Stel dat het zo ver komt gaan we samen het ijs op goed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh!! Als het maar niet van die overvolle kunstbaantjes zijn... Wat dat betreft hoop ik stiekem toch nog dat de Immerloo plas nog gaat bevriezen. Maar dat zal wel niet.
Ik kom ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stel dat het zo ver komt gaan we samen het ijs op goed?he, ik zeg gewoon een schaats meet.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:07 schreef _Loki het volgende:
Ik heb geen schaatsen en ik kan niet schaatsen
Winkelquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef _Loki het volgende:
maar, waar haal ik schaatsen vandaan dan?
Jaa, schaatsmeet!! Als de Immerloo plas nog dicht komt te liggen, neem ik ijsvrijquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stel dat het zo ver komt gaan we samen het ijs op goed?he, ik zeg gewoon een schaats meet.
Awww, wil je op de mijne oefenen?quote:
Maar schaatsen hoeven natuurlijk geen honderden euro's te kostenquote:
Die koremarktijsbaan gaat toch ook maandag pas open?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja op de korenmarkt toch?Tenminste ze waren gister avond weer van alles aan het opbouwen. Vanaf maandag kun je terecht in oosterbeek en dinsdag in cranenvelt als ik het goed heb.
Dit weekend mijn witte kunstschaatsjes maar eens van zolder halen.
Hier kan je ook al gaan schaatsen, meer als 100 meter lang. (recht)quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh!! Als het maar niet van die overvolle kunstbaantjes zijn... Wat dat betreft hoop ik stiekem toch nog dat de Immerloo plas nog gaat bevriezen. Maar dat zal wel niet.
Eerlijk, ik heb geen idee wie er allemaal meegaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mijn puppyoogjes nog niet opgezet dus pas maar op. Met wie ga je eigenlijk 10 december naar jvt?
Oke tof! Ik moet nog steeds kaartjes halen, of is het al uitverkocht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eerlijk, ik heb geen idee wie er allemaal meegaanMijn huisgenoot en ik sowieso, paar andere mensen waarvan ik het weet, maar voor de rest geen idee
Jij?
Ik denk dat het wel uitverkocht is, maar weet het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke tof! Ik moet nog steeds kaartjes halen, of is het al uitverkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |