Ja al bijna 2 jaarquote:Op zondag 28 november 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh echt waar?Kun je geen leuke crossmotor krijgen van je schoonpa?
Dat heb ik nog niet geluisterdquote:Op zondag 28 november 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben ze weer een nieuw album.
Dan ben ik wel erg benieuwd hoe je haar hebt leren kennen als ik dat vragen mag? Meestal gaan mensen uit die dorpjes toch met iemand uit de buurt.quote:Op zondag 28 november 2010 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja al bijna 2 jaarHaha vast wel, die kerel heeft zoveel oude troep liggen, er ligt vast nog wel wat moois tussen
Al onderweg, ken alleen Sterrenstofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Download ook meteen nieuwe album van Kanye. Moet ook een toppertje zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al onderweg, ken alleen Sterrenstof
Ja klopt, alleen haat zij Altforst, ze haat Druten en al die andere rare dorpjes erom heen. Ze is wel een echt stadsmens, is eigenlijk ook altijd in Arnhem of Nijmegen te vinden.. Heb haar leren kennen via mijn oude werk, bij T-Mobile.. Eerst collega's, en toen kregen we een relatiequote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd hoe je haar hebt leren kennen als ik dat vragen mag? Meestal gaan mensen uit die dorpjes toch met iemand uit de buurt.
Ja zo ben ik ook wel een beetje, maar ik haat de dorpjes niet vind het altijd wel gezellig maar ik was toch eigenlijk altijd te vinden in Nijmegen en nu sinds kort in Arnhem dan.quote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen haat zij Altforst, ze haat Druten en al die andere rare dorpjes erom heen. Ze is wel een echt stadsmens, is eigenlijk ook altijd in Arnhem of Nijmegen te vinden.. Heb haar leren kennen via mijn oude werk, bij T-Mobile.. Eerst collega's, en toen kregen we een relatieMisschien ken je haar wel, of haar broertje
PMquote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ook wel een beetje, maar ik haat de dorpjes niet vind het altijd wel gezellig maar ik was toch eigenlijk altijd te vinden in Nijmegen en nu sinds kort in Arnhem dan.
Stuur eens via pm haar voornaam dan, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer voor de geest kan halen wie zijn kinderen ook alweer zijn.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens foto's kunnen maken van phineas en ferb. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
_Lokiquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens foto's kunnen maken van phineas en ferb. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt liieef.
Ik ga er net zo snel doorheen als de sc van Nijmegen dat doet.quote:
Ja dat weten we nu wel inmiddels.quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig heb ik vorig jaar een heel eind de sneeuw gemist.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |