In Altforstquote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar heb jij de nacht doorgebracht dan?En sorry dat ik dacht dat dat je echte naam was, vond het eigenlijk best leuk
Moet je aan Erwin Kroll vragenquote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer kan ik de bestelling verwachten?
Wat deed jij daar dan weer?quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
In Altforst![]()
Dat moet jij wel kennen toch, je komt toch uit Druten?
Och boeien, ik moest er zelf ook keihard om lachen
Intratuin is ook openquote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef tliciouz het volgende:
Kronenburg is open, de stad is open, ikea is open ga zo maar door. Was van plan om wat te doen, maar zit zo lekker in me pyjama dat ik de deur niet meer uit kom.
Ik lig ook nog in een chill outfit op de bankquote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef tliciouz het volgende:
Kronenburg is open, de stad is open, ikea is open ga zo maar door. Was van plan om wat te doen, maar zit zo lekker in me pyjama dat ik de deur niet meer uit kom.
Mijn vriendin woont daarquote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat deed jij daar dan weer?Dat ligt echt super dicht in de buurt.
Ja daar ga ik volgende week zaterdag heen met mijn opa en oma.quote:
Nee wist wel dat jij het ooit over had gehad, maar wist niet dat je een vriendinnetje had die daar woondequote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont daarDat wist je toch allang
Hebben we het eerder al over gehad
Ja, klopt. Ik verwacht morgen of overmorgenquote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja he, jij hebt de bestelling geplaatst!
Ken je die fietsenzaak daar? Derks Tweewielers?quote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee wist wel dat jij het ooit over had gehad, maar wist niet dat je een vriendinnetje had die daar woonde
Ja daar werkte het broertje van mijn schoonzus.quote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik verwacht morgen of overmorgen
Ja, als er wat gevallen zou zijn wel ja, maar hier is alleen maar vorstquote:Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef tliciouz het volgende:
Maar Roy, kan ik voor een zacht prijsje was sneeuw overkopen?
De dochter van de eigenaar is mijn vriendinquote:Op zondag 28 november 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar werkte het broertje van mijn schoonzus.
Ga jij 10 december ook naar luxor?quote:Op zondag 28 november 2010 13:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, als er wat gevallen zou zijn wel ja, maar hier is alleen maar vorst
JvT? Nee, al vaker gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga jij 10 december ook naar luxor?
Oh echt waar?quote:Op zondag 28 november 2010 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
De dochter van de eigenaar is mijn vriendin
Ja al bijna 2 jaarquote:Op zondag 28 november 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh echt waar?Kun je geen leuke crossmotor krijgen van je schoonpa?
Dat heb ik nog niet geluisterdquote:Op zondag 28 november 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben ze weer een nieuw album.
Dan ben ik wel erg benieuwd hoe je haar hebt leren kennen als ik dat vragen mag? Meestal gaan mensen uit die dorpjes toch met iemand uit de buurt.quote:Op zondag 28 november 2010 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja al bijna 2 jaarHaha vast wel, die kerel heeft zoveel oude troep liggen, er ligt vast nog wel wat moois tussen
Al onderweg, ken alleen Sterrenstofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Download ook meteen nieuwe album van Kanye. Moet ook een toppertje zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al onderweg, ken alleen Sterrenstof
Ja klopt, alleen haat zij Altforst, ze haat Druten en al die andere rare dorpjes erom heen. Ze is wel een echt stadsmens, is eigenlijk ook altijd in Arnhem of Nijmegen te vinden.. Heb haar leren kennen via mijn oude werk, bij T-Mobile.. Eerst collega's, en toen kregen we een relatiequote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd hoe je haar hebt leren kennen als ik dat vragen mag? Meestal gaan mensen uit die dorpjes toch met iemand uit de buurt.
Ja zo ben ik ook wel een beetje, maar ik haat de dorpjes niet vind het altijd wel gezellig maar ik was toch eigenlijk altijd te vinden in Nijmegen en nu sinds kort in Arnhem dan.quote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen haat zij Altforst, ze haat Druten en al die andere rare dorpjes erom heen. Ze is wel een echt stadsmens, is eigenlijk ook altijd in Arnhem of Nijmegen te vinden.. Heb haar leren kennen via mijn oude werk, bij T-Mobile.. Eerst collega's, en toen kregen we een relatieMisschien ken je haar wel, of haar broertje
PMquote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ook wel een beetje, maar ik haat de dorpjes niet vind het altijd wel gezellig maar ik was toch eigenlijk altijd te vinden in Nijmegen en nu sinds kort in Arnhem dan.
Stuur eens via pm haar voornaam dan, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer voor de geest kan halen wie zijn kinderen ook alweer zijn.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens foto's kunnen maken van phineas en ferb. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
_Lokiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt liieef.
Ik ga er net zo snel doorheen als de sc van Nijmegen dat doet.quote:
Ja dat weten we nu wel inmiddels.quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig heb ik vorig jaar een heel eind de sneeuw gemist.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel inmiddels.
Geloof me, als het had gekund had ik direct mijn koffers gepakt.quote:
Ja en dat doen ze nu steeds samen. Maar ze leren zich nu beter staande te houden, en soms vliegen ze echt door de kooiquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, als het had gekund had ik direct mijn koffers gepakt.
Haha het is een idee.quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool filmpje, kun je er geen dynamo aanzetten en energie voor een lampje opwekken?
quote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha het is een idee.Met die snelheid van hun kan ik heel het huis van energie voorzien. Je ziet hun pootjes geen eens als ze rennen.
Wij zijn wel bij Intratuin geweestquote:
Ooh wat leukquote:Op zondag 28 november 2010 13:04 schreef heaven7 het volgende:
Hee hallo! Malburgen inwoner hierBest tevreden trouwens ook nog.
Ik wil ook de stad in maar moet oppassen
De hammies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb je ze uiteindelijk vandaan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik vind het anders behoorlijk rap gaan. Ben er even niet en we zitten gelijk al dik in een nieuw topic.quote:
Het stond mooi onderaan de laatste post.quote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Vork het volgende:
Ik moet zo weg. Niet in de tussentijd het hele topic weer volplempen met zooi he? Ik heb geen zin om weer een nieuw topic op te moeten zoeken.
Ik heb hier trouwens nog een soort rond gras huisje liggen met hele grote gaten er in. Volgens mij passen jou konijnen daar wel in. Heb hem gekocht maar ik had hem behoorlijk kleiner geschat.quote:Op zondag 28 november 2010 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij zijn wel bij Intratuin geweestWel vroeg hoor, 10:00 uur al. Even kitsch gekeken op de kerstafdeling, en daarna een hooitunnel en een bedje gekocht voor de beestjes.
[..]
Ooh wat leukWaar woon jij dan? Kan je op de Arnhem Map
[..]
De hammies!!Waar heb je ze uiteindelijk vandaan?
Hij was iets van 3 euro, hoef er niets voor te hebben hoor. Mijn vriend zegt dat er geen konijn in past, ik twijfel. Misschien dat ze er mee kunnen spelen ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh echtwat lief! Wil je er nog iets voor hebben?
Ja hoor, caafjes en konijnen allebeiquote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij was iets van 3 euro, hoef er niets voor te hebben hoor. Mijn vriend zegt dat er geen konijn in past, ik twijfel. Misschien dat ze er mee kunnen spelen ofzo.een cavia zou er denk ik wel in passen, die heb jij toch ook?
Ja caafjes passen er wel in. Je mag hem hebben hoor, kaartje zit er nog aan!quote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja hoor, caafjes en konijnen allebeivan alle gemakken voorzien, hihihi. En ik heb geen grote konijnen. Dat scheelt ook
Aww wat lief! Zal k m maar n keer komen halen dan? Ik fiets toch elke dag langs jouw huisquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja caafjes passen er wel in. Je mag hem hebben hoor, kaartje zit er nog aan!
Is dat niet een gebouw van Peeze koffie?quote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef Michhas het volgende:
MENSEN MENSEN, het sneeuwde net een beetje op Ijselloord 2!
Wooohooo eindelijk![]()
Ik word er helemaal blij van
Nope, gebouw van Vitensquote:Op maandag 29 november 2010 14:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Is dat niet een gebouw van Peeze koffie?
Oh, ben in de war met ringoven.quote:
Hoe laat zou je kunnen komen? Vanavond ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat kan welIk was lui vanmorgen en ben met de bus gegaan, maar ook dan kom ik langs je huis
Meestal heb ik de bus van rond 18:45 uur, als de treinen het goed doen. Dat zou dan iets van 19:00 uur zijn. Maar kan ook een kwartiertje later zijn... Met t OV weet je t maar nooit.quote:Op maandag 29 november 2010 14:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat zou je kunnen komen? Vanavond ofzo?
En stap je dan uit hiervoor of?quote:Op maandag 29 november 2010 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meestal heb ik de bus van rond 18:45 uur, als de treinen het goed doen. Dat zou dan iets van 19:00 uur zijn. Maar kan ook een kwartiertje later zijn... Met t OV weet je t maar nooit.
Jup, maar dat geeft niet. Als het weer zo doorgaat, ga ik toch niet meer fietsen van de weekquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En stap je dan uit hiervoor of?
En anders kom je hem zaterdag maar halen hoor, hoef je ook niet hier uit te stappen met de bus!quote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup, maar dat geeft niet. Als het weer zo doorgaat, ga ik toch niet meer fietsen van de weekEn anders wordt het pas zaterdag, als ik boodschappen ga doen met de auto.
Trouwens, maak eens sneeuwfoto's!! Hier in Utrecht is nog niks te zien!
Ooh sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 15:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En anders kom je hem zaterdag maar halen hoor, hoef je ook niet hier uit te stappen met de bus!
En foto :
[ afbeelding ]
De ijsbaan, waarschijnlijk is iedere beetje weg is na vannacht een ijsbaanquote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
En ik las vandaag ergens dat er in cranenvelt maandag de ijsbaan opent, waar zit die precies?
Ik liep vanmiddag gewoon buiten ff in een trui, en had het niet koud?quote:
ik in een dun blousjequote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag gewoon buiten ff in een trui, en had het niet koud?
waarom dat dan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik in een dun blousje
ons kantoor werd geëvacueerd, en had dus geen jas bij me
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:22 schreef tliciouz het volgende:
Moet zo eerst fietsen naar rijkerswoerd, dan weer terug en dan richting de stad. Kan nu al niet wachten om zo lekker met de fiets te glijden.
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:23 schreef leonie-89 het volgende:
Sneeuw valt wel weer mee in Arnhem. Fietspaden zijn ook goed schoon![]()
Morgen is de gevoelstemperatuur -15![]()
!
Ja!! Ik had wel een muts op, maar echt lekker was het nog nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef heaven7 het volgende:
Oh zeker! Het was echt stervenskoud met die wind ook he
Heb je nog over?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef _Loki het volgende:
M'n handen doen zo pijn van de kou
Als troost heb ik oliebollen voor mezelf gebakken. Wat vroeg, maar awesome.
Direct om de hoek bij de Hommelstraat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Oooh ik woonde tot een maand terug nog aan de Jufferstraat, das wel vlakbij
Bekend terrein. Veel geluidsoverlast daar hequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef heaven7 het volgende:
Ja net voor die Las Vegas toko tegenover de nieuwe turkse bakker
Dit is altijd al een slowchat geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef tomaat52 het volgende:
Is dit nou een SC topic aan het worden?
Fuck, verkeerde topic.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is altijd al een slowchat geweest
Wanneer kan ik ze op komen halen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:44 schreef _Loki het volgende:
Dan maar geen oliebollen voor Zuid.
En lekker wel voor Vork.
Wat was jij gisteravond irritant met je vriendquote:Op woensdag 1 december 2010 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, jezelf goed aankleden vandaag als je op de fiets moet!
Nee Jochem was irritant. Ik had een geldige reden. Ik kan niet snipen.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat was jij gisteravond irritant met je vriendMet jullie kutpistooltjes en knifes
Die laatste game was headshots onlyquote:Op woensdag 1 december 2010 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Jochem was irritant. Ik had een geldige reden. Ik kan niet snipen.Tenminste niet zo snel. En met die laatste game kon ik mensen tien keer raken maar gingen ze nog niet dood. Dus dan maar zo.
Ohhhh, vandaar dat ik niemand raakte.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die laatste game was headshots onlyEn dat snipen was ook aangepast, superaccuraat
Dat is herhaaldelijk gezegd, zonder mic horen jullie dat alleen nietquote:Op woensdag 1 december 2010 08:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhhh, vandaar dat ik niemand raakte.Als jullie dat nou even hadden gezegd.
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is herhaaldelijk gezegd, zonder mic horen jullie dat alleen niet
We hadden zelfs van controllers gewisseld omdat we dachten dat hij het niet deed.quote:
Jochem deed het anders wel aardigquote:Op woensdag 1 december 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We hadden zelfs van controllers gewisseld omdat we dachten dat hij het niet deed.
Bob? Zanger Bob? Zat hij er gister bij?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jochem deed het anders wel aardigAlleen jij was slecht
En die Bob, ik weet niet wie dat was maar die was ook irritant
Zanger Bob jaquote:Op woensdag 1 december 2010 08:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bob? Zanger Bob? Zat hij er gister bij?niet eens gezien
Dat is fyah hier. Maar die had het denk ik ook niet begrepen.
Dat was maandag volgens mij, die speelt best goed hoor. Nou ja vriend, ik ken hem van de klb sc.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zanger Bob jaOf dat was maandag...
Vriend van jullie dus?
Black Opsquote:Op woensdag 1 december 2010 09:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Welk spel spelen jullie eigenlijk?
Black Ops? Nee, die ken ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Black Ops
Je hebt een nieuwe UIEen winterhondje
Het is een hondje toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Black Ops? Nee, die ken ik niet
JaEigenlijk is het m'n oude, die ik al een hele tijd niet meer heb gebruikt. Met sneeuw, dat mag wel met dit weer
Het is een Gruslenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een hondje toch?Of een wolfje?
Ik ken hem niet, vind hem wel geinig
What the... Een pokémon ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een Gruslen![]()
[ afbeelding ]
Vreesch niet, de cadeautjes liggen in de wasmandquote:Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef donroyco het volgende:
Vandaag komt Sint al langs
Ouderwets zenuwachtig![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vreesch niet, de cadeautjes liggen in de wasmand
quote:
Van welke site heb je die sneeuw ook alweer voor in je UI?quote:
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb het aan user pgrferrari gevraagd
Ik fix de jouwe ook wel, ik heb nog wat van m tegoedquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Strippenkaart is nog geldig tot 1 feb
Echt waar? Oh dan hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Strippenkaart is nog geldig tot 1 feb
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
Vanaf 19 uur vanavond rijden er bussen tussen Arnhem, Elst en Nijmegen vanwege een defect aan het spoor..
Riepen ze net om op Arnhem CS..quote:
En morgen sprint er weer iemand in Elst voor de trein, overmorgen kampen ze weer met problemen door de sneeuw. Etc.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik jou heul lief aankijk, zou je dan ..
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
kijk kijk kijk!
[ afbeelding ]
hij heb t al gedaan, lief he
Indeedquote:Op woensdag 1 december 2010 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik niet, vond haar wel leuk.
Geen idquote:
Douchen helptquote:Op woensdag 1 december 2010 16:49 schreef _Loki het volgende:
DE KOUW oh my. M'n gezicht is gevoelloos van die wind.
Slechte zaakquote:Op donderdag 2 december 2010 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is dat niet de IJsselbrug?
Er was vanochtend niet gestrooid of geveegd op station Arnhem.![]()
Ik zag dus iemand net niet tussen perron en trein verdwijnen.
Geen stationsmedewerker te bekennen op het hele perron.
Ik snap best dat ze liever warm binnen zitten met een kop koffie, maar met die gladheid is het best een goed idee om een oogje in het zeil te houden.
Het wordt inderdaad tijd dat ze de perrontunnel open gooien.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dit is toch schandalig...
Twitpic, dus even linkje ipv plaatje: http://plixi.com/p/60443545
Wanneer staat dat eigenlijk in de planning?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tijd dat ze de perrontunnel open gooien.
o haiquote:
Thanks.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
o hai
Ik gooi die foto er even in, het is inderdaad geen potje
Denk het wel ja. Vond het tof gister.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef Michhas het volgende:
tlic gaan we vanavond weer even spelen?
Of lekker in bed kruipen met een grote deken over je heen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef Adelante het volgende:
Klussen vandaag, maar de CV is uitgevallen
Hard werken dan is het minder koud, voor m'n gevoel in ieder geval
Ga ik vanavond doen.quote:
9 van de 10 zijn toch lelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jijkrijgt straks allemaal wilde Fok!kers achter je aan
Gelukkig ben ik 1 van de 10.quote:
quote:Nick & Simon op Symfonica in Rosso
Uitgegeven: 3 december 2010 08:50
Laatst gewijzigd: 3 december 2010 09:53
AMSTERDAM - Nick & Simon staan volgend jaar op het podium van Symfonica in Rosso. De Volendamse zangers zijn gevraagd als hoofdact van het 'rode' feestje, maakte de organisatie op haar website bekend.
© ANP
"We vinden het geweldig om in de voetsporen te treden van alle topartiesten die ons voorgingen", reageren de artiesten.
"We hebben er heel veel zin in en gaan er een groot muziekspektakel van maken."
Eerder werden geruchten over een 'Volendams feestje' op Symfonica in Rosso met Jan Smit, Nick & Simon en de 3JS ontkend door zowel het management als de organisatie.
Met Nick & Simon staat er voor het eerst sinds jaren weer een Nederlandse hoofdact op het podium. Artiesten als Sting, Diana Ross en Lionel Richie gingen hen voor. De kaartverkoop voor het evenement, dat op 14 oktober plaatsvindt, begint op 8 december.
© Novum
Vast welquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:56 schreef remlof het volgende:
Is er vanavond nog iets te beleven in de stad? Ik moet er weer eens uit vind ik
Ik doe meequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vast wel
Sneeuwballengevecht op de korenmarkt starten?
Wat je zegt. Dit wordt een soort mega-piratenfestijn to the maxx of zo...quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
The fuck? Konden ze geen echte artiesten meer vinden ofzo?
Nee schaatsen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vast wel
Sneeuwballengevecht op de korenmarkt starten?
Ja op de korenmarkt toch?quote:
Ooh!! Als het maar niet van die overvolle kunstbaantjes zijn... Wat dat betreft hoop ik stiekem toch nog dat de Immerloo plas nog gaat bevriezen. Maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja op de korenmarkt toch?Tenminste ze waren gister avond weer van alles aan het opbouwen. Vanaf maandag kun je terecht in oosterbeek en dinsdag in cranenvelt als ik het goed heb.
Dit weekend mijn witte kunstschaatsjes maar eens van zolder halen.
Stel dat het zo ver komt gaan we samen het ijs op goed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh!! Als het maar niet van die overvolle kunstbaantjes zijn... Wat dat betreft hoop ik stiekem toch nog dat de Immerloo plas nog gaat bevriezen. Maar dat zal wel niet.
Ik kom ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stel dat het zo ver komt gaan we samen het ijs op goed?he, ik zeg gewoon een schaats meet.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:07 schreef _Loki het volgende:
Ik heb geen schaatsen en ik kan niet schaatsen
Winkelquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef _Loki het volgende:
maar, waar haal ik schaatsen vandaan dan?
Jaa, schaatsmeet!! Als de Immerloo plas nog dicht komt te liggen, neem ik ijsvrijquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stel dat het zo ver komt gaan we samen het ijs op goed?he, ik zeg gewoon een schaats meet.
Awww, wil je op de mijne oefenen?quote:
Maar schaatsen hoeven natuurlijk geen honderden euro's te kostenquote:
Die koremarktijsbaan gaat toch ook maandag pas open?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja op de korenmarkt toch?Tenminste ze waren gister avond weer van alles aan het opbouwen. Vanaf maandag kun je terecht in oosterbeek en dinsdag in cranenvelt als ik het goed heb.
Dit weekend mijn witte kunstschaatsjes maar eens van zolder halen.
Hier kan je ook al gaan schaatsen, meer als 100 meter lang. (recht)quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh!! Als het maar niet van die overvolle kunstbaantjes zijn... Wat dat betreft hoop ik stiekem toch nog dat de Immerloo plas nog gaat bevriezen. Maar dat zal wel niet.
Eerlijk, ik heb geen idee wie er allemaal meegaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mijn puppyoogjes nog niet opgezet dus pas maar op. Met wie ga je eigenlijk 10 december naar jvt?
Oke tof! Ik moet nog steeds kaartjes halen, of is het al uitverkocht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eerlijk, ik heb geen idee wie er allemaal meegaanMijn huisgenoot en ik sowieso, paar andere mensen waarvan ik het weet, maar voor de rest geen idee
Jij?
Ik denk dat het wel uitverkocht is, maar weet het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke tof! Ik moet nog steeds kaartjes halen, of is het al uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |