
Dat is wel een eindje stiefelen naar het zwembad voor Kim.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 november 2010 @ 12:41:18 #5
241662 Jian
Well, well, well
pi_89252460
quote:
3s.gif Op zondag 28 november 2010 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja, Irak zou dat ook kunnen. Jaartje of 5 geleden.
Ik maak me niet zoveel zorgen om N-Korea, alhoewel die wel degelijk werkende atoomwapens hebben, maar meer over grote bondgenoot China. Ik weet niet wat hun houding zal zijn, wanneer Amerika zich daadwerkelijk gewapenderhand met het conflict zou bemoeien :{
pi_89252483
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik maak me niet zoveel zorgen om N-Korea, alhoewel die wel degelijk werkende atoomwapens hebben, maar meer over grote bondgenoot China. Ik weet niet wat hun houding zal zijn, wanneer Amerika zich daadwerkelijk gewapenderhand met het conflict zou bemoeien :{
Onderhands wapens en kanonnenvoer leveren aan NK?
  zondag 28 november 2010 @ 12:42:54 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89252514
Oh, ik wilde eindelijk een paar badkamerfoto's posten, maar onze nieuwe badkamer haalt het niet bij het optrekje van meneer Kim :{ ;( :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89252520
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef Dementor het volgende:
Ik zou ook wel eens een paar dagen in NK rond willen kijken, gewoon om te zien hoe megalomaan ze daar zijn geworden.
Megalomaan? Die gasten hebben werkelijk niets in de melk te brokkelen, de bevolking is armer dan arm. De 5.000 hoogste mensen hebben alle macht en alle touwtjes in handen.

De rest schikt zich in de rol, eigenlijk exact hetzelfde als die gasten in Lagos. Je moet 't er maar mee doen :{.
pi_89252553
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Megalomaan? Die gasten hebben werkelijk niets in de melk te brokkelen, de bevolking is armer dan arm. De 5.000 hoogste mensen hebben alle macht en alle touwtjes in handen.

De rest schikt zich in de rol, eigenlijk exact hetzelfde als die gasten in Lagos. Je moet 't er maar mee doen :{.
Gast, wat ze daar hebben gebouwd kun je zeker wel onder megalomaan beschouwen.
Ik heb het niet over invloed, oh en ze hebben naar schatting 11.000 stuks artillerie op Seoul gericht staan. :)
Waar die schatting vandaan komt weet ik niet, ik ben aan het zoeken. :)
  zondag 28 november 2010 @ 12:46:53 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89252639
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef Dementor het volgende:
Gast, wat ze daar hebben gebouwd kun je zeker wel onder megalomaan beschouwen.

Ja, maar dat maakt de bevolking niet megalomaan.
pi_89252665
quote:
12s.gif Op zondag 28 november 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar dat maakt de bevolking niet megalomaan.
Daar heb ik het toch niet over? het is toch de partijleiding die bepaalt wat daar gebeurd.
Ik reken het volk niet eens mee.
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 12:50:29 #12
169210 liesje1979
pi_89252751
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 08:12 schreef Noek het volgende:

[..]

Dude!
Dat zei ik niet. -O-
  zondag 28 november 2010 @ 12:52:35 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89252804
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:47 schreef Dementor het volgende:

Daar heb ik het toch niet over? het is toch de partijleiding die bepaalt wat daar gebeurd.
Ik reken het volk niet eens mee.
Oh, zo las ik je eerdere post wel. Communicatiefoutje. Zullen we chatten?
pi_89252859
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_abuis__.html?p=2,1

kan me nou echt niet voorstellen dat * je Perongeluk* een granaatje afschiet, daar moeten toch handelingen voor gedaan worden.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 28 november 2010 @ 12:56:25 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89252924
Tuurlijk is dat niet per ongeluk. Actie reactie und so weiter.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 12:56:34 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89252932
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Toverheks het volgende:

kan me nou echt niet voorstellen dat * je Perongeluk* een granaatje afschiet, daar moeten toch handelingen voor gedaan worden.
Ik denk dat als je 10.000 van die dingen op scherp moet zetten, dat er weleens een foutje kan plaatsvinden. En er vielen geen gewonden en ze hebben meteen gemeld dat het een foutje was.
Dus om dit nou als een enorme provocatie te zien..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_89252961
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat als je 10.000 van die dingen op scherp moet zetten, dat er weleens een foutje kan plaatsvinden. En er vielen geen gewonden en ze hebben meteen gemeld dat het een foutje was.
:D!
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 12:57:07 #18
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89252964
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Toverheks het volgende:

Ze hadden er wel een berichtje achteraan gestuurd dat het een foutje was. Zou dat met een touwtje hebben vastgeknoopt aan die granaat of gewoon een tweet gestuurd?
pi_89253031
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ze hadden er wel een berichtje achteraan gestuurd dat het een foutje was. Zou dat met een touwtje hebben vastgeknoopt aan die granaat of gewoon een tweet gestuurd?
Gewoon met een vlaggetje zwaaien.

Moderator zondag 28 november 2010 @ 12:58:54 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89253035
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

:D!
Hee, ik durf m'n nek wel uit te steken hoor. ;)!
Het is natuurlijk het meest safe door alles als voorgekookt en gepland te beschouwen, "leer mij de wereld kennen", maar het kan echt maar zo dat dit gewoon een foutje was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 28 november 2010 @ 12:59:19 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89253053
pi_89253064
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Jian het volgende:

[..]

Amerika zit er al met de G.washington.
Japan heeft zijn alert is op rood, vanmorgen gingen daar de sirenes af.
China helpt N.Korea, wat doen de Russen...

Jian PM
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:01:56 #23
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89253136
Proxy wars dat is wel erg jaren 50-70! Als je iets maar lang genoeg bewaard is het vanzelf weer in :P
pi_89253150
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Gert het volgende:

[..]

ja hallo, hahahah ze hebben het meteen gemeld, ja aan me hoela zo lust ik er ook nog wel een paar.
Ben blij dat Z-N Korea heel ver weg ligt, en ja het moest er een keer van komen, weet er niet zoveel van maar Noord Korea is niet zo fijn land.
Denk dat als ik de berichten zo volg het niet lang meer kan duren voordat ze elkaar letterlijk afmaken.
en die Kim weet ik hoe die man heet, die had toch al zijn oudste zoon naar voren geschoven of ben ik in de war met een andere Kim. ( om hem op te volgen)
pi_89253178
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef Toverheks het volgende:
ja hallo, hahahah ze hebben het meteen gemeld, ja aan me hoela zo lust ik er ook nog wel een paar.
Ben blij dat Z-N Korea heel ver weg ligt, en ja het moest er een keer van komen, weet er niet zoveel van maar Noord Korea is niet zo fijn land.
Denk dat als ik de berichten zo volg het niet lang meer kan duren voordat ze elkaar letterlijk afmaken.
en die Kim weet ik hoe die man heet, die had toch al zijn oudste zoon naar voren geschoven of ben ik in de war met een andere Kim. ( om hem op te volgen)
Klopt als een bus, zoon Kim is laatst op slinkse wijze aan de wereld gepresenteerd :P.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:03:46 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89253197
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik denk dat het allemaal wel los gaat lopen. En dat het een foutje was van die granaat.
Remind me over 100.000 doden. ;)
pi_89253257
Oke Pietje, dan heb ik de goeie Kim voor me.
Ja triest hoor dat hele N en ook Z Korea, je zal er maar wonen. mensen durven hun mond niet open te doen.
  zondag 28 november 2010 @ 13:06:34 #28
241662 Jian
Well, well, well
pi_89253294
Ik vraag me af wat de rol van Wilders is in dit conflict ?

Remlof suggesties? :P
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:07:59 #29
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89253337
Griekse burgeroorlog,
Korea,
Vietnam,
Afghanistan,
Et cetera!
En dan zijn we nu dus bij het vervolg op Korea en Afghanistan <O)
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:08:22 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89253347
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:
Oke Pietje, dan heb ik de goeie Kim voor me.
Ja triest hoor dat hele N en ook Z Korea, je zal er maar wonen. mensen durven hun mond niet open te doen.
Z-Korea valt wel mee hoor. Welvarend land ook.
N-Korea schijnt echt vreselijk te zijn, inclusief hongersnoden en concentratiekampen.
De meest walgelijke verhalen, soms ook van ooggetuigen, sijpelen uit dat land naar buiten, hoewel het lastig is om betrouwbare harde feiten te krijgen.
pi_89253355
Wikileaks komt ook nog vandaag :D
pi_89253384

Zo gaan ze in Brazilie een drugswijk in :X.

Het land moet alvast veilig gemaakt worden voor 't WK over 4 jaar.
pi_89253390

en dan zeggen ze nog dat we niet * echt* goeie zangers hebben in Nederland. wat een stem ^O^

En snap niet dat Thomas engels gaat zingen, prachtig nummer prachtig gezongen :+
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:10:33 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89253429
Noord-Korea.

Niet lezen als je je wat brak voelt. ;)

quote:
Kamp 22 wordt ook wel de The Killing Compound genoemd en is Noord Koreas grootste concentratiekamp. Het ligt in het noorden van het land niet ver van de grens met Rusland en China. Kamp 22 is gebouwd om wetenschappers de gelegenheid te bieden ongestoord te kunnen experimenteren met gevangenen. De slachtoffers worden met vrachtwagens aangevoerd naar Haengyong een plaats nabij Kamp 22 gelegen, waar ze door de geleerden worden geselecteerd naar welke afdeling van het kamp ze moeten worden overgebracht waar de meest gruwelijke testen op hen worden toegepast. Het gaat om gevangenen die worden gebrandmerkt als vijanden van de staat, waaronder christenen en mensen die het hebben aangedurfd kritiek te hebben op de grote leider. Volgens Kwon Hyuk is foltering aan de orde van de dag. "Je kon meehelpen de gevangenen te vermoorden wanneer je daar zin in had" aldus Hyuk. http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=50382.

Een ex-gevangene, Soon Ok Lee, die uit Kamp 22 en Noord Korea wist te ontsnappen, vertelde in de BBC-documentaire dat zij in het kamp ooit opdracht kreeg 50 gezonde vrouwen uit te zoeken en hun sla te geven, die ze zelf niet mocht eten."Ik deelde de sla uit en iedereen die ervan had gegeten, begon bloed op te geven en schreeuwde het uit van de pijn. Het leek alsof ik in de hel was. In minder dan 20 minuten waren ze dood." Hyuk vertelde dat hij een heel gezin in de gaskamer had zien sterven. De ouders moesten braken en waren stervende, maar probeerden tot op het laatst hun twee kinderen, een zoon en een dochter, mond-op-mondbeademing te geven. Andere gevangenen worden verplicht toe te kijken of mee te helpen hun medegevangenen te vergassen. Ok Lee vertelde ook dat er werd geëxperimenteerd met pasgeboren babys. Deze worden bij hun moeder weggehaald en in hun ruggengraat geïnjecteerd met biologische en chemische verdelgingsmiddelen. Een journalist van de BBC, Olenka Frenkiel vertelde aan persbureau Reuters dat drie onafhankelijke informanten de verhalen van Hyuk en Soon Ok Lee hebben bevestigd. Noord-Korea beschikt over dertien soorten virussen en bacteriën waarmee bacteriologische wapens kunnne worden gemaakt. De Zuid-Koreaanse minister van Defensie beweert in een rapport aan het parlement dat Noord Korea 5000 ton aan chemische en biologische wapens bezit. Cholera, gele koorts, tyfus, dysenterie: ze kunnen allemaal gebruikt worden in het kader van een bacteriologische oorlog.
bron
  zondag 28 november 2010 @ 13:10:43 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89253437
Ik snap niet dat Thomas Berge niet in Engeland gaat wonen! Of in Amerika! Nog beter!
pi_89253515
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
Ik snap niet dat Thomas Berge niet in Engeland gaat wonen! Of in Amerika! Nog beter!
zou ie dan een grote ster daar worden *O* nee maar viel me op vrijdag, dacht, nou dat hij die nederlandstallige baggernummers maar blijft zingen, engels klinkt veel beter.
pi_89253560
daaamn wat een verhaal. Op pasgeboren baby's pfff.
  zondag 28 november 2010 @ 13:14:08 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89253565
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:

zou ie dan een grote ster daar worden *O* nee maar viel me op vrijdag, dacht, nou dat hij die nederlandstallige baggernummers maar blijft zingen, engels klinkt veel beter.
Engels ligt veel lekkerder in het gehoor dan het harde Nederlands. Maar een baggerartiest blijft een baggerartiest, ongeacht de taalkeuze.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:14:38 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89253583
Deze hadden we nog van het WK: de vlag van Noord-Korea!
Leve de Grote Leidert!
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:15:11 #40
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89253605
Prachtig hoe mensen altijd Noord-Korea als de kwaadaardige chinees zien en Zuid-Korea zien als de lachende boeddha. Hoe is Zuid-Korea welvarend geworden wordt vervolgens even overgeslagen. Rijk door een dictatoriaal bewind van bloed, bloed, bloed, bloed, bloed, zeeën aan zweet en een oceaan aan tranen!

Lang leve Park! w/
pi_89253652
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Prachtig hoe mensen altijd Noord-Korea als de kwaadaardige chinees zien en Zuid-Korea zien als de lachende boeddha. Hoe is Zuid-Korea welvarend geworden wordt vervolgens even overgeslagen. Rijk door een dictatoriaal bewind van bloed, bloed, bloed, bloed, bloed, zeeën aan zweet en een oceaan aan tranen!

Lang leve Park! w/
Tsja, we kunnen Rusland ook wel eeuwig najagen vanwege Stalin maar tijd heelt alle wonden. Om Duitsland maar ff helemaal te negeren :P.
pi_89253743
Feyenoord :'). Notabene de beste verdediger maakt een kolossale fout ;(.
  zondag 28 november 2010 @ 13:20:06 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89253773
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

Tsja, we kunnen Rusland ook wel eeuwig najagen vanwege Stalin maar tijd heelt alle wonden. Om Duitsland maar ff helemaal te negeren :P.
Of onszelf ...
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:22:08 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89253842
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Feyenoord :'). Notabene de beste verdediger maakt een kolossale fout ;(.
Ja ik hoorde de buren juichen.
Ik moet tot m'n schaamte bekennen dat ik de tv niet meer aan heb staan. Ik trek het effe niet meer. :')
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:23:33 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89253890
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Prachtig hoe mensen altijd Noord-Korea als de kwaadaardige chinees zien en Zuid-Korea zien als de lachende boeddha.
"hoe mensen".. doe nou niet zo bijdehand, als jij mocht kiezen waar je moest wonen dan wist je het wel makker.
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:23:47 #46
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89253905
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Stalin was nooit de leider van Rusland als Rusland zijnde, maar was leider van de niet meer bestaande Sovjet-Unie. Hitler pleegde zelfmoord en de nieuwe zijn opvolger ging akkoord met de volledige capitulatie van Nazi-Duitsland.

De CCCP en Nazi-Duitsland zijn geen bestaande soevereiniteiten. De twee korea's wel. Zolang die soevereniteit bestaat mag ook beoordelen naar hoe deze wordt nageleefd en of dit in overeenkomst is met het internationaal recht.

Over de doden niets dan goed, maar over de levenden mag men spreken en beoordelen.
  zondag 28 november 2010 @ 13:25:01 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89253952
Kardinaaltje heeft weer een lesje geleerd?
  zondag 28 november 2010 @ 13:25:09 #48
241662 Jian
Well, well, well
pi_89253959
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef Gert het volgende:
Noord-Korea.

Niet lezen als je je wat brak voelt. ;)

[..]

bron
Ik ben brak en ik heb het toch gelezen, ook de link en dan denk ik, als dat waar is, als dat waar is .......... waarom kun je dan als grootmachten de hand niet ineen slaan en gewoon zeggen,mooi afgelopen, we stappen gezamenlijk binnen, hangen die kliek op en klaar met dat tuig. Ma ja, zo gaat dat alleen in sprookjes hè ;(
pi_89253962
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Stalin was nooit de leider van Rusland als Rusland zijn, maar was leider van de niet meer bestaande Sovjet-Unie. Hitler pleegde zelfmoord en de nieuwe zijn opvolger ging akkoord met de volledige capitulatie van Nazi-Duitsland.

De CCCP en Nazi-Duitsland zijn geen bestaande soevereiniteit. De twee korea's wel. Zolang die soevereniteit bestaat mag ook beoordelen naar hoe deze wordt nageleefd en of dit in overeenkomst is met het internationaal recht.

Over de doden niets dan goed, maar over de levenden mag men spreken en beoordelen.
Formeel heb je helemaal gelijk. :')
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:25:35 #50
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89253971
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef Gert het volgende:

[..]

"hoe mensen".. doe nou niet zo bijdehand, als jij mocht kiezen waar je moest wonen dan wist je het wel makker.
Scandinavië ergens. :Y
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:27:08 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89254026
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ben brak en ik heb het toch gelezen, ook de link en dan denk ik, als dat waar is, als dat waar is .......... waarom kun je dan als grootmachten de hand niet ineen slaan en gewoon zeggen,mooi afgelopen, we stappen gezamenlijk binnen, hangen die kliek op en klaar met dat tuig. Ma ja, zo gaat dat alleen in sprookjes hè ;(
Als zoiets in West-Europa had plaatsgevonden, was er al wel ingegrepen denk ik.
Echter: Noord-Korea heeft waarschijnlijk atoombommen en zeker een enorm arsenaal aan biologische en chemische wapens. Plus een leider die het niet interesseert of er honderdduizenden doden onder z'n eigen bevolking vallen. Wie heeft zin z'n vingers daaraan te branden..
  zondag 28 november 2010 @ 13:29:24 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89254105
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt als een bus, zoon Kim is laatst op slinkse wijze aan de wereld gepresenteerd :P.
Is hij eigenlijk al letterlijk gepresenteerd, of weten we nog niet hoe hij eruitziet??
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 28 november 2010 @ 13:31:15 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_89254187
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:06 schreef Jian het volgende:
Ik vraag me af wat de rol van Wilders is in dit conflict ?

Remlof suggesties? :P
Wilders vond dat de Nederlandse rechtstaat een voorbeeld kon nemen aan Noord-Korea, dus ik denk dat Geert wel Kim-fan is :')
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:31:19 #54
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89254191
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Echter: Noord-Korea heeft waarschijnlijk atoombommen en zeker een enorm arsenaal aan biologische en chemische wapens. Plus een leider die het niet interesseert of er honderdduizenden doden onder z'n eigen bevolking vallen. Wie heeft zin z'n vingers daaraan te branden..
Het kan gewoon niemand enige kloot interesseren. Het kost meer dan het oplevert. Zolang Noord-Korea geen aanval forceert en Zuid-Korea niet durft aan te vallen blijft dit duren tot in de treurigheid. Pech voor de hongerige en zieke Koreaantjes! Dit kost het westen geen traantjes!
pi_89254201
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is hij eigenlijk al letterlijk gepresenteerd, of weten we nog niet hoe hij eruitziet??
Presenteren is zo Westers, opeens werden er westerse journalisten op een leger-bijeenkomst (en wat voor een :D) uitgenodigd waar hij dan ook was.
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:32:03 #56
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89254222
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Formeel heb je helemaal gelijk. :')
Dat heb ik altijd! Snap dat gewoon een keer! :(
  zondag 28 november 2010 @ 13:34:36 #57
241662 Jian
Well, well, well
pi_89254302
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Wilders vond dat de Nederlandse rechtstaat een voorbeeld kon nemen aan Noord-Korea, dus ik denk dat Geert wel Kim-fan is :')
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:34:50 #58
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89254313
http://www.franklinterhorst.nl/Schurkenstaat%20Noord%20Korea.htm

Gave bron Gertje! w/
Heb je ook de hoofdpagina gezien?

Hoe vond je dat ufo verhaal?
Of dat verhaal over de opkomst van de Nieuwe Wereld Orde?
Of dat verhaal over Gods beloofde land en Israel en zulks?
pi_89254355
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]

ook in de tijd van Hitler werd er druk geexperminiteerd, daar werden vrouwen vastgebonden, en werde er ratten naar binnen geduwt via de vagina om te kijken hoe ze zich een weg baande in het vrouwelijk lichaam, zo maar een voorbeeldje hoor.
Daar werden ook gruwelijke dingen met mensen gedaan.
  zondag 28 november 2010 @ 13:36:07 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89254362
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen die hier woont redelijk zelf kiezen waar hij woont, en in landen als Noord-Korea zijn ze gek op mensen die uit idealen en overtuiging kiezen voor hun land, dus als volgens mij zegt het al voldoende dat iemand hier woont en niet in het "fantastische" Noord-Korea.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89254408
en volgens mij mag je niet eens uit dat land emigreren toch Leandra???? dat de overheid dat absoluut niet toestaat, want denk dan dat 3 kwart van Noord Korea wel elders asiel zou aanvragen
  zondag 28 november 2010 @ 13:38:10 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89254437
Een ex-gevangene, Soon Ok Lee, die uit Kamp 22 en Noord Korea wist te ontsnappen, vertelde in de BBC-documentaire
BBC vind ik dan weer wel een goede bron.
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:38:16 #63
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89254439
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij mag iedereen die hier woont redelijk zelf kiezen waar hij woont, en in landen als Noord-Korea zijn ze gek op mensen die uit idealen en overtuiging kiezen voor hun land, dus als volgens mij zegt het al voldoende dat iemand hier woont en niet in het "fantastische" Noord-Korea.
Laya en ik zijn technisch gesproken niet in staat om voor een langdurige periode Nederland te verlaten of om te emigreren.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 13:39:13 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89254469
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ook in de tijd van Hitler werd er druk geexperminiteerd, daar werden vrouwen vastgebonden, en werde er ratten naar binnen geduwt via de vagina om te kijken hoe ze zich een weg baande in het vrouwelijk lichaam, zo maar een voorbeeldje hoor.
Daar werden ook gruwelijke dingen met mensen gedaan.
Uh.. ja. Maar ook Nazi-Duitsland werd over het algemeen niet zo'n leuk land gevonden. ;)
pi_89254488
Alles wat jij vindt is een realiteit
  zondag 28 november 2010 @ 13:40:03 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89254501
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
en volgens mij mag je niet eens uit dat land emigreren toch Leandra???? dat de overheid dat absoluut niet toestaat, want denk dan dat 3 kwart van Noord Korea wel elders asiel zou aanvragen
Nee, het land uit is van een andere orde ;)

Dat lukt dan weer niet :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89254502
  zondag 28 november 2010 @ 13:40:31 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89254518
Dat van die rat ken ik dan weer uit Brett Easton Ellis' American Psycho.
Men neme een vrouw en proppen wat Brie via den doosch naar binnen en laten daar vervolgens een uitgehongerde rat in een buis op los ...

Kijk, daar komt ie uit haar buik gekropen :Y) .
  zondag 28 november 2010 @ 13:41:22 #69
241662 Jian
Well, well, well
pi_89254552
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het kan gewoon niemand enige kloot interesseren. Het kost meer dan het oplevert. Zolang Noord-Korea geen aanval forceert en Zuid-Korea niet durft aan te vallen blijft dit duren tot in de treurigheid. Pech voor de hongerige en zieke Koreaantjes! Dit kost het westen geen traantjes!
Soms doet politiek, strategie en economie er niet meer toe. Als kinderen omkomen in gaskamers en als guinea pigs op vreselijke manieren misbruikt worden, dan is er geen plaats meer voor afwegingen, dan handel je, dan sla je de handen ineen en dan kom je in beweging, meteen en dan zuiver je de dat land van het gespuis :( Dan maar sprookjes gvd }:|
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:41:28 #70
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89254559
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
Een ex-gevangene, Soon Ok Lee, die uit Kamp 22 en Noord Korea wist te ontsnappen, vertelde in de BBC-documentaire
BBC vind ik dan weer wel een goede bron.
Ik vind het een website van een godsdienstige koekwaus!

quote:
Deze Website meldt gebeurtenissen uit de wereld van vandaag in relatie met wat de Bijbelse profeten hierover hebben voorzegd. Deze woordvoerders van God hebben een duidelijke boodschap aan ons nagelaten over een naderend onheil wat de wereld straks zal overspoelen
Ja, creatief met de Bijbel voor bij de thee. :P
  zondag 28 november 2010 @ 13:42:09 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89254582
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het een website van een godsdienstige koekwaus
Het gaat dan ook om de initiële bron ... de BBC documentaire.
  zondag 28 november 2010 @ 13:42:46 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89254605
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laya en ik zijn technisch gesproken niet in staat om voor een langdurige periode Nederland te verlaten of om te emigreren.
Het lijkt me dat emigreren naar een communistisch land juist nog de enige optie is, de medische voorzieningen in Cuba zijn ook uitstekend...

Maar goed, ook als je wel zou kunnen emigreren dan zou je niet naar Noord-Korea gaan ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:44:39 #73
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89254667
quote:
3s.gif Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het gaat dan ook om de initiële bron ... de BBC documentaire.
Ik kan ook wel een paar zinnen uit een BBC documentaire gebruiken over het paar gedrag van het Nijlpaard om aan te tonen dat homofilie een Bijbelse zonde is en hoe dit doorwerkt in hedendaags Afrika. 8)7

Altijd terug naar de oorspronkelijk bron gaan wil je echt wat leren! :P
  zondag 28 november 2010 @ 13:45:49 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89254703
Ja.
:')

Dat in dit artikel gewoon verslag wordt gedaan van die betreffende docu, maakt verder niks uit natuurlijk.
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 13:46:28 #75
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89254721
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt me dat emigreren naar een communistisch land juist nog de enige optie is, de medische voorzieningen in Cuba zijn ook uitstekend...

Maar goed, ook als je wel zou kunnen emigreren dan zou je niet naar Noord-Korea gaan ;)
Laysa haar medicatie wordt niet vergoed in Cuba, noch in de meeste Westerse landen trouwens. :P
pi_89254766
Ach, vraag een gemiddelde Noord-Koreaan wat hij van zijn land vindt en hij zal je vertellen dat het het mooiste land op aarde is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')