Geloof me, als het had gekund had ik direct mijn koffers gepakt.quote:
Ja en dat doen ze nu steeds samen. Maar ze leren zich nu beter staande te houden, en soms vliegen ze echt door de kooiquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, als het had gekund had ik direct mijn koffers gepakt.
Haha het is een idee.quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool filmpje, kun je er geen dynamo aanzetten en energie voor een lampje opwekken?
quote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha het is een idee.Met die snelheid van hun kan ik heel het huis van energie voorzien. Je ziet hun pootjes geen eens als ze rennen.
Wij zijn wel bij Intratuin geweestquote:
Ooh wat leukquote:Op zondag 28 november 2010 13:04 schreef heaven7 het volgende:
Hee hallo! Malburgen inwoner hierBest tevreden trouwens ook nog.
Ik wil ook de stad in maar moet oppassen
quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens foto's kunnen maken van phineas en ferb. ()
De hammies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb je ze uiteindelijk vandaan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik vind het anders behoorlijk rap gaan. Ben er even niet en we zitten gelijk al dik in een nieuw topic.quote:
Het stond mooi onderaan de laatste post.quote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Vork het volgende:
Ik moet zo weg. Niet in de tussentijd het hele topic weer volplempen met zooi he? Ik heb geen zin om weer een nieuw topic op te moeten zoeken.
Ik heb hier trouwens nog een soort rond gras huisje liggen met hele grote gaten er in. Volgens mij passen jou konijnen daar wel in. Heb hem gekocht maar ik had hem behoorlijk kleiner geschat.quote:Op zondag 28 november 2010 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij zijn wel bij Intratuin geweestWel vroeg hoor, 10:00 uur al. Even kitsch gekeken op de kerstafdeling, en daarna een hooitunnel en een bedje gekocht voor de beestjes.
[..]
Ooh wat leukWaar woon jij dan? Kan je op de Arnhem Map
[..]
De hammies!!Waar heb je ze uiteindelijk vandaan?
Hij was iets van 3 euro, hoef er niets voor te hebben hoor. Mijn vriend zegt dat er geen konijn in past, ik twijfel. Misschien dat ze er mee kunnen spelen ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh echtwat lief! Wil je er nog iets voor hebben?
Ja hoor, caafjes en konijnen allebeiquote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij was iets van 3 euro, hoef er niets voor te hebben hoor. Mijn vriend zegt dat er geen konijn in past, ik twijfel. Misschien dat ze er mee kunnen spelen ofzo.een cavia zou er denk ik wel in passen, die heb jij toch ook?
Ja caafjes passen er wel in. Je mag hem hebben hoor, kaartje zit er nog aan!quote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja hoor, caafjes en konijnen allebeivan alle gemakken voorzien, hihihi. En ik heb geen grote konijnen. Dat scheelt ook
Aww wat lief! Zal k m maar n keer komen halen dan? Ik fiets toch elke dag langs jouw huisquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja caafjes passen er wel in. Je mag hem hebben hoor, kaartje zit er nog aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |