Dit is altijd al een slowchat geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef tomaat52 het volgende:
Is dit nou een SC topic aan het worden?
Fuck, verkeerde topic.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is altijd al een slowchat geweest
Wanneer kan ik ze op komen halen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:44 schreef _Loki het volgende:
Dan maar geen oliebollen voor Zuid.
En lekker wel voor Vork.
Wat was jij gisteravond irritant met je vriendquote:Op woensdag 1 december 2010 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, jezelf goed aankleden vandaag als je op de fiets moet!
Nee Jochem was irritant. Ik had een geldige reden. Ik kan niet snipen.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat was jij gisteravond irritant met je vriendMet jullie kutpistooltjes en knifes
Die laatste game was headshots onlyquote:Op woensdag 1 december 2010 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Jochem was irritant. Ik had een geldige reden. Ik kan niet snipen.Tenminste niet zo snel. En met die laatste game kon ik mensen tien keer raken maar gingen ze nog niet dood. Dus dan maar zo.
Ohhhh, vandaar dat ik niemand raakte.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die laatste game was headshots onlyEn dat snipen was ook aangepast, superaccuraat
Dat is herhaaldelijk gezegd, zonder mic horen jullie dat alleen nietquote:Op woensdag 1 december 2010 08:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhhh, vandaar dat ik niemand raakte.Als jullie dat nou even hadden gezegd.
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is herhaaldelijk gezegd, zonder mic horen jullie dat alleen niet
We hadden zelfs van controllers gewisseld omdat we dachten dat hij het niet deed.quote:
Jochem deed het anders wel aardigquote:Op woensdag 1 december 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We hadden zelfs van controllers gewisseld omdat we dachten dat hij het niet deed.
Bob? Zanger Bob? Zat hij er gister bij?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jochem deed het anders wel aardigAlleen jij was slecht
En die Bob, ik weet niet wie dat was maar die was ook irritant
Zanger Bob jaquote:Op woensdag 1 december 2010 08:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bob? Zanger Bob? Zat hij er gister bij?niet eens gezien
Dat is fyah hier. Maar die had het denk ik ook niet begrepen.
Dat was maandag volgens mij, die speelt best goed hoor. Nou ja vriend, ik ken hem van de klb sc.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zanger Bob jaOf dat was maandag...
Vriend van jullie dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |